اخبار و مقالات سوپر لایف

جک ریلی درب اتوماتیک ریموت دار
فرحزادی

جک ریلی درب اتوماتیک ریموت دار

جک ریلی درب اتوماتیک ریموت دار

جک ریلی و یا جک کشویی، یک نوع جک درب اتوماتیک پارکینگ  است و به عنوان کم اصطکاک ترین نوع جک در بین جک های پارکینگ شناخته شده است. همچنین این نوع جک پارکینگ مجهز به سنسور یا چشمی بوده و از ایمنی بالایی بهره مند است. بطور کلی این جک یکی از بهترین و کاربردی ترین انواع جک است که در اینجا ما بیشتر در رابطه  با آن برای شما سخن خواهیم گفت.

استفاده از جک ریلی برای چه درب هایی امکانپذیر هست؟

همانطور که مستحضر هستید، یکی از مهمترین فاکتورها جهت انتخاب نوع جک برای درب اتوماتیک پارکینگ نوع در و مشخصات فنی آن نظیر وزن و اندازه می باشد.

معمولا کارشناسان این حوزه جک ریلی را برای درب هایی که دارای میزان تحمل وزن ۱۶۰۰ کیلو گرم و همچنین دارای عرض ۷ متر مناسب می دانند. معمولا اکثریت درهایی که دارای مشخصات ذکر شده می باشند دارای کاربردهای صنعتی هستند که در کل ما را به این نتیجه می رساند که جک ریلی قابل استفاده برای استفاده در درب های صنعتی می باشد.

همچنین محل نصب آن ها بر روی انتهای موتور درب کشویی بوده و یک دنده شانه ای عامل اتصال جک ریلی به درب کشویی متصل می باشد.

لازم به ذکر است که جک کشویی به نوسانات جریان الکتریسیته بسیار حساس که جهت پیشگیری از آسیب آن در اثر نوسانات برق باید حتما از یک مدار محافظ برق جهت اتصال آن به جریان الکتریسیته استفاده کرد.

اگر تنظیم دور موتور برای شما مهم بوده هنگام انتخاب جک کشویی نگران این موضوع نباشید زیرا این نوع جک دارای قابلیت تنظیم دور موتور و تعداد شدن دور کم و زیاد را نیز دارد. البته باید هنگام جایگذاری جک ریلی دقت شود که موتور به شکل صحیح در محل خود قرار بگیرد.

زیرا در غیر این صورت درب کشویی حالت روانی نداشته و به این ترتیب از درصد رضایت شما از عملکرد آن خواهد کاست. لازم به ذکر است جک کشویی قابلیت پشتیبانی از ریموت یا درباز کن برقی را نیز داشته و به این ترتیب شما هنگام استفاده از آن قابلیت کنترل کردن از راه دور آن را نیز خواهید داشت.

جک ریلی درب اتوماتیک ریموت دار

مهمترین مزایای جک ریلی پارکینگ چیست؟

همانطور که در مطالب قبلی نیز گفتیم جک ریلی یکی بهترین انواع جک برای استفاده بر روی درب های اتوماتیک پارکینگ ها است. در این قسمت از مقاله ما می خواهیم به بررسی مزایای این نوع جک و ریشه اصلی انتخاب شدن آن به عنوان بهترین در مقایسه با دیگر انواع جک پارکینگ بپردازیم.

تقریبا تمامی جک های کشویی و یا ریلی مجهز به موتور ریلی،۲ عدد ریموت، ۲عدد کلید خلاص کن، فلاشر، آنتن،۲عدد ریموت، تابلو فرمان، برد فرمان دهنده و سنسور هستند. مهمترین ویژگی های جک ریلی پارکینگ به شرح زیر می باشد :

- اشغال فضای کم توسط این نوع جک پارکینگ

- داشتن اصطکاک بسیار پایین و حتی برگزیده شدن به عنوان کم اصطکاک ترین جک درب اتوماتیک

- مجهز به چشمی  جهت جلوگیری از برخورد درب با موانع موجود  در مسیر درب

- نداشتن هیچگونه محدودیت در میزان تردد و باز و بسته شدن در طول شبانه روز

- داشتن تن صدای بسیار پایین هنگام باز و بسته شدن درب

- داشتن خلاص کن دستی قابل استفاده در هنگام نبود برق

- داشتن فلاشر جهت اطلاع از تردد ماشین از آن.

همچنین برای اطلاعات بیشتر در این زمینه که جک ریلی برای درب پارکینگ میتواند بسیار مناسب واقع شود می توانید مطلب جک ریلی پارکینگ انتخابی مطمئن و ایده آل برای پارکینگ شما! را مطالعه کنید و بیشتر به این موضوع پی ببرید. 

ساختار کلی درب ریلی به چه صورت است؟

درب های ریلی به نحوی طراحی می شوند که دارای طول بیشتر از دو متر و به صورت یک لنگه می باشند. این در برقی همانطور که از نامش مشخص هست به صورت کشویی باز و بسته می شوند و حرکت آن ها ممکن است بر روی ریل  هر دو سمت صورت گیرد و قادر به باز کردن کامل درب ورودی شود.

جک برقی این درب ریلی  ممکن هست بر روی سطح زمین و یا بالای درب وصل شده و به این ترتیب باز و بسته شدن در را آسان کنند.

به طور کلی ۴ متر ریل دندانه شانه ای برای یک پکیج موتور درب ریلی وجود دارد. البته اگر طول درب بیشتر از دو متر باشد باید در ازای هر یک متر اضافه تر یک متر ریلی شانه ای اضافه نیز به آن افزود تا عملکرد در دچار اختلال نگردد.

این نوع درب ها بیشتر مناسب استفاده برای اماکنی می باشند که نیاز به همه فضای ورودی پارکینگ نداشته باشند و همچنین مناسب ترین نوع ریل برای این درها جک ریلی پارکینگی هست.

نحوه نصب جک کشویی به چه شکل هست؟

نحوه نصب و جای گذاری جک ریلی یک اقدام کاملا تخصصی بوده که نیاز به نصاب با تجربه و کار کشته دارد. لذا افرادی که فاقد تجربه و تخصص کامل در این باره می باشند به هیچ وجه صلاحیت نصب جک ریلی را روی درب های اتوماتیک ندارند.

اما جهت کسب اطلاعات شما و صرفا کسب اطلاعات عمومی ما در این باره توضیحاتی را خدمت شما ارائه خواهیم داد.

نحوه نصب ریل کشویی بر روی درب اتوماتیک به حالت های متفاوتی امکان پذیر هست. منتهی نتیجه و عملکرد همه حالت های نصب به یک شکل خواهد بود.

برای نصب ابتدا باید اندازه و وزن درب را محاسبه کرده و متناسب با یک جک ریلی تهیه کرده سپس موتور را نیز در محل دقیق خود بر روی در نصب کرد و آنگاه جک را نیز در قسمت پایین آن قرار داده و در جایش محکم کرد.

جک ریلی درب اتوماتیک ریموت دار

مهمترین عوامل تاثیر گذار بر قیمت ریل کشویی چیست؟

معمولا مهمترین عوامل موثر بر قیمت جک ریلی اندازه و وزن درب ریلی می باشد. به نحوی که هر چقدر اندازه و وزن در بیشتر باشد به طبع آن قیمت نیز افزایش خواهد یافت.

دیگر موارد موثر بر قیمت جک کشویی جنس آن، کیفیت آن، نحوه خرید آن و انتخاب مرکز فروش مناسب هست. همچنین با مطالعه ی 6 فاکتور مهم و تاثیرگذار در خرید بهترین در برقی می توانید اطلاعات جامع تری بدست آورید. 

البته نباید فراموش کرد که یکی دیگر از عوامل موثر بر قیمت نوع برند و مارک جک است، شایان ذکر است که جک سوپر لایف یکی از محبوب ترین برندهای جک برقی ایرانی در حال حاضر در بازار می باشد که علاوه بر کیفیت بالا دارای قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای است.

اگر می خواهید جک سوپر لایف را همین حالا با نازلترین قیمت در کمترین زمان ممکن برای درب برقی پارکینگ منزلتان خریداری کنید. به شما توصیه می کنیم همین حالا از طریق پل های ارتباطی ارائه شده با کارشناسان مجرب این مرکز ارتباط برقرار کرده و علاوه بر دریافت مشاوره های رایگان از لیست قیمت ها نیز اطلاع حاصل کرده و یک خرید ارزان و مقرون به صرفه را با ما تجربه کنید همچنین برای مشاهده ی تمام جک های برقی کافیست به قسمت محصولات مراجعه کنید. 

 
Print
863 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

انتخابگر پوسته

تماس با سوپر لایف

استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است. تمامی حقوق برای شرکت متین گذر محفوظ است. ۱۴۰۰ ©Copyright