اخبار و مقالات سوپر لایف

راهنمای خرید بهترین جک پارکینگ
بی پروا
/ دسته ها: مقالات

راهنمای خرید بهترین جک پارکینگ

وقتی راهنمای خرید بهترین جک پارکینگ را بخوانید می توانید در مدت زمان کمی از درب برقی خو بیشترین استفاده را ببرید بدون آن که نگران خراب شدن درب خود باشید. همیشه باید در زمان خرید جک پارکینگ به فکر بهترین آن باشید! چون قطعا پارکینگ شما در طول روز خیلی باز و بسته می شود و تصور کنید که جک ها برای باز و بسته شدن درب چقدر در تلاش هستند وقتی بهترین جک برقی پارکینگ را برای خود خریداری نکنید مطمئن باشید با گذشت زمان دچار مشکلات زیادی می شوید!

برای این که بتوانید در این زمینه مشکلی نداشته باشید و بدون نگرانی از جک پارکینگ خود استفاده کنید باید موارد زیادی را به یاد داشته باشید. برای مثال یکی از مواردی که باید در این زمینه به یاد داشته باشید این است که بهترین جک برقی پارکینگ را خریداری کنید البته خیلی ها هستند که در این زمینه اطلاعات زیادی را در اختیار خود ندارند به همین علت برای این که بتوانید این مشکل را برطرف کنید می توانید با در ادامه مقاله راهنمای خرید بهترین جک پارکینگ را بخوانید و با موارد آن آشنا شوید.

 

 

قبل از خرید جک پارکینگ به موارد زیر توجه داشته باشید!

قبل از خرید جک پارکینگ باید به موارد زیادی توجه داشته باشید تا بتوانید در مدت زمان کمی نیازهای خود را در این زمینه برطرف نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر به مواردی که در زیر گفته می شود توجه داشته باشید:

محاسبه عرض ورودی ساختمان

اولین موردی که در زمان خرید جک بازویی پارکینگ باید به آن دقت داشته باشید محاسبه صحیح عرض ورودی ساختمان است. بهتر است بدانید هر چقدر عرض درب برقی پارکینگ بیشتر باشد وزن درب نیز بیشتر خواهد بود و برعکس هر چقدر عرض درب پارکینگ کوچک تر باشد درب زون کمتری خواهد داشت.

امکان دارد وضعیت ورودی پارکینگ طوری باشد که نیاز به دو لنگه درب نداشته باشید که در این صورت شما به کمک جک ریلی می توانید به یک لنگه درب داشته باشید اما در صورت دو لنگه بودن شما نیاز به جک های بازویی باکیفیت دارید.

عموما هر لنگه درب بین 250 تا 300  کیلوگرم وزن دارد و می تواند به راحتی نیازهای شما را برطرف نماید. برای این که در این زمینه به مشکلی برنخورید می توانید قبل از هر چیز با توجه به مواردی که گفته شد سعی کنید محاسبه ورودی ساختمان را انجام بدهید.

 

 

به تعداد واحد های ساختمان توجه داشته باشید!

چرا می گوییم که به کیفیت جک پارکینگ توجه داشته باشید؟ اگر به نکاتی که در بالا گفته شد توجه کرده باشید گفته شد که تردد افراد در کیفیت جک پارکینگ تاثیر بسیار زیادی می گذارد. اگر میزان تردد از درب ساختمان شما کم است پس نیازی ندارید که هزینه ی زیادی را برای جک بازویی پارکینگ پرداخت کنید اما اکر میزان تردد در این درب ها زیاد است باید توجه داشته باشید که حتما بهترین درب را برای خود خریداری کنید تا بتوانید نیازهای خود را در این زمینه برطرف کنید.

برای این که مطمئن شوید بهترین جک پارکینگ را برای خود خریداری کرده اید از محصولاتی که در زیر معرفی کرده ایم توجه داشته باشید:

بازویی چپ (S) ۴۰۰ سوپر لایف

بازویی چپ (S) ۳۰۰ سوپر لایف

 

 

خرید بهترین جک پارکینگ از معتبرترین برند

برای خرید بهترین جک پارکینگ می توانید از فروشگاه متین گذر دیدن کنید. ما جک های پارکینگ خود را با برند معروف و معتبر سوپر لایف تولید و روانه بازار می کنیم. برای این که اطمینان حاصل کنید جک پارکینگی که خریداری کرده اید در نوع خودش بهترین است کافیست از برند سوپر لایف خریداری کنید.

Print
805 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

انتخابگر پوسته

تماس با سوپر لایف

استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است. تمامی حقوق برای شرکت متین گذر محفوظ است. ۱۴۰۰ ©Copyright