اخبار و مقالات سوپر لایف

عیب یابی درب برقی
فرحزادی

عیب یابی درب برقی

نکات عیب یابی و اطلاع از خرابی های رایجی که ممکن است برای درب برقی پیش بیاید موجب صرفه جویی در هزینه ها می شود که به شما کمک می کند تا بتوانید از این اتفاقات جلوگیری کنید. برای همه ی ما هم این اتفاقات رخ داده است که درب برقی مثلاً در حین باز و بسته شدن گیر کند یا اینکه بعد از باز شدن دیگر بسته نشود. در ادامه مواردی که باید نسبت به آنها دقت کنید را ذکر خواهیم کرد.

البته در حین خرید جک برقی هم باید دقت کنید تا اتفاقات و خرابی های شدیدی رخ ندهد هرچقدر در انتخاب شرکت و تولید کننده حساسیت به خرج دهید می توان گفت که درصد کمی وجود دارد تا اتفاقاتی که در ادامه ذکر میکنیم پیش بیاید. جک برقی سوپر لایف به دلیل کیفیت بالایی که دارد می تواند بهترین انتخاب شما باشد. 

چک کردن ریموت در برقی

برای همه ی ما این اتفاق افتاده است که وقتی می خواهیم درب پارکینگ را باز و بسته کنیم وقتی دکمه ی مورد نظر روی ریموت را فشار میدهیم عمل نمی کند و باید چندین بار پشت سر هم بزنیم تا یک بار بگیرد و درب باز یا بسته شود و تنها راه حلی که به ذهنمان رسیده شاید این باشد که باطری آن تمام شده یا در حال تمام شدن است. 

هزینه ای را بابت تعویض باطری می پردازیم سپس آن را امتحان میکنیم در چند هفته ی اول جک برقی عملکرد درستی دارد و سپس به حالت قبل باز می گردد در این صورت گیج می شویم که مشکلش چیست؟

در این حالت شما باید دقت کنید که وقتی دکمه ی روی ریموت را فشار میدهید چراغی که سر ریموت قرار دارد کمرنگ تر شده یا به طور کل خاموش است؟ در این دو حالت باید نسبت به تعویض ریموت در برقی افدام کنید. در بازکن برقی شما معیوب شده و باید آن را تعویض کنید. 

در صورت تعویض هم باید به شرکت تولید کننده که از آن جک برقی را سفارش دادید اعلام کرده تا آنها بتوانند نسبت به تعویض و تعمیر آن اقدام کنند. جک برقی سوپر لایف از ریموت هایی که به شما ارائه می دهد دچار هیچ اشکالی نخواهد شد چراکه کیفیت آن با ریموت های اروپایی برابری می کند. 

از کجا بفهمیم برد در برقی دچار ایراد شده است؟

وقتی از نظر سالم بودن ریموت خیالتان راحت شد گوشتان را به دستگاه مرکزی نزدیک کنید زمانی که دکمه ای روی ریموت را لمس می کنید و صدای رله دستگاه به گوشتان می رسد همین صدا نشان دهنده ی سالم بودن ریموت ، فیوز و دستگاه مرکزی است. اگر صدایی از دستگاه مرکزی شنیده نشد باید فیوز را اول چک کنید اگر آن هم سالم بود ایراد در برد در برقی یا سیم های ورودی به آن است که باید به متخصصی در این زمینه نسبت به رفع ایراد و عیب یابی برد در برقی را مراجعه کنید. 

اگر نسبت به تعمیر و عیب یابی اجزای درب برقی اقدام کنید می توان گفت که هزینه ی بالایی نیازی نیست به تعمیر آن پرداخت کنید. در متن بالا هم به این موضوع اشاره کردیم که اگر کیفیت جک درب برقی بسیار بالا باشد و نسبت به کیفیت جک های اروپایی برابری کند صد در صد مشکلاتی در این زمینه برای شما بوجود نخواهد آمد. 

چشمی در برقی را چک کنید!

با عیب یابی در برقی در موارد بالا اگر موفق بودید و ایرادی نبود هنگامی که درب برقی را باز کردید ولی برای بستن آن عمل نکرد ممکن است ایراد از فتوسل یا چشمی در برقی باشد چراکه ارتباط چشمی قطع شده و نمی گذارد درب بسته شود.

در این مواقع که چشمی ایراد پیدا می کند باید نسبت به صاف بودن ، تراز بودن و تمیز بودن آن مطمئن شوید اگر بعد از تمیز کردن چشمی باز هم درب برقی بسته نشد باز هم مانعی وجود دارد که نسبت به گیرنده مادون قرمز اختلال ایجاد می کند. 

مثلاً در فصل تابستان به علت تابش مستقیم نور خورشید به علت ایجاد اشعه مادون می تواند در عملکرد چشمی در برقی اختلال ایجاد کند وقتی نور مستقیم به چشمی بتابد نمی تواند عملکرد خوبی داشته باشد پس با قرار دادن سایبان برای چشمی ها می توانید این مشکل را برطرف کنید اگر مشکل برطرف نشد باید برد آن تعمیر یا تعویض شود. 

سفارش درب برقی با کیفیت بالا از سوپر لایف

اگر خواستار سفارش بهترین در برقی هستید و می خواهید قیمت مناسب را در کنار کیفیت فوق العاده داشته باشید به شما پیشنهاد میکنیم جک درب برقی سوپر لایف بهترین گزینه برای شما خواهد بود. 

متین گذر به منظور تولید بهترین جک برقی با کیفیت اروپایی قعالیت می کند در حال حاضر با کیفیت ترین و قدرتمند ترین نوع جک برقی در سراسر کشور با گارانتی 24 ماهه و 5 سال خدمات پس از فروش توسط شرکت متین گذر ارائه می شود. جهت مشاهده ی محصولات ما به فروشگاه آنلاین سوپرلایف مراجعه کنید.

Print
1028 رتبه بندی این مطلب:
3.0
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

انتخابگر پوسته

تماس با سوپر لایف

استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است. تمامی حقوق برای شرکت متین گذر محفوظ است. ۱۴۰۰ ©Copyright