اخبار و مقالات سوپر لایف

انتخاب جک بازویی مناسب برای درب پارکینگ
بی پروا
/ دسته ها: مقالات

انتخاب جک بازویی مناسب برای درب پارکینگ

انتخاب جک بازویی مناسب برای درب پارکینگ با توجه به مواردی که در این مقاله گفته می شود انجام می شود.

انتخاب جک بازویی مناسب برای هر نوع درب پارکینگ

انتخاب جک بازویی مناسب برای درب پارکینگ همانطور که در بالا اشاره شد از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. باید به این نکته اشاره کنیم که بیشتر افراد در انتخاب جک بازویی مناسب دچار مشکل می شوند که البته عادی است.

چرا که جک های بازویی در اشکال و ابعاد مختلفی تولید می شوند و همین موارد باعث می شود که افراد نتوانند انتخاب درستی را در این زمینه داشته باشند.

اگر در زمینه ی انتخاب و خرید جک بازویی دچار مشکل شده اید باید بگوییم که انتخاب آن آسان است البته اگر شما اطلاعات کافی را در این زمینه داشته باشید.

شما برای خرید جک بازویی برای درب پارکینگ باید به درب پارکینگ خود نیز توجه زیادی داشته باشید. جک های بازویی برای درب های مختلفی مناسب هستند و می توانند نیازهای شما را در این زمینه برطرف کنند.

برای خرید جک بازویی پارکینگ باید به وزن درب، طول درب، میزان تردد و... دقت داشته باشید. اگر می خواهید که جک بازویی مناسب را برای خود خریداری کنید در ادامه مطلب همراه ما باشید تا در این زمینه به هیچ عنوان دچار مشکل نشوید.

 

 

انتخاب جک بازویی با توجه به طول درب پارکینگ

تا به حال درباره ی کورس حرکتی جک خوانده اید یا در این باره چیزی شنیده اید؟ کورس جک پارکینگ چیست؟

یکی از مواردی که باید به آن توجه داشته باشید کورس حرکتی جک برقی است چرا که می توان آن را یکی از ویژگی های جک پارکینگ دانست. کورس حرکتی به معنای مقدار حرکت شفت جک یا همان میله جک به سمت داخل و بیرون  بر حسب میلیمتر است.

هر جک بازویی به تنهایی دارای کورس حرکتی متفاوت است و در زمان انتخاب این کورس حرکتی شما باید به درب پارکینگ و ابعاد آن توجه ویژه ای داشته باشید.

شما باید در زمان خرید این درب ها تشخیص دهید که کدام مناسب برای درب شما است. به همین علت همانطور که گفته شد باید به ابعاد درب توجه ویژه ای داشته باشید تا دچار هر گونه مشکلی نشوید. 

انتخاب جک بازویی با توجه به میزان تردد افراد

از موارد مهم دیگری که باید به آن توجه داشته باشید میزان تردد افراد است. جک های بازویی در بالا نیز اشاره شد که در انواع مختلفی تولید می شوند.

برای مثال جک های متوسطی داریم که می تواند برای درب هایی که تردد کمی در آن جا اتفاق می افتد مناسب باشد و جک هایی باکیفیت برای پارکینگ هایی که در آن جا تردد زیاد اتفاق می افتد مناسب است.

برای این که بتوانید در این زمینه مشکل را به راحتی حل کنید باید موارد زیادی را مدنظر خود قرار دهید تا مشکلی پیش نیاید. برای مثال بهتر است از یک شرکت و برند معتبر برای خرید جک ریلی کمک بگیرید تا هرگز دچار مشکل نشوید.

شرکتی که از از آن جک برقی را خریداری می کنید به شما خواهند گفت میزان تردد افراد از درب پارکینگ با وجود جک چقدر می تواند باشد. در این صورت شما بدون نگرانی می توانید مشکل را برطرف کنید. 

 

 

انتخاب جک بازویی براساس وزن درب

وزن درب شما یکی از موارد دیگر است که در زمان انتخاب جک بازویی باید به آن توجه داشته باشید. جک بازویی را براساس وزن درب خود خریداری کنید تا بتوانید باز و بسته کردن درب را به راحتی انجام بدهید.

خرید جک بازویی در کیفیت بالا

برای خرید جک پارکینگ یکی از مواردی که باید به آن توجه داشته باشید انتخاب بهترین برند در این زمینه است. برند سوپر لایف یکی از برندهای معتبر در ایران است که شما می توانید برای خرید جک بازویی از آن ها کمک بگیرید. برای خرید جک بازویی کافیست از محصولات ما دیدن کنید. 

Print
780 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

انتخابگر پوسته

تماس با سوپر لایف

استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است. تمامی حقوق برای شرکت متین گذر محفوظ است. ۱۴۰۰ ©Copyright