جک پارکینگ سوپرلایف ۶۰۰ | دارای گارانتی و خدمات پس از فروش


معرفی جک پارکینگ  Super Life 600 Swing Gate Kit

کیت جک پارکینگ سوپرلایف 600 برای درب های لولایی بسیار مناسب است به شکلی که دو بازویی که داخل کیت قرار گرفته به دو لنگه درب متصل شده و طبف برنامه ریزی که کارشناسان نصب بر روی برد جک برقی انجام می دهند درب هایی به طول 1/5 متر بدون هیچ سر و صدایی به راحتی باز و بسته می شود. 

 کیت جک پارکینگی سوپر لایف ۳۰۰ | معرفی . نقد . بررسی . قیمت

محتویات کیت جک پارکینگ 600 سوپر لایف

چشمی سوپر لایف
چشمی
ریموت کنترل سوپر لایف
ریموت کنترل
فلاشر سوپر لایف
فلاشر
اتصالات و لوازم سوپر لایف
اتصالات و لوازم
بازویی سوپر لایف
بازویی
جعبه فرمان سوپر لایف
جعبه فرمان
Images

جدول مقایسه قدرت‌های مختلف جک‌ پارکینگ 600 سوپر لایف

Super Life 300Super Life 400Super Life 500Super Life 600
توان ورودی موتور180 W180 W180 W180 W
ولتاژ ورودی دستگاه و موتور220 V220 V220 V220 V
فرکانس50HZ50HZ50HZ50HZ
نوع فاز1 PH1 PH1 PH1 PH
کلاس عایق موتورbbbb
ضریب قدرت موتور0.950.950.950.95
بیشترین قدرت جابجایی250Kg هر لنگه300Kg هر لنگه350Kg هر لنگه400Kg هر لنگه
سرعت حرکت بازو0.016 (m/s)0.016 (m/s)0.016 (m/s)0.016 (m/s)
وزن بازو5.63 KG6.00 KG6.37 KG6.74 KG
دمای کارکرد-20 ~ +55 °C-20 ~ +55 °C-20 ~ +55 °C-20 ~ +55 °C

مکانیزم جک‌ پارکینگ 600 سوپر لایف

کیت جک پارکینگ سوپرلایف 600 با هر شرایط آب و هوایی و دمای بین 20- و 50+ درجه سانتی گراد مقاومت بالایی دارد و این نوع جک برقی برای مکان هایی که میزان تردد روزانه ی بالایی دارند طراحی شده است. از موادی که جهت تولید قطعات داخلی این نوع جک استفاده شده گرانترین مواد به همراه کیفیت بالا با در نظر گرفتن استانداردهای بین المللی می باشد. 

جهت تراشکاری از بهترین و دقیق ترین دستگاه های تراش توسط متخصصین با تجربه ی بالا استفاده شده که نتیجه اش عمر بالای قطعات در مدت استفاده از جک پارکینگ سوپرلایف خواهد بود.

الکتروموتور جک‌ پارکینگ 600 سوپر لایف

قطعه ای به نام الکتروموتور در جک پارکینگ سوپرلایف استفاده شده که از کیفیت بالایی برخوردار بوده و جهت تولید آن به روز ترین تکنولوژی روز دنیا در نظر گرفته شده است که در نهایت موجب افزایش کیفیت ، دقت بالا در تولید و کارایی بالای الکتروموتورها در جک برقی خواهد شد که افزایش قدرت و طول عمر بالا از نتایج این امر خواهد بود.

شفت‌های استیل و فولادی آبکاری شده جک‌ پارکینگ 600 سوپر لایف

شفت هایی که در جک پارکینگ سوپرلایف استفاده شده در مدل تولید و عرضه می شود که یکی از آن ها از ترکیب استیل و فولاد آبکاری شده است که در حین آبکاری از بهترین روش استفاده می شود. در نوع دیگر فقط از نوع فولاد آبکاری شده استفاده می شود که از آزمایشگاه های معتبر کمک گرفته تا روش بسیار دقیق و بهینه سازی شده را برای آبکاری استفاده نماییم تا طول عمر شفت ها به طرز شگفت آوری افزایش یابد.


رنگ‌آمیزی جک‌ پارکینگی 600 سوپر لایف

کیفیت رنگ جک پارکینگ سوپر لایف بسیار بالاست حتی می توان گفت که از جک هایی که خارج از کشور تولید می شود بسیار کیفیت بهتری دارد چراکه در مرحله ی رنگ آمیزی شرکت سوپر لایف تغییرات اساسی را در روش های مرسوم ایجاد کرده است. به عنوان مثال تغییر روش سنتی شستشوی قطعات قبل از رنگ آمیزی و بالا بردن قابل توجه کیفیت زیر ساخت محصولات است. 

با در نظر گرفتن دستگاه های فوق پیشرفته و اتوماتیک ، تجهیزات پاشش ، ابزار و ادوات رنگ آمیزی و استفاده از با کیفیت ترین رنگ های موجود در بازار با نیروهای ماهر و با تجربه موجب شده تا فرآیند رنگ آمیزی بدنه جک ها از کیفیت بالاتری برخوردار شود. 

مونتاژ قطعات جک‌ پارکینگ 600 سوپر لایف

اگر فقط از قطعات با کیفیت جهت تولید جک برقی استفاده کنیم نمی توان به نتیجه ی بسیار مطلوبی دست پیدا کرد. مونتاژ قطعات اصل بسیار مهم در تولید جک برقی می باشد که سوپرلایف از روش های بسیار دقیقی در این مرحله استفاده می کنند همین امر موجب افزایش طول عمر جک برقی سوپرلایف خواهد شد. 

از اینکه سایر جک های موجود در بازار عمر بسیار کوتاه تری دارند و بازه ی مدت کوتاهی استفاده آسیب می بینند به دلیل جدی نگرفتن مونتاژ قطعات است این مشکل در سایر جک ها به مرور استفاده خودش را نشان می دهد و خرابی های متعددی در بخش های مختلف ایجاد می شود و دلیلش هم فقط همان موضوع مونتاژ نادرست قطعات است. 

اما سوپرلایف در جهت تولید و مونتاژ قطعات بسیار دقیق عمل کرده تا هیچگونه مشکلی ایجاد نشود تا استفاده از جک پارکینگ سوپر لایف برای شما لذت بخش شود.

تماس با سوپر لایف

استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است. تمامی حقوق برای شرکت متین گذر محفوظ است. ۱۴۰۰ ©Copyright