اخبار و مقالات سوپر لایف

تعمیر برد در برقی پارکینگ
بی پروا

تعمیر برد در برقی پارکینگ

تعمیر برد در برقی پارکینگ یکی از مواردی است که باید به آن توجه داشته باشید. چرا که بسیاری از تولید کنندگان درب برقی قطعه اصلی را برد در برقی می نامند پس شما تصور کنید که برد شما خراب شده است با چه مشکلاتی در این زمینه رو به رو می شوید؟ در مجتمع های مسکونی ، ادارات ، شرکت ها و... استفاده از درب برقی پارکینگ کاربرد بسیاری می تواند داشته باشد و شما باز و بسته کردن درب را به راحتی از این راه انجام بدهید بدون آن که مشکلی شما را تهدید کند!

اما باید بگوییم که هر وسیله ای یک زمانی خراب می شود و امکان دارد مشکلات زیادی را برای شما ایجاد کند. یکی از رایج ترین مشکلاتی که برای درب امکان دارد پیش بیاید تعمیر برد در برقی است. تعمیر برد را باید جدی بگیرید چرا که در صورت جدی نگرفتن امکان دارد مشکلات زیادی را برای شما ایجاد کند و شما را دچار دردسر کند!

اگر در زمینه تعمیر برد در برقی هیچ تجربه ای ندارید به هیچ عنوان خودتان اقدام به این کار نکنید و این امر مهم را به یک تکنسین آن بسپارید تا با اطمینان بیشتری تعمیر برد در برقی شما انجام بشود.

 

 

تعمیر برد در برقی یک لنگه

درب های برقی در انواع مختلفی تولید و روانه بازار می شوند و می توانند نیازهای شما را در این زمینه برطرف کنند. یکی از انواع درب برقی که می توان به آن اشاره کرد درب یک لنگه یا همان تک لنگه می باشد. درب های تک لنگه برای باز و بسته شدن از ریموت کنترل و جک برقی استفاده می کنند.

این درب برقی ها در زمان باز و بسته شدن به صورت تک لنگه و به یک سمت باز و بسته می شوند در واقع برای فهم بهتر باید بگوییم که این درب ها در راستا به صورت 90 درجه باز و بسته می شوند. برای این که باز و بسته شدن درب به بهترین شکل انجام بشود از جک برقی استفاده می شود. جک برقی بر روی درب نصب می شود که باز زدن دکمه ی ریموت کنترل حرکت می کند. اگر به هر دلیلی برد درب اتوماتیک با مشکل مواجه شود این امر امکان پذیر نیست پس باید به این موارد توجه داشته باشید تا بتوانید مشکل را به راحتی حل کنید.

پیشنهاد برای مطالعه:

انواع برد در برقی و روش های تشخیص آن

آشنایی با برد در برقی و وظایف آن

 

 

تعمیر برد در برقی دو لنگه

همانطور که از نام این نوع درب برقی پیدا است با زدن دکمه ریموت، دو لنگه درب باز می شوند. برای این که دو لنگه درب را بتوان باز و بسته کرد در هر دو لنگه از جک های زیر سطحی استفاده می شود. از درب های دو لنگه بیشتر برای پارکینگ های با عرض زیاد استفاده می شود چرا که در این صورت می توان به راحتی درب را باز و بسته کنید.

برای این که برد این نوع درب خراب نشود باید توجه داشته باشید که در طول مدت زمان های مختلف نسبت به سرویس برد و سایر قطعات اقدام کنید. این امر به شما کمک می کند که بتوانید نیازهای خود را به راحتی برطرف کنید و هزینه ی کمی را برای تعمیر برد درب برقی و سایر قطعات پرداخت کنید.

بهترین درب برقی را از ما خریداری کنید!

برای سفارش بهترین درب برقی کافیست با برند سوپر لایف در ارتباط باشید. شرکت ما در کنار فروش انواع جک برقی و درب برقی خدمات پس از فروش که شامل گارانتی برای تعمیر برد در برقیی و دیگر قطعات را به مشتریان ارائه می دهد. برای خرید بهترین درب از فروشگاه آنلاین سوپرلایف دیدن کنید.

Print
1275 رتبه بندی این مطلب:
2.0
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

انتخابگر پوسته

تماس با سوپر لایف

استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است. تمامی حقوق برای شرکت متین گذر محفوظ است. ۱۴۰۰ ©Copyright