اخبار و مقالات سوپر لایف

بهترین برند جک پارکینگ کدام است؟

بهترین برند جک پارکینگ کدام است؟

بهترین برند جک پارکینگ ابزاری کارآمد در ایجاد زندگی راحت و آسوده است که دیگر نیازی به باز و بسته نمودن درب پارکینگ به صورت دستی نخواهید داشت.

در این مقاله از سوپر لایف به بررسی جک های پارکینگی پرداخته و ویژگی های یک برند خوب را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

 

🔥محصولات درب برقی سوپرلایف🔥
 
 
 🔗‌ چشمی در برقی                            🔗 ریموت در برقی چهار کاناله                          🔗 برد در برقی

 

عملکرد جک پارکینگ چگونه است و چه قسمت‌هایی دارد؟

جک پارکینگ با تبدیل نیروی الکتریکی به نیروی مکانیکی یا هیدرولیکی (بر اساس نوع ساختار جک) می تواند درب را در جهت مورد نظر کاربر به حرکت در آورد.

در حقیقت عملکرد آن طوری طراحی شده که نیروی الکتریکی از طریق موتور در برقی وارد بازوها شده و سپس تبدیل به نیروی مکانیکی یا هیدرولیکی شده و درب را باز یا بسته می کند.

سیستم جک پارکینگ معمولا از بخش های مختلفی نظیر مرکز کنترل، جک بازویی، حسگر چشمی، ریموت و فلاشر تشکیل شده است.

در این سیستم مرکز کنترل یا همان برد در برقی شامل مدارات الکترونیکی بوده و وظیفه نظارت بر دیگر قطعات جک را بر عهده دارد.

در واقع این برد به مولد برق متصل بوده و فرمان باز و بست شدن را با توجه به سیگنال دریافتی از سوی کاربر، برای بازوها ارسال می کند.

سپس جک بازویی با دریافت نیروی برق و تبدیل آن به نیروی مکانیکی یا هیدرولیکی، لنگه های درب را در مسیر مورد نظر به حرکت در می آورد.

در این میان حسگر چشمی موظف است در صورت شناسایی مانعی در مسیر حرکت درب، آن را به سیستم اطلاع رسانی نموده و از بروز حوادث ناگهانی نظیر برخورد درب با افراد یا ماشین ها پیشگیری نماید.

ریموت کنترل وسیله ای است که به کمک آن کاربر فرمان مورد نظرش را برای درب ارسال می نماید.

در نهایت فلاشرها را داریم که با هدف اطلاع رسانی به عابران پیاده مورد استفاده قرار می گیرد و نوعی وسیله هشدار دهنده به شمار می آید.

جک های درب پارکینگ معمولا در انواع لولایی، ریلی و بالارو در بازار وجود دارد که هر کدام ویژگی ها و مزیت های مخصوص به خود را دارند.

بنابراین بهتر است با در نظر گرفتن شرایط ورودی ساختمان اقدام به تهیه مدل مناسب جک پارکینگ نمایید.

سوپرلایف تولید کننده جک پارکینگ بازویی تک لنگه راست ماکسیم 600 که یکی از بهترین مدل های جک پارکینگ است می باشد. این محصول برای درب های لولایی طراحی شده و کمک می کند تا در بدون سر و صدا بسته شود.

بهترین برند جک پارکینگ- جک تک لنگه

راهنمای انتخاب جک پارکینگ مناسب برای ساختمان

برای انتخاب جک پارکینگ مناسب باید مواردی از قبیل میزان تردد از درب مورد نظر در طول شبانه روز، وزن هر یک از لنگه های در، ابعاد آن و ... را مد نظر داشته باشید.

در حقیقت هر چه درب از ابعاد و وزن بیشتری برخوردار بوده و میزان رفت و آمدهای آن در طی شبانه روز بیشتر باشد، باید از جک های قدرتمند و هیدرولیکی استفاده نمود.

زیرا این مدل برند جک پارکینگ برای مصارف سنگین و صنعتی طراحی شده و می تواند فشار کاری زیاد را به راحتی تحمل نماید.

اما در مقابل جک های الکترومکانیکی هستند که در مصارف خانگی و منازل شخصی کاربرد داشته و به راحتی از پس رفت و آمدهای روزانه در یک ساختمان معمولی بر می آیند.

به طور معمول شرکت های سازنده، اطلاعات مربوط به میزان تحمل توان تولید نیروی مکانیکی یا هیدرولیکی جک پارکینگ را بر روی بسته بندی آن درج می کنند تا خریداران به راحتی مدل مناسب را برای ساختمانشان تهیه کننند.

با این حال کارشناسان ما در مجموعه سوپرلایف همواره آماده پاسخگویی به شما بوده و در انتخاب جک مناسب با توجه به شرایط ساختمان، راهنماییتان می کنند.

پیشنهاد برای مطالعه:

مرکز فروش جک پارکینگ تک لنگه در تهران

بهترین برند جک پارکینگ

 

 

بهترین جک پارکینگ کدام است؟

امروزه تولیدکنندگان مطرحی در دنیا و کشورمان ایران به ساخت و تولید جک پارکینگ می پردازند.

به طوری که انتخاب از میان آن ها کمی سردردگم کننده بوده و نیاز به شناخت کافی نسبت به هر برند احساس می شود.

از جمله برندهای ایرانی معتبر می توان به فروشگاه سوپرلایف اشاره نمود که در طول سال های فعالیت توانسته محصولاتی کارآمد و حرفه ای به بازار عرضه نماید.

این مجموعه می کوشد محصولات خود را همرده با استانداردهای روز دنیا طراحی کند تا با خرید یک محصول ایرانی احساس قدرت و رضایتمندی در مشتریانش ایجاد شود.

در مقابل برندهای خارجی نظیر فک (FACC)، فادینی (Fadidni)، پروتکو، کالیپسو (Calypso)، بی اف تی (BFT)، اپتیمو (optimo) و ... نیز وجود دارند که در ایران نیز یافت می شوند.

این برندها معمولا از کیفیت مناسبی برخوردار هستند. اما مشکل اینجاست که به دلیل شهرت آن ها، نمونه های تقلبی هم نامشان نیز در بازار به وفور یافت می شود.

از این رو اگر قصد تهیه جک ریلی پارکینگ از برندهای مطرح جهانی را دارید، لازم است حتما به فروشگاه های معتبر سر زده و از یک کارشناس قابل اعتماد کمک بگیرید.

در پایان باید بگوییم تمام برندهای ایرانی و خارجی موجود در بازار به شرط اصلی بودن، از کیفیت مناسبی برخوردار بوده و می توانند نیازهای شما را برطرف سازند.

البته قیمت این محصولات با در نظر گرفتن نام برند، میزان قدرتشان در باز و بست نمودن درب ها با وزن های متفاوت و ابعاد مختلف و ... تفاوت های فراوانی با یک دیگر دارد.

به طور کلی هر چه یک جک پارکینگ توان تحمل فشار بیشتری هنگام باز و بست کردن درب داشته باشد، به طبع قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود.

بهترین برند جک پارکینگ - جک بازویی

مهمترین تفاوت میان جک پارکینگ ایرانی و خارجی در چیست؟

اغلب جک پارکینگ های خارجی قیمت بالاتری نسبت به مدل های ایرانی دارند. این مسئله علاوه بر مطرح بودن نام برندها، به مشکلات ناشی از قیمت دلار نیز وابستگی فراوانی دارد.

در این میان عدم بهره مندی از خدمات پس از فروش برندهای خارجی به دلیل تحریم ها مشکل دیگری است که سر راه خریداران قرار می گیرد.

در مقابل خرید جک پارکینگ ایرانی این اطمینان را به شما می دهد که هزینه ای معقول نسبت به کیفیت و کارآمدی دستگاه پرداخت می کنید و در آینده امکان استفاده از گارانتی و خدمات پس از فروش را نیز خواهید داشت.

سخن پایانی

جک پارکینگ در دنیای امروز یک نیاز اساسی به شمار می آید و می تواند امتیاز جالب توجهی برای فروش واحد مسکونی باشد.

در حال حاضر مدل های مختلفی از جک های پارکینگی در بازار وجود دارد که برخی ساخت کشورهای خارجی و برخی دیگر حاصل دست تولیدکنندگان ایرانی هستند.

برای انتخاب از میان این تنوع باید شرایط ساختمان و میزان بودجه خود را کنار هم گذاشته و مدلی متناسب و سازگار با شرایط را تهیه نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصول می توانید با ما تماس بگیرید.

 
Print
530 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

انتخابگر پوسته

تماس با سوپر لایف

استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است. تمامی حقوق برای شرکت متین گذر محفوظ است. ۱۴۰۰ ©Copyright