اخبار و مقالات سوپر لایف

جک برقی تولید ایران
فرحزادی

جک برقی تولید ایران

جک برقی تولید ایران امروزه در دسترس عموم مردم قرار گرفته است.

جک برقی تولید ایران

جک برقی تولید ایران امروزه در بازار در دسترس مردم قرار دارد. خوشبختانه جک های تولید داخل از کیفیت و طول عمر مناسبی برخوردار بوده و توانسته اند سهم قابل توجه ای از این بازار را از انحصار مارک های خارجی در آورده و به اختیار خود بگیرند. در ادامه مطالب قصد داریم در رابطه انواع و اقسام جک ایرانی توضیح دهیم  و ویژگی جک های تولید ایران را به شما معرفی کنیم. اگر شما هم علاقمند به کسب اطلاعات در باره محصولات وطنی دارید لطفاً با ما همراه شوید.

بررسی تاریخچه حضور جک های برقی در بازار ایران

از حضور جک های پارکینگ در بازار کشور ما حدود سه دهه یا به عبارت دیگر ۳۰ سال می گذرد. در واقع اولین سال های آشنایی مردم ایران با جک های پارکینگ و علاقه برای نصب آن ها به سال های پایانی دهه ۷۰ بر می گردد. تقریبا می توان گفت که زمان رونق ساخت و ساز منازل آپارتمانی و نصب جک ها در کشور ما به صورت یکسان صورت گرفت و تا به اینجا نیز ادامه داشته است.

البته ناگفته نماند که در سالهای اولیه حضور جک ها در بازار، این محصول یک کالای لوکس و لاکچری به شمار می رفت و به همین دلیل نسبت به دیگر درهای زمان خود دارای قیمت بالایی بود و امکان نصب آن برای هر کسی مقدور نبود. 

هنگامی که شرکت های وارد کننده محصولات خارجی به کشور متوجه علاقه شدید و استقبال بالای مردم ایران از این محصول شدند به صورت رقابتی اقدام به واردات آن از کشورهای تولید کننده کردند و این امر سبب گشت تا قیمت جک برقی در ایران شکسته شده و شرایط نصب آن تقریبا برای اقشار کثیری از خانواده ها مهیا گشت.

تا چند سال اخیر کشور ما هیچ سهمی از تولید این محصول را نداشت و نیاز خود را از طریق واردات و مونتاژ فراهم می ساخت تا با مشکلاتی که به دلیل گرانی سرسام آور ارز به وجود آمد قیمت جک پارکینگ خارجی سر به فک کشید و دیگر خرید آن اصلا به صرفه نبود.

هر چند که تحریم ها مشکلات بسیاری را از لحاظ اقتصادی برای ما رقم زد اما در رابطه با جک ها، کاملا بر عکس عمل کرده و همت محققان و تولید کنندگان داخلی را بر آن گماشت تا صفر تا صد این محصول را در داخل تهیه کرده و یک جک بازویی با کیفیت و درجه یک تمام و کمال ایرانی بسازند.

جک برقی تولید ایران

برترین و بهترین جک بازویی تولید ایران

خوشبختانه امروزه کشور ما برعکس گذشته که فقط جک های تولید خارج را به صورت وارداتی در اختیار مردم قرار می داد، امروزه توانسته خود برترین جک برقی تولید ایران را روانه بازار کرده و خود را به عنوان یکی از تولید کنندگان برتر جک در منطقه معرفی کند.

در حال حاضر تنوع برند جک های ایرانی در بازار بسیار بالا بوده و خوشبختانه تمام آن ها نیز از لحاظ کیفیت و عملکرد در شرایط مطلوبی قرار دارند. در واقع از سال های ۹۲، ۹۳ کشور ما فعالیت خود را آغاز کرده و اکنون برخی از برترین جک های تولید ایران شامل؛ سوپرلایف، سیماران، سوزوکی، یال، تابا، واکرا، کثری، یوتاب، سورنا، تکنما، سهند و غیره.

لازم به ذکر است که علاوه بر موارد ذکر شده نیز باز برندهای دیگر از جک های ایرانی وجود دارند که ما در اینجا جهت عنوان کردن آن ها حضور ذهن نداریم.

در بین موارد معرفی شده جک برقی سوپرلایف از جمله پیش تازان این عرضه بوده و در حال حاضر یکی از بهترین تولید کنندگان جک های ایرانی به شمار می رود. لازم به ذکر است که شرکت سوپرلایف علاوه بر تولید بهترین و مرغوب ترین جک های پارکینگ، در زمینه تولید انواع و اقسام درب های پارکینگ و درب های هوشمند مطابق با استانداردهای روز دنیا نیز توانسته است بسیار موفق عمل کند.  

جک درب پارکینگ ایرانی بخریم یا خارجی؟

متاسفانه، این روزها خرید هر وسیله ای برای خانواده های تبدیل به یک دغدغه شده است. به نحوی که هر روز به بازار مراجعه می کنند با یک قیمتی متفاوت تر و گرانتر از روز قبل مواجهه می شوند. این معضل نشان از آشفتگی اقتصاد کشور داشته که دلیل و ریشه گوناگونی دارند و هر روز مشکلات مردم و اقتصاد کل کشور را بیشتر و بیشتر می کنند.

یکی دلایل اصلی آشفتگی های  اقتصادی کشور عدم حمایت دولت و حتی خود ما مردم از تولید کنندگان داخلی است. مسلما زمانی که ما  برترین جک برقی تولید ایران را کنار گذاشته و با برخی تصورات غلط و کلیشه ای فقط با این باور که جنس و برند خارجی بهتر است محصولات تولید کنندگان خودمان روی دستشان مانده و مسلما عواقب بد اقتصادی را در پی خواهد داشت.

 خرید کالای تولید داخل، خرید برترین جک های تولید ایران و انتخاب کالای ایرانی از جمله گام های مفیدی است که جهت یاری رساندن به تولید کننده ها و در راستای آن به خانواده ها می گردد. زیرا هر چقدر تولید در یک کشور در شرایط مساعدی قرار بگیرد اقتصاد آن نیز به لطف واحد های تولید آن سرحال تر خواهد بود. همچنین با مطالعه ی بهترین جک پارکینگ می توانید شناخت کاملی نسبت به این موضوع پیدا کنید.

جک برقی تولید ایران

چرا باید چک پارکینگ ایرانی بخریم؟

مطمئناً انتخاب برند برترین جک های تولید ایران  قیمت کل خرید شما متقاضی محترم جک را متعادل تر کرده و در نتیجه پرداخت هزینه خرید آن هنگام خرید نیز سخت نخواهد شد.

این روزها به دلیل گرانی ها و نابسامانی افسار گریخته پی در پی حاکم بر کشور، تولید کنندگان داخل نیز، به دلیل راکد بودن بازار خرید لوازم ایرانی جهت پیشگیری از ورشکست شدن و همچنین کمک به خانواده های ایرانی شرایط مناسب و راحتی را جهت خرید جک برقی برند ایرانی تدارک دیده اند که خانواده ها با انتخاب محصول ایرانی امکان بهره مندی از آن ها و در نتیجه خرید اقتصادی و مقرون به صرفه را خواهند داشت.

برای خرید جک پارکینگ ایرانی با کیفیت فوق العاده مناسب می توانید به بخش محصولات مراجعه نموده و برترین جک را خریداری کنید.

Print
729 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

انتخابگر پوسته

تماس با سوپر لایف

استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است. تمامی حقوق برای شرکت متین گذر محفوظ است. ۱۴۰۰ ©Copyright