اخبار و مقالات سوپر لایف

جک برقی مناسب درب پارکینگ
بی پروا
/ دسته ها: مقالات

جک برقی مناسب درب پارکینگ

جک برقی مناسب درب پارکینگ

کدام جک برقی مناسب برای درب های پارکینگ است؟

کدام جک برقی مناسب درب پارکینگ است؟ همه ی ما  در زمان رفع نیازهای خود می توانیم گزینه های زیادی را در نظر بگیریم! یکی از راه هایی که می توانیم مشکل ساختمان خود را برطرف کنیم استفاده از درب های پارکینگ است اما این که کدام نوع درب را برای ساختمان خود انتخاب کنیم کار بسیار مشکلی است! درب پارکینگ در انواع مختلفی تولید و به بازار روانه می شود این که شما بخواهید کدام نوع درب را برای خود انتخاب کنید کار بسیار مشکلی است!

قبل از انتخاب جک برقی مناسب برای درب پارکینگ باید به نیازهای خود فکر کنید تا بعدها در این زمینه به مشکلی برنخورید. درب های لولایی ، درب های بازویی ، درب های شیشه ای ، درب های الکترومکانیک از انواع درب های پارکینگ می باشد که شما می توانید برای خود انتخاب کنید و بعدها به کمک آن نیاز خود را برطرف کنید.

ما در این مقاله به شما کمک می کنیم که چه نوع جک برقی را برای درب پارکینگ خود انتخاب کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه در ادامه مطلب همراه ما باشید تا به مشکلی برنخورید.

 

جک برقی مناسب درب پارکینگ

 

برای انتخاب جک برقی مناسب به چه نکاتی توجه داشته باشیم؟

در زمان انتخاب جک برقی پارکینگ به چه مواردی باید توجه داشته باشیم؟ در زیر مواردی که باید در زمان انتخاب جک پارکینگ توجه داشته باشید آورده شده است.

1- مدت زمان تردد افراد در طول شبانه روز:

یکی از مواردی که در زمان انتخاب جک پارکینگ باید به آن توجه داشته باشید تردد در طول شبانه روز است. چرا که باید بگوییم هر چقدر تردد افراد در این محیط بالا باشد باید بهترین جک پارکینگ با قیمت مناسب را برای خود خریداری کنید تا به مشکلی برنخورید. پس در طول یک شبانه روز وقت بگذارید و سعی کنید که متوجه شوید میزان تردد از درب پارکینگ چقدر است. عموما جک های پارکینگ با قیمت بالا برای بیمارستان ها ، پاساژ و... مناسب است.

 2- وزن هر لنگه از درب:

اگر درب پارکینگی که هم اکنون استفاده می کنید وزن بسیار کمی دارد یکی از مواردی که باید به آن توجه داشته باشید خرید جک بازویی مناسب است. زمانی که به وزن درب بازویی خود توجه داشته باشید مطمئن باشید که می توانید بهترین جک برقی را نیز برای درب خود انتخاب کنید و بعدها به کمک آن نیازهای خود را برطرف کنید.

 

جک برقی مناسب درب پارکینگ - بهترین جک پارکینگ

 

3- عرض هر لنگه از درب پارکینگ:

در این باره باید بگوییم که هر چقدر عرض هر لنگه از درب پارکینگ کوچک تر باشد شما باید جک پارکینگ با ابعاد کوچکتری را برای خود تهیه کنید تا به مشکلی برنخورید! و برعکس هر چقدر دربی که خریداری می کنید عرض بزرگتری داشته باشد باید جک برقی را برای خود خریداری کنید که می تواند عرض بیشتری دارد. 

4- ابزار قطعات استفاده شده در جک پارکینگ:

یکی دیگر از مواردی که در زمان انتخاب جک برقی برای درب اتوماتیک باید به آن توجه داشته باشید قطعاتی است که در جک پارکینگ استفاده شده است. زمانی که اطلاعات کاملی در این باره داشته باشید می توانید به راحتی بهترین مدل جک پارکینگ برای خود خریداری کنید. در زیر می توانید با قطعاتی که در جک برقی به کار رفته شده است آشنا شوید:

  • چشمی
  • مرکز فرمان
  • ریموت درب برقی
  • فلاشر
  • جک بازویی
  • قطعات نصب

 

جک برقی مناسب درب پارکینگ - جک پارکینگ

 

این قطعات باید از کیفیت بالایی برخوردار باشند که بتوان تضمین کنند جک برقی تا سال ها بدون مشکلی برای شما کار می کند.

در این مورد باید بهترین برند را برای خرید جک برقی انتخاب کنید. چی بهتر از برند سوپر لایف! برند سوپر لایف سال ها است که در زمینه ی تولید جک برقی و درب برقی پارکینگ فعالیت دارد. برای خرید بهترین جک کافیست از محصولات ما دیدن کنید.

Print
807 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

انتخابگر پوسته

تماس با سوپر لایف

استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است. تمامی حقوق برای شرکت متین گذر محفوظ است. ۱۴۰۰ ©Copyright