اخبار و مقالات سوپر لایف

انتخاب جک پارکینگ به چه مواردی بستگی دارد؟

انتخاب جک پارکینگ به چه مواردی بستگی دارد؟

جک های پارکینگ امروزه در انواع و اقسام مختلف برای اتوماتیک و برقی کردن درب ها مورد استفاده قرار می گیرند و بر روی آن ها نصب می شوند.

این جک ها در نمونه های مختلف تولید و روانه بازار می گردند که هر کدام دارای ویژگی ها و خصوصیات منحصر به فرد خود هستند. انتخاب آن ها کاملا وابسته به نوع درب شماست و می تواند متفاوت باشد. در ادامه می خواهیم عوامل تاثیر گذار و نکاتی را که بایستی در هنگام انتخاب جک پارکینگ به آن ها توجه کنیم به شما بگوییم. 

پس اگر می خواهید این جک ها را برای خانه ها ، مکان های اداری و ... تهیه کنید و نمی دانید چه نوع جکی برای درب شما مناسب تر است ، این مطلب را تا انتها بخوانید. فروشگاه سوپرلایف ارائه دهنده انواع مدل های جک در برندهای متفاوت می باشد که می تواند بهترین خدمات را با بهترین کیفیت به شما ارائه دهد. 

جک های پارکینگ چیست؟

قبل از آن که به بحث انتخاب بهترین جک پارکینگ و نکات مهم آن برسیم، بهتر است بدانیم که این جک ها چه نوع دستگاه هایی هستند. جک ها وسیله ای هستند که از اجزای مختلف تشکیل شده اند و بر روی درب نصب می گردند. با نصب آن ها بر روی درب می توان درب ها را به راحتی و از طریق ریموت کنترل آن ها باز و بسته کرد. با این کار درب ها اتوماتیک می شوند و نیازی به باز و بسته شدن با نیروی دست شما ندارند. این عمل می تواند باعث تسریع در این عمل گردد به نحوی که دیگر برای خارج کردن ماشین از درب پارکینگ، نیازی به پیاده شدن از آن نداشته باشید.

انتخاب جک پارکینگ به چه عواملی بستگی دارد

انواع جک های پارکینگ

امروزه جک های پارکینگ را در نمونه های مختلف تولید می کنند از جمله جک های بازویی ، جک های هیدرولیکی ، پنوماتیکی و ... 

جک های بازویی را بیش تر برای مجتمع های مسکونی به کار می برند و مورد استفاده قرار می دهند چرا که استفاده از درب پارکینگ در این محل کم تر است. طول عمر این جک ها تا 10 سال می باشد. نمونه دیگری از جک های پارکینگ، هیدرولیکی هستند که برای محل های شلوغ و پر رفت و آمد استفاده می شوند. پس برای مکان های اداری گزینه بسیار مناسبی هستند. جک های پنوماتیکی از دیگر جک های موجود در بازار هستند که قدرت بسیار کمی دارند و هر از مدتی نیاز به شارژ دارند. 

انتخاب جک پارکینگ بسیار مهم است و بایستی براساس نوع درب انجام پذیرد. چرا که انتخاب نوعی نامناسب می تواند باعث افزایش استهلاک و کاهش عمر آن گردد. علاوه بر آن که هزینه تعمیرات نگهداری آن بالا رود. 

محصولات پیشنهادی:

جک پارکینگ بازویی ماکسیم 300

جک پارکینگ بازویی تک لنگه چپ ماکسیم 400

نکات انتخاب جک پارکینگ چه مواردی است؟

همان طور که گفته شد، نوع جک بایستی براساس درب آن باشد. درب ها در اندازه ها و وزن های مختلف ساخته می شوند. از طرفی میزان عبور و مرور و تردد روزانه از این درب ها متفاوت است. این ها مواردی است که بایستی در هنگام خرید جک پارکینگ به آن توجه نمود. در زیر این موارد را به طور کامل مورد بررسی قرار می دهیم :

وزن درب : طبیعتا هر چه وزن درب بیش تر باشد یا به عبارتی درب سنگین تر باشد شما نیازمند خرید جکی با توان و قدرت بیش تر هستید. جک پارکینگ بایستی بتواند درب را باز و بسته کند و قدرت باز و بسته کردن آن را داشته باشد. اگر درب های شما سنگین است، بهتر است از نمونه هایی قوی تر با توان و قدرت بالاتر موتور انتخاب نمایید که برای آن بایستی هزینه بیش تری برای انواع جک پارکینگ جک بپردازید. برای این کار می توانید از فروشگاهی که جک را خریداری می کنید کمک بگیرید. 

انتخاب بهترین جک پارکینگ

میزان عبور و مرور : تردد روزانه و استفاده روزانه از درب پارکینگ ، خانه و ... می تواند در این انتخاب بسیار تاثیر گذار باشد. اگر میزان عبور و مرور از درب شما در طول روز پایین است مانند مجتمع های مسکونی که در روز تنها چند بار درب های پارکینگ باز و بسته می شوند و مدام استفاده نمی گردند، پس برای آن ها می توان جک هایی ضعیف تر هم انتخاب کرد. نمونه جک های بازویی می توانند انتخاب مناسبی برای درب های مجتمع مسکونی باشند. اما اگر این جک ها را برای مکان شلوغ و پر رفت و آمد می خواهید ، بهتر است از جک های هیدرولیکی استفاده کنید و به سراغ نمونه های پنوماتیکی و بازویی نروید. 

طول درب : طول درب از دیگر موارد مهم در انتخاب جک پارکینگ است که باید اندازه گیری شود. از آن جایی که شفت های جک در هنگام باز و بسته شدن درب حرکت می کنند و جا به جا می شوند، باید جکی را انتخاب کنید که شفت های آن به اندازه مناسب بتوانند حرکت داشته باشند تا درب به درستی باز شود. برای این کار متخصصان معمولا از فرمولی برای محاسبه استفاده می کنند. می توانید با اندازه گیری مقدار طول درب خود و بیان آن به فروشندگان مجموعه سوپرلایف از آن ها بخواهید که نوع جک مناسب را برای درب های شما انتخاب کنند. 

از دیگر موارد مهمی که در هنگام انتخاب این دستگاه ها بایستی به آن ها توجه کنید این است که برند معتبری از جک پارکینگ را خریداری کنید. علاوه بر آن، این وسیله را از فروشگاهی تهیه کنید که به آن مطمئن هستند و محصولات اصل را به شما می فروشند. توجه داشته باشید که خرید محصولات فیک گرچه هزینه شما را پایین می آورد اما می تواند پس از مدتی هزینه های دیگری برای شما به وجود آورد از جمله هزینه خرابی های مدام قطعات جک، هزینه تعمیر ، تعویض و ... 

مطالب پیشنهادی: 

تشخیص جک پارکینگ تقلبی از اصل

بهترین برند جک پارکینگ کدام است؟

سخن نهایی

امروزه استفاده از جک ها برای درب های معمولی بسیار رایج گشته است. این جک ها را می توان بر روی انواع درب نصب کرد. انتخاب جک پارکینگ کاملا بستگی به درب شما دارد و بایستی بر اساس فاکتورهایی همچون طول درب ، میزان رفت و آمد روزانه از آن ، وزن درب و ... صورت پذیرد. 

برای سفارش محصولات می توانید با شماره 02184216  تماس حاصل نمایید.

 

 

Print
538 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

انتخابگر پوسته

تماس با سوپر لایف

استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است. تمامی حقوق برای شرکت متین گذر محفوظ است. ۱۴۰۰ ©Copyright