اخبار و مقالات سوپر لایف

برای داشتن بهترین درب برقی چه مدل و جنسی؟
بی پروا

برای داشتن بهترین درب برقی چه مدل و جنسی؟

برای داشتن بهترین درب برقی چه مدل و جنسی را باید انتخاب کنیم؟

امروزه به دلیل سبک زندگی یکی از نیازهای اساسی ساختمان‌ها درب برقی می باشد. درب برقی یا اتوماتیک می تواند میزان رفت و آمد در ساختمان را بسیار کاهش داده. و از این رو کمک بسیار زیادی به ساکنان یک ساختمان کند. در این مقاله قصد داریم تا در رابطه با درب برقی و اتوماتیک صحبت کرده و راهنمای مناسبی را برای انتخاب و خرید بهترین درب برقی ارائه دهیم. از شما دعوت می‌کنیم تا پایان این مقاله ما را همراهی کنید.

اما در برقی چیست؟ درب اتوماتیک یا درب برقی نوعی از درب است که در آن هیچ گونه دخالت دست و اعمال فشاری وجود ندارد. و فقط با حساسیت نسبت به حرکت و جنبش به وسیله موتور و یا برد الکتریکی باز و بسته می شود. این بدان معنی است که برای باز و بسته کردن درب نیازی به اعمال فشار فیزیکی و دخالت دست نیست. بلکه فقط با استفاده از یک ریموت می‌توان اقدام به باز و بسته کردن این نوع از دربها کرد.

سیستم این نوع از درب ها به دو صورت افقی و عمودی حرکت می کند. معمولاً درب های اتوماتیکی که شیشه ای هستند به صورت افقی حرکت می کنند. اما دربهای اتوماتیکی که برای پارکینگ بوده و نقش حفاظتی دارند به صورت عمودی حرکت می‌کنند.

برای خرید بهترین درب برقی در مدل ها و طرحهای متنوع می توان به محصولات سوپرلایف اطمینان داشت و با خیال آسوده و راحت به خرید از این برند اقدام کرد.

مزایای دربازکن برقی و اتوماتیک پارکینگ

1- با نصب درب برقی می توان در هزینه های مصرفی به مقدار قابل توجهی صرفه‌جویی کرد.

2- درب های اتوماتیک پارکینگی نسبت به درهای قدیمی از سطح ایمنی بالاتری برخوردار هستند. و بنابراین برای امنیت منازل می توانند گزینه مناسبی باشند.

3-  دربرقی جدید سنسور تشخیص مانع وجود دارد. عملکرد این سنسور به این صورت است که هرگاه مانعی بر سر راه آن قرار گیرد از حرکت خود باز می ایستد و دوباره باز می شود. بنابراین می‌تواند از خسارات و آسیب‌های احتمالی به میزان زیادی جلوگیری کند.

4- یکی از مزایای بسیار مهمی که درب اتوماتیک می‌تواند داشته باشد در زمان اوضاع نامناسب جوی است. در این زمان پیاده شدن از خودرو و رفت و آمد برای باز و بسته کردن درب کار بسیار مشکلی است. اما وجود یک درب اتوماتیک این مشکل را رفع کرده و فقط با فشار دادن دکمه ریموت میتوان در را باز و بسته کرد.

 

برای داشتن بهترین درب برقی چه مدل و جنسی را باید انتخاب کنیم؟

 

راهنمای خرید برای بهترین درب برقی

برای اینکه بتوان به خرید بهترین درب برقی اقدام کرد در مرحله اول نیاز است تا نسبت به انواع درب اتوماتیک شناخت پیدا کرد. این بدان معناست که با شناخت انواع درب های برقی و ویژگی ها و خاصیت های هر کدام می توان بسته به نیاز و سلیقه یکی از آنها را انتخاب و خریداری کرد.

یکی از برندهایی که می تواند بهترین درب برقی را در مدل های متنوع به شما ارائه دهد، سوپرلایف است. محصولات این گروه جزو بهترین ها بوده و در کیفیت های بسیار بالا به بازار عرضه می شود.

انواع درب اتوماتیک به درب اتوماتیک شیشه ای، درب اتوماتیک پارکینگی و درب اتوماتیک کرکره ای تقسیم می شود. که هر کدام از این دربها نیز خود به دسته های دیگری بخش بندی می شود.

پیشنهاد برای مطالعه:

11 معیار مهم در انتخاب بهترین در برقی

 درب اتوماتیک شیشه ای

دربهای اتوماتیک شیشه ای در ساختار خود از یک اپراتور جهت باز و بسته کردن لنت ها استفاده می کند. همچنین یک ست فریم و شیشه و اشکال متفاوت در آن وجود دارد. که برای جداسازی فضاهای مورد نظر کارفرما استفاده می شود. اپراتور ها دارای انواع متفاوتی هستند و می توان گفت که هیچ محدودیتی در ابعاد و اندازه اجرایی وجود ندارد.

درب های اتوماتیک شیشه ای خود دارای چندین نوع می باشد. یکی از انواع آن درب اتوماتیک کشویی و یا اسلایدینگ است. این نوع درب نیز به اشکال متفاوت وجود دارد و برای حرکت به طرفین نیاز به یک فضای ثابت مثل دیوار دارند. همچنین حداکثر بازدهی که این درب می تواند داشته باشد ۵۰ درصد کورس حرکت خود است.

درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی نیز یکی دیگر از انواع درب های اتوماتیک شیشه ای هستند و هنگام حرکت دو لت متحرک داشته که می‌تواند به هر سمتی برود. و حداکثر تا ۶۶ درصد کل فضای حرکت باز شود. در این نوع درب ها لت های درب همزمان به یک سمت حرکت کرده و روی لت ثابت قرار می گیرند.

درب اتوماتیک ریولوینگ گردان یا چرخان. نیز از خاص ترین و زیبا ترین و البته گرانقیمت ترین انواع درب های شیشه ای می باشد. انواع دیگر درب اتوماتیک شیشه ای شامل درب اتوماتیک نیم گرد، درب اتوماتیک لولایی، درب اتوماتیک مثلثی و درب اتوماتیک تاشو می باشد که توضیح درباره آنها از حوصله این بحث خارج بوده و بنابراین فقط به ذکر نام آنها بسنده می شود.

در انتخاب این نوع از درب به عنوان بهترین درب برقی باید به ویژگی ساختمان مورد نظر و خصوصیاتی که از درب برقی انتظار دارید توجه کنید.

 

برای داشتن بهترین درب برقی چه مدل و جنسی را باید انتخاب کنیم؟

 

بهترین برند در برقی پارکینگی و یا حفاظتی

این درب مناسب تمام اماکن و ساختمان هایی است که نیاز به کنترل تردد اتوماتیک در آنها وجود دارد. همچنین مخصوص عبور وسایل نقلیه می باشند. این درب ها جهت حفاظت از فضاها و اماکن نیز کاربرد دارند و به شکل کاملاً هوشمند قابل کنترل هستند. درب اتوماتیک پارکینگی انواع متفاوت دارد. یکی از انواع آن درب اتوماتیک پارکینگ زیر سقفی یا سکشنال است.

این سیستم به شکل پنل های بزرگ و یک تکه است و در زمان باز شدن تمام صفحات و پنل آن به زیر سقف می رود. یعنی مثل یک سقف متحرک در آنجا قرار می گیرد. مجدداً به سمت پایین آمده و فضای عبور را میبندد.

اگر در برقی را برای پارکینگ ساختمان خود و یا برای مقاصد محافظتی می خواهید خریداری کنید، این نوع از درب می تواند بهترین انتخاب و بنابراین بهترین درب برقی برای مقصد شما باشد.

معمولاً این نوع از درب پارکینگ خودکار گران تر از انواع دیگر دربها بوده است و جنبه زیبایی و نمایشی نیز دارند. اما از نظر فنی نمی‌توان ادعا کرد که این نوع از دربها نسبت به سایر انواع دربها برتری داشته باشد.

درب اتوماتیک پارکینگ ریلی نیز از دیگر انواع درب پارکینگی می باشد. که بیشتر در اماکن صنعتی و کارخانه ها مورد استفاده قرار می گیرد.

نوع دیگری از درب اتوماتیک پارکینگ درب بازویی است که از پر مصرف ترین انواع درب است. تمامی درب هایی که در پارکینگ ها کاربرد دارند، می توانند به یک جک برقی مجهز شده. و به وسیله یک ریموت در برقی باز و بسته شود. این درب ها به صورت تک لنگه و دو لنگه در بازار موجود است. در زمان باز و بسته شدن فضای زیادی از محوطه را اشغال می کند. بنابراین باید دقت کرد که برای این نوع از درب به اندازه کافی فضا وجود داشته باشد.

درب اتوماتیک کرکره ای

همچنان که از نام این درب مشخص است این نوع از درب ها مدل مدرن شده کرکره های معمولی هستند. اما سیستم آن کاملا متفاوت بوده و می‌تواند به عنوان درب برقی پارکینگ استفاده شود. قیمت آن نیز معمولاً پایین‌تر است، اما می‌تواند نسبت به نوع و متریالی که در آن استفاده شده است متفاوت باشد. با توجه به قیمت پایین این نوع درب، اگر بودجه مورد نظر شما کم است، می توان آن را بهترین درب برقی دانسته و اقدام به خرید آن کرد.

درب اتوماتیک کرکره ای نیز به انواع کرکره برقی با تیغه آلومینیومی، رول آپ با تیغه گالوانیزه و کرکره برقی رول گیتور تقسیم می شود. کرکره برقی با تیغه آلومینیومی از جنس آلومینیوم است و تیغه های آلومینیومی آن در سایزهای متفاوتی از ۴ سانتیمتر تا ۱۲ سانتی متر وجود دارد.

رول آپ با تیغه گالوانیزه جهت کنترل سر و صدا و یا حفظ انرژی بسیار کاربرد دارند. این نوع از درب ها معمولا مقاومت بیشتری نسبت به حالت آلومینیوم در برابر ضربه دارند. همچنین برخی از مدل‌های آنها ضد حریق است و طرفداران زیادی دارند.

کرکره برقی رول گیتور نیز مانند حفاظ بوده و صرفاً یک پوشش مربعی و یا مستطیلی جهت محافظت دارد. این نوع از کرکره معمولا از جنس آلومینیوم و یا استیل است و یکی از زیباترین و گران قیمت ترین انواع درب های برقی رول آپ می باشد.

Print
844 رتبه بندی این مطلب:
3.8
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

انتخابگر پوسته

تماس با سوپر لایف

استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است. تمامی حقوق برای شرکت متین گذر محفوظ است. ۱۴۰۰ ©Copyright