لیست قیمت و توضیحات جک پارکینگ تک لنگه چپ (s) سوپرلایف ۴۰۰


جک پارکینگ تک لنگه چپ (S) Super Life Maxim Single (left) 400 Kit

کیت تک لنگه چپ جک پارکینگ ماکسیم سوپرلایف برای درب لولایی تک لنگه طراحی شده است که این جک در قسمت چپ درب قرار می گیرد به طوری که یک جک بازویی داخل کیت قرار دارد به همراه لوله شفت بازو که از جنس آهن آبکاری شده به همراه کلیه لواز و متعلقات به مشتریان عزیز ارائه می شود. 

فقط در حین خرید باید دقت کنید که جک برقی را برای کدام سمت از درب می خواهید. 

توضیحاتی راجع به جک پارکینگ تک لنگه چپ 400 بدانید!

Images

جک برقی پارکینگ تک لنگه 400 را بشناسید!

این مدل جک بازویی پارکینگ برای درب هایی با عرض استاندارد در حدود 2 متر بسیار مناسب است و می تواند وزنی حدود 300 کیلوگرم را تحمل کند و طول لوله ی شفت آن برابر با 52.5 سانتی متر می باشد. 

این محل جهت درب پارکینگ استاندارد طراحی شده و به عنوان پر فروش ترین محصول شرکت سوپرلایف می باشد. 

به منظور اینکه میزان قدرت و کیفیت جک برقی پارکینگ را افزایش دهیم از موتوری ویژه با ضریب قدرت 95 درصد به همراه گیربکس اختصاصی در این مدل استفاده کردیم که این کار باعث بالا رفتن میزان قدرت و توان آن شده است. 

Images

خرید جک پارکینگ سوپرلایف 400 با ریسک کمتر و اعتماد بیشتر

شرکت ما به منظور اینکه شما کمتر دو دل باشید و اعتماد بیشتری نسبت به خریدتان داشته باشید این محصول را با ارائه 2 سال گارانتی تعویض و 10 سال خدمات پس از فروش به شما عزیزان خیالتان را راحت می کند.

همچنین با توجه به اتمام گارانتی محصول کافیست بارکد آن را اسکن نموده و سپس آن را تمدید کنید تا بتوانید از خدمات ما جهت ارائه خدمات تعمیرات و تعویض استفاده کنید.

بنابراین با خیال راحت می توانید از این محصول استفاده نمایید و شرکت سوپرلایف جهت کم کردن ریسک خرید و اعتماد سازی جک برقی سوپرلایف 400 تک لنگه را با ضمانت کیفیت به شما ارائه می دهد.

تماس با سوپر لایف

استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است. تمامی حقوق برای شرکت متین گذر محفوظ است. ۱۴۰۰ ©Copyright