اخبار و مقالات سوپر لایف

راهنمای خرید بهترین جک پارکینگ
فرحزادی

راهنمای خرید بهترین جک پارکینگ

راهنمای خرید بهترین جک پارکینگ و توجه به چند مورد باعث می شود تا یک محصول فوق العاده را تهیه نمایید. یکی از مواردی که بسیار مهم است توجه به عرض درب پارکینگ و محل نصب جک می باشد. برای اینکه درب پارکینگ به آرامی باز و بسته شود بهتر است در هنگام خرید جک برقی از شرایط ساختمان خود مثل میزان قدمت ، شمالی یا جنوبی بودنش اطلاعاتی کافی داشته باشید. 

اگر در این زمینه اطلاعات داشته باشید می توانید جک پارکینگ را به درستی انتخاب نموده و در حین باز و بسته کردن درب پارکینگ هیچ مشکلی ایجاد نشود. 

خرید بهترین جک برقی با توجه به میزان تردد و واحدهای ساختمان

مورد بعدی که حتما باید به آن توجه کنید تعداد واحد های ساختمان و تعداد دفعات تردد روزانه است. حالا چرا باید این مورد را حتما در نظر داشته باشید؟ به دلیل اینکه اگر تعداد دفعاتی که روزانه درب پارکینگ باز و بسته می شود ، زیاد باشد نسبت باید نوع جک برقی را طوری انتخاب کنید که قدرت بالایی داشته تا با تعداد بالای دفعات باز و بسته کردن درب دچار ایراد نشود. 

چراکه اگر جک پارکینگ دچار اشکال بسیار شدیدی شود هزینه ی هنگفتی برای شما خواهد داشت پس این موضوع را در نظر داشته باشید حتما به این مورد دقت کنید. به عنوان مثال جک پارکینگ سوپرلایف 600 از قدرت بسیار بالایی برخوردار است و برای مراکز تجاری ، پارکینگ های عمومی می تواند گزینه ی بسیار مناسبی باشد. 

 

بودجه ی در نظر گرفته شده موثر در کیفیت جک پارکینگ

میزان بودجه  ای که جهت خرید جک برقی در نظر گرفته اید تعیین کننده نوع کیفیت محصول است. چراکه میزان بودجه ی در نظر گرفته شده شما را به سمت یک محصول که با بودجه ی شما برابر می کند می کشاند. به عنوان مثال اگر میزان بودجه ی شما یک میلیون باشد باید به سراغ جک پارکینگ ایرانی و چینی بروید. 

اما نکته ای که در حین خرید باید در نظر داشته باشید این است که حتما شرکت تولید کننده ی جک پارکینگ باید گارانتی تعویض کالا به شما ارائه دهد تا در صورت ایجاد هر نوع خرابی و مشکلی بتوانید به شرکت سازنده مراجعه کرده و مشکل ایجاد شده را به طور کامل حل کنید. 

توصیه ی ما به شما این است گارانتی را حتما یک ویژگی مثبت و اصلی در نظر بگیرید در حین خرید هم آن را دریافت کنید. تمام محصولات و جک های سوپر لایف دارای گارانتی تضمینی است که در حین ارائه محصول به شما مشتریان عزیز عرضه می شود. 

کدام مدل جک برقی برای پارکینگ شما مناسب است؟

 اینکه کدام نوع جک برقی یا جک ریلی برای درب پارکینگ مناسب است سوالی است که بیشتر افراد در ذهنشان دارند اگر بخواهید به طور کلی جواب این سوال را مطرح کنید به سه مورد بستگی دارد : 

1) میزان تردد در شبانه روز که تعیین کننده میزان توان و قدرت جک ، بازوها و.. است.

2) وزن هر لنگه از درب ، میزان وزن هر لنگه از درب را هم در حین انتخاب نوع جک در نظر بگیرید. تا قدرت باز و بسته کردن لنگه های درب را داشته باشد. 

3) عرض درب ، هرچقدر میزان عرض درب بیشتر باشد ، وزن لنگه های درب بالا رفته و در نهایت باید قدرت جک برقی بالا باشد تا بتواند به راحتی درب پارکینگ را با سرعت مناسب باز و بسته کند. 

در زمان انتخاب جک ریلی پارکینگ باید به مواردی که در بالا ذکر کردیم دقت کنید. جک درب پارکینگ به طور کلی با دو عملکرد هیدرولیکی و مکانیکی در بازار موجود است که جک های مکانیکی اصولا برای پارکینگ های خانگی با تردد کم نصب می شود. جک پارکینگ هیدرولیکی هم برای درب های گاراژ یا درب های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. 

روی بسته بندی جک ها میزان تولید توان ، نیروی مکانیکی یا هیدرولیکی ، میزان باری که می تواند تحمل کند ذکر شده که می تواند به شما در انتخاب نوع جک پارکینگ کمک کند. بهترین راه خرید و انتخاب بهترین جک پارکینگ دریافت مشاوره از کارشناسان و متخصصان در این زمینه است از مشاوره ی آن ها استفاده کنید تا بتوانید بهترین خرید را انجام دهید. 

سفارش جک پارکینگ سوپر لایف

جک پارکینگ سوپر لایف را می توانید با کیفیت اروپایی و خدمات پس از فروش 24 ماهه با قیمت مناسب و خدمات پس از فروش بی نظیر از متین گذر سفارش دهید. خدماتی که شرکت متین گذر به شما مشتریان عزیز ارائه می دهد شامل : ارائه خدمات مشتریان که شامل بررسی وضعیت گارانتی و به روز رسانی تاریخ آن ، ارسال کارشناسان جهت نصب یا ارائه خدمات پس از فروش و .. می باشد.

طراحی مدرن و زیبا با کیفیت ساخت بالا و رعایت استانداردهای اروپایی ، استفاده از چرخ دنده های مرغوب با کیفیت استاندارد C95500 آمریکا ، موتوری قدرمند جهت جابجایی درب ها تا 400 کیلوگرم از ویژگی های محصولات جک برقی سوپرلایف می باشد. جهت مشاهده ی محصولات ما لطفا از فروشگاه آنلاین سوپرلایف دیدن کنید.

Print
787 رتبه بندی این مطلب:
5.0
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

انتخابگر پوسته

تماس با سوپر لایف

استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است. تمامی حقوق برای شرکت متین گذر محفوظ است. ۱۴۰۰ ©Copyright