اخبار و مقالات سوپر لایف

جک ریلی پارکینگ چه کاربردی دارد؟

جک ریلی پارکینگ چه کاربردی دارد؟

کاربرد های متنوع جک ریلی پارکینگ

جک ریلی پارکینگ چه کاربردی دارد؟ جک ریلی پارکینگ مکانیزمی قدرتمند جهت مصارف مختلف از جمله ورودی کارخانجات، انبارها، ادارات دولتی و خصوصی، منازل مسکونی، فروشگاه ها و ساختمان ها تجاری و ... است. این درب ها راه حلی کارآمد جهت مکان هایی با حجم تردد بالا و مجهز به درب های سنگین وزن می باشد.

درب های کشویی به عنوان یک راه حل ساده و در عین حال موثر به شما کمک می کنند تا یک دروازه ورودی تمام اتوماتیک برای پارکینگ ساختمان مورد نظرتان فراهم آورید. در مقاله پیش رو به بررسی بهترین جک مدل در پارکینگ و مکانیزم حرکتی آن خواهیم پرداخت.

نحوه حرکت جک ریلی پارکینگ چگونه است؟

ساختار جک پارکینگ به گونه ای است که یک لنگه درب به کمک سیستم ریلی، به سمت راست یا چپ و در مسیر افق حرکت می کند. به این ترتیب ورودی پارکینگ به طور کامل باز شده و افراد و خودروها می توانند از آن عبور کنند. دربازکن برقی کشویی راه کاری ایده آل برای درب های سنگین وزن و ساختمان هایی با ورودی های بزرگ است که در طول شبانه روز حجم زیادی از رفت و آمد را تجربه می کنند.

علاوه بر این درب های کشویی امکان استفاده از تمام فضای پارکینگ را به وجود آورده و گزینه ای ایده آل برای مکان هایی با پارکینگ های کوچک می باشند.

 

جک ریلی پارکینگ چه کاربردی دارد؟

 

ساختار جک ریلی درب پارکینگ چگونه طراحی شده است؟

جک ریلی درب پارکینگ طوری طراحی شده تا بتواند درب هایی با عرض حداکثر 7 متر و وزنی تا حدود 1600 کیلوگرم را به راحتی به طرفین حرکت دهد. بدیهی است متراژ و وزنی که برای قابلیت جابجایی توسط درب های ریلی نام بردیم، متعلق به درب های صنعتی در انبارها و کارخانه ها می باشد. از این رو موتورهای ساخته شده برای جک کشویی معمولا ساخت ایتالیا بوده و از بهترین مدل های موجود در بازار جهانی هستند.

در درب های ریلی، موتور جک کشویی معمولا در انتهای درب قرار گرفته و با استفاده از یک رابط به نام دنده شانه ای به درب متصل شده است. ساختار جک  پارکینگ دلفین به گونه ای است که عملکردی کاملا بی صدا و نرم به دنبال دارند.

مدارات الکتریکی به کار رفته در ساخت جک ریلی همانند جک بازویی برقی در برابر نوسانات برقی بسیار حساس بوده و لازم است پیش از ورود جریان برق به درون مدار، از یک محافظ مطمئن برای آن استفاده نمود. جالب است بدانید اغلب بردهای فرمان در درب کشویی قابلیت تنظیم دور موتور و کم شدن آن را در انتهای کار و گرفتن ترمز دارند.

هنگام نصب جک ریلی باید از روان سازی درب و ریل های آن اطمینان یافته و این کار را در فواصل زمانی کوتاه مدت مجددا تکرار کنید. این مسئله در عملکرد نرم و بدون صدای جک بسیار مهم بوده و تاثیر به سزایی بر آن خواهد داشت.

کاربرد جک ریلی درب پارکینگ چیست؟

1- اگر در ساختمانی، فضای پارکینگ کوچک بوده و یا به هر دلیلی نیاز به استفاده از تمام فضا داشته باشید، بهترین انتخاب جک ریلی درب پارکینگ است.

2- اگر درب پارکینگ به قدری بزرگ و سنگین است که انتخاب دیگر مدل های درب اتوماتیک، برایتان مقرون به صرفه نیست، قطعا نصب جک کشویی در کاهش هزینه ها و افزایش کارآمدی بسیار موثر خواهد بود.

3- در صورتی که نیازمند استفاده از سیستمی کاملا بی صدا و روان برای باز و بست نمودن درب پارکینگ هستید، نصب جک ریلی می تواند نیازهایتان را به خوبی مرتفع سازد.

4- در ساختمان هایی که کنار ورودی درب فضای کافی برای حرکت لنگه درب در جهت افق وجود دارد، گزینه اول پیشنهادی کارشناسان، جک کشویی می باشد.

 

جک ریلی پارکینگ چه کاربردی دارد؟

 

روش نصب جک ریلی چگونه است؟

درب های مجهز به جک ریلی دارای انواع مختلفی از قطعات و یراق آلات هستند. زیرا در این سیستم ها، لنگه درب به سمت راست یا چپ حرکت نموده و برای این کار نیازمند اجزا و قطعات مختلفی است که در کنترل وزن درب و حرکت نرم و روان آن به کمک جک بیایند.

برای نصب جک ریلی پارکینگ، پس از سیم کشی لوازم جانبی، باید تک تک آن را به سیستم معرفی نمایید. برای این کار می توانید از کاتالوگ راهنمای نصب جک که توسط شرکت سازنده طراحی شده، استفاده کنید. همان طور که می دانید در بازار امروز تنوع بردهای الکتریکی درب کشویی بسیار زیاد است.

به همین جهت کمک گرفتن از کاتالوگ راهنمای سازنده نقش موثری در نصب درست و بدون اشتباه شما خواهد داشت. توجه داشته باشید که اگر نصب جک پارکینگ چپ ماکسیم 300 به درستی انجام نشود، به احتمال زیاد عملکرد آن با مشکل مواجه شده و حتی ممکن است آسیب های زیادی برای سیستم به همراه داشته باشد. از این رو بهتر است برای این کار از کارشناسان مربوطه کمک بگیرید.

مزایای نصب جک ریلی چیست؟

1- با نصب جک پارکینگ چپ ماکسیم 400  بدون نیاز به پیاده شده از خودرو می توانید درب را باز و بسته نموده و به راحتی وارد پارکینگ شده و یا از آن خارج شوید.

2- جک ریلی در زمان کارکرد، صدای بسیار کمی تولید نموده و عملا مزاحمتی برای همسایه ها نخواهد داشت.

3- سیستم جک کشویی مجهز به چشم الکترونیکی است و اگر هنگام باز و بست شدن با مانعی رو به رو شود، ایست خواهد کرد.

4- درب کشویی را می توان در ساختمان های دارای سقف و یا رو باز مورد استفاده قرار داد و نسبت به امنیت آن اطمینان داشت.

 

جک ریلی پارکینگ چه کاربردی دارد؟

سخن پایانی

امروزه استفاده از بهترین جک ریلی پارکینگ و کشویی به دلیل تولید صدای کم در زمان باز و بست شدن و زیبایی و جذابیت آن بسیار مورد توجه قرار گرفته است. در این میان عدم اشغال فضای زیاد در پارکینگ ها نیز مزید بر علت شده تا مردم به نصب جک کشویی در ساختمان های مسکونی و تجاری روی آورند.

البته این جک ها با محدودیت هایی نظیر سرعت پایین به هنگام باز و بست نمودن درب و الزام به داشتن فضای کافی در یکی از طرفین ورودی برای حرکت درب رو به رو هستند.

شرکت سوپر لایف به عنوان یکی از تولیدکنندگان مطرح کشور در حوزه طراحی و ساخت تجهیزات درب اتوماتیک اعم از انواع جک بازویی و ریلی فعالیت می کند. جهت آشنایی با محصولات این برند می توانید به وب سایت مجموعه مراجعه نمایید.

Print
747 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

انتخابگر پوسته

تماس با سوپر لایف

استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است. تمامی حقوق برای شرکت متین گذر محفوظ است. ۱۴۰۰ ©Copyright