اخبار و مقالات سوپر لایف

وظیفه برد در برقی چیست؟
فرحزادی
/ دسته ها: مقالات

وظیفه برد در برقی چیست؟

برد در برقی از جمله قطعات اصلی به حساب می آید از نام های دیگر آن می توان به مرکز فرمان و کنترل باکس اشاره کرد که باعث می شود تا عملکرد باز و بسته شدن درب اتوماتیک را به درستی با توجه به برنامه ریزی که توسط نیروهای حرفه ای انجام شده صورت گیرد. 

برنامه ریزی های ضروری از طریق برد در برقی انجام می شود تا این قطعه بتواند قطعات دیگر را تنظیم کرده و عملکردشان را به طرز صحیحی انجام دهند. اگر برد در برقی به درستی کار نکند باید نسبت به تعمیر آن سریعاً اقدام کنید تا مشکلی بابت باز و بسته کردن درب پیش نیاید.

به دلیل اینکه تکنسین و افراد متخصص باید برد در برقی را از همان ابتدا برنامه ریزی کنند پس جهت تعمیر هم باید از خودشان کمک بگیرید و به هیچ وجه خودتان نباشد براساس تجربه ی کمی که دارید اقدام به این کار کنید باید از یک تعمیرکار و متخصص حتما کمک بگیرید. 

برد در برقی از چه قطعاتی تشکیل می شود ؟

ترانس تغذیه : وظیفه ی ترانس تغذیه این است که ولتاژ تغذیه ی اصلی که 220 ولت است را به ولتاژ 24 ولت که مورد نیاز مدار الکتریکی است. 

کلید های تنظیم ولوم ها : وظیفه ی ولوم های تنظیم این است که زمان حرکت و ایست موتور به همراه برنامه ریزی را انجام دهد این کار هم توسط نیروهای متخصص انجام می شود. 

ال ای دی نشانگر : وظیفه ی اصلی ال ای دی این است که حالت کار و حالت های تنظیم برد در برقی را در معرض نمایش قرار می دهد تا تعمیرکاران و متخصصان در این زمینه بتوانند به راحتی مشکل را شناسایی و تعمیرات لازم را انجام دهند. 

فیوز : وظیفه فیوز این است که سیستم جک برقی و برد را در برابر اضافه بار ها محافظت نماید. 

چه امکاناتی را برد در برقی در اختیار ما قرار می دهد ؟

برد فرمان درب برقی با توجه به تکنولوژی پیشرفته ای که دارد می تواند امکانات زیر را در اختیار ما قرار دهد : 

- برد در برقی دارای نمایشگر دیجیتال است که می تواند کار را برای تعمیرکاران و متخصصین این کار راحت کند. 

- قابلیت نصب قفل برقی به همراه چشم الکترونیک وجود دارد که می تواند امنیت در برقی را بیشتر نماید.

- در سه سرعت به راحتی می تواند هر لنگه از درب پارکینگ را به صورت مجزا تنظیم کرد تا سرعت باز و بسته شدن آنطور که شما می خواهید انجام شود. البته میزان سرعت در هر دو لنگه باید یکسان باشد تا در حین باز و بسته شدن مشکلی پیش نیاید.

پیشنهاد برای مطالعه:

نحوه تنظیم کردن برد در پارکینگ

وظیفه برد در برقی

مواردی که نشان می دهند احتیاج به تعمیر برد در برقی داریم؟

در صورتی که موارد زیر را مشاهده کردید حتما نسبت به تعمیر برد در برقی اقدام کنید تا هزینه ی تعمیر زیادتر نشود و بتوانید به راحتی از درب اتوماتیک استفاده کنید. اگر احتیاج به تعمیر برد در برقی داشتید حتما با تکنسین ها تماس بگیرید تا در اسرع وقت جهت تعمیر اقدام کنند. تعمیر برد در برقی نیاز به یک نیروی ماهر دارد پس اگر با شرکتی که از آن جک برقی را تهیه کردید تماس بگیرید به نفعتان خواهد بود چراکه تکنسین های آن شرکت بیشتر اطلاعات نسبت به محصول دارند و می توانند تعمیر را به صورت تخصصی انجام دهند. پس موارد زیر را حتما به خاطر داشته باشید :

1) اگر متوجه شدید درب برقی به خوبی عمل نمی کند و به درستی باز و بسته نمی شود باید با یک نیروی متخصص تماس بگیرید تا نسبت به تعمیر و بررسی مشکل اقدام کند.

2) چشمی در برقی اگر دچار ایراد شده باشد و باز و بسته شدن درب به درستی انجام نشود این مشکل می تواند امنیت محل مورد نظرتان را به خطر بیندازد. پس بهتر است نسبت به تعمیر برد در برقی هرچه سریعتر اقدام کنید.

3) اگر سنسورهای گیرنده برد در برقی در زمان استفاده از ریموت کنترل دچار اشکال شود.

4) در صورتی که برد در برقی دچار مشکل آب خوردگی شود برد ممکن است بسوزد یا اینکه به طور کل از کار بیفتد پس متخصصین باید برد را در جایی نصب کنند که این مشکل پیش نیاید.

5) اگر برق نوسان شدیدی داشته باشد و برد در برقی دچار خرابی شود جهت رفع ایراد باید با متخصصین در ارتباط باشید. 

سفارش بهترین برند در برقی 

اگر می خواهید بهترین برند در برقی را داشته باشید و در مدت زمان طولانی از آن استفاده کنید به شما پیشنهاد میکنیم که از شرکت سوپرلایف را انتخاب کنید. سوپر لایف به عنوان بهترین شرکت تولید کننده و عرضه کننده انواع جک برقی است که با در نظر گرفتن استانداردهای بین المللی و کیفیت اروپایی بهترین را خدمت شما عرضه می کند. 

اگر می خواهید بهترین جک برقی را داشته باشید حتما با شرکت سوپر لایف در ارتباط باشید. در صورت مشاهده ی انواع کیت جک پارکینگ سوپرلایف به صفحه ی محصولات مراجعه کنید.

Print
724 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

انتخابگر پوسته

تماس با سوپر لایف

استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است. تمامی حقوق برای شرکت متین گذر محفوظ است. ۱۴۰۰ ©Copyright