اخبار و مقالات سوپر لایف

بهترین برند جک پارکینگ کدام است؟
فرحزادی
/ دسته ها: مقالات

بهترین برند جک پارکینگ کدام است؟

بهترین برند جک پارکینگ را بشناسید و از شرکت معتبر تهیه کنید.

بهترین برند جک پارکینگ

پیدا کردن بهترین برند جک پارکینگ در بین تمامی برندها کار بسیار سختی است که باید با توجه به شرایط در نظر بگیرید و انتخاب کنید. برای در نظر گرفتن جک پارکینگ مناسب درب لولایی باید به جنس و متریال درب دقت کنید تا بتوانید یک جک برقی با توان و قدرت بالا انتخاب کنید تا نیروی کافی در جهت باز و بسته کردن درب پارکینگ منزل شما داشته باشد. 

شرایط انتخاب جک پارکینگ چیست؟

برای اینکه جک پارکینگ را متناسب با درب لولایی مورد نظرتان انتخاب کنید مهم است که از همه نظر مورد بررسی قرار گیرد تا بتواند آن طور که باید درب را به راحتی باز و بسته نماید بدون اینکه مشکلی رخ دهد. در ادامه به چند توصیه قبل از خرید جک برقی دقت کنید :

- وزن هر لنگه درب را حتما در نظر بگیرید ، اگر وزن هر لنگه درب را در نظر بگیرید می توانید قدرت و توانایی جک پارکینگ را به راحتی انتخاب کرده تا بتواند به راحتی درب را باز و بسته نماید باید طوری جک برقی را انتخاب کنید که قدرت مناسبی در جهت باز و بسته کردن درب پارکینگ داشته باشید چراکه با وجو درب های سنگین پارکینگ و توانایی پایین جک درب با سرعت بسیار آهسته و به سختی باز و بسته می شود. 

- میزان تردد روزانه را در نظر بگیرید یعنی اینکه در طول روز چه میزان تردد انجام می شود؟ این مورد همانند مورد قبلی اهمیت بالایی دارد چراکه شما باید میزان تردد را در نظر بگیرید تا بتوانید جک پارکینگ متناسب با آن انتخاب کنید. بهترین برند جک پارکینگ را هم اگر تهیه کنید ولی این مورد را در حین خرید در نظر نگیرید به نفعتان نخواهد بود. 

- میزان عرض هر لنگه درب برقی ، اگر میزان عرض لنگه های درب زیاد باشد شما باید توان جک را در نظر بگیرید که می توانید این میزان عرض درب را باز و بسته نماید یا خیر؟ 

با در نظر گرفتن موارد بالا به راحتی می توانید بهترین نوع جک پارکینگ را تهیه کنید که به کارتان می آید و اینکه هر روز نیازی نیست برای تعمیر و تعویض اقدام کنید ، هزینه هایتان در این زمینه کاهش پیدا خواهد کرد اما به شرطی که از یک شرکت تولید کننده برتر نسبت به خرید جک برقی اقدام کنید. 

بهترین برند جک پارکینگ

بهترین برند جک پارکینگ را بشناسید!

اولین جک پارکینگ که می خواهیم به آن اشاره کنیم جک پارکینگ فادینی (fadini) ایتالیاست این نوع جک به عنوان اولین برند در سراسر دنیا شناخته شده است و تنوع محصولات بسیار بالایی دارد. همچنین برای انواع درب اماکن مسکونی ، تجاری ، سازمانی قابل نصب است. جک پارکینگ در این مدل بسیار مقاوم است و برای درب هایی دو لنگه و لولایی بسیار مناسب است. 

دومین جک پارکینگ ایتالیایی که برند معروفی است برند فک (Faac) است که این  هم محصول کشور ایتالیا می باشد. قبل از اینکه شروع به توضیح راجع به جک کنیم باید این نکته را بدانید که کشور ایتالیا از نظر تولید انواع جک برقی ، درب اتوماتیک و .. بسیار معتبر است و بیشتر برندهای محبوب متعلق به کشور ایتالیاست. 

از ویژگی های این برند از جک پارکینگ می توان به کاور آلومینیومی و شفت های ضخیم فولادی ، مقاومت بالا در دمای بالا و تردد بسیار زیاد اشاره کرد. همچینن کارایی و طراحی این جک بسیار مناسب و بدون ایجاد سر و صدایی درب پارکینگ باز و بسته می شود. برای درب های دولنگه مسکونی ، تجاری ، صنعتی بسیار مناسب است و دارای بازوهای الکتروهیدریک می باشد. 

بهترین برند ایرانی جک پارکینگ کدام است؟

حالا که از برندهای معروف ایتالیایی صحبت کردیم و راجع به آنها توضیح دادیم بهتر است به سراغ بهترین برند ایرانی جک پارکینگ برویم تا شما هم بدانید چه برندی معروف است و کارایی خوبی دارد. شاید هزینه و بودجه ای ک در نظر گرفتید به خرید جک ایتالیایی نرسد چراکه هزینه ی خرید جک ایتالیایی در ایران دو برابر خواهد شد. 

اولین و بهترین برند جک پارکینگ در ایران سوپر لایف است. شرکت سوپرلایف با در نظر گرفتن مواد اولیه بسیار مرغوب و گران قیمت توانسته جک برقی را با کیفیت فوق العاده تولید کند. جک سوپرلایف همانند برندهای ایتالیایی دارای تنوع بالای محصولات است و همچنین در تمام شرایط آب و هوایی و دمایی مختلف قابلیت این را دارد که به راحتی مقاومت کند. 

جک پارکینگ سوپرلایف برای محیط های پر تردد بسیار مناسب است ، بدنه ی آن از جنس بسیار مرغوب است ، مونتاژ قطعات با روش بسیار عالی صورت گرفته و هدف در نظر گرفتن بهترین کیفیت برای زیرساخت محصولات می باشد. 

بهترین برند جک پارکینگ

سفارش جک پارکینگ سوپرلایف

با در نظر گرفتن موارد بالا می توان گفت که شرکت سوپرلایف می تواند سطح بهتری نسبت به شرکت های خارجی داشته باشد. جهت سفارش بهترین برند جک پارکینگ با سوپرلایف در ارتباط باشید. برای مشاهده تنوع کیت جک پارکینگ کافیست به صفحه ی محصولات مراجعه کرده و اقدام به سفارش نمایید. هدف ما ارائه ی امنیت و آرامش به شما عزیزان است. 

Print
741 رتبه بندی این مطلب:
1.0
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

انتخابگر پوسته

تماس با سوپر لایف

استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است. تمامی حقوق برای شرکت متین گذر محفوظ است. ۱۴۰۰ ©Copyright