اخبار و مقالات سوپر لایف

نکاتی برای تعمیر درب اتوماتیک
بی پروا

نکاتی برای تعمیر درب اتوماتیک

در این مقاله شما می توانید نکاتی برای تعمیر درب اتوماتیک بخوانید تا بتوانید به راحتی تعمیرات مربوط به درب اتوماتیک خود را انجام بدهید و سال ها بدون مشکلی از درب استفاده کنید. درب اتوماتیک برای بیشتر ساختمان و پارکینگ ها مفید می باشد چرا که دسترسی افراد را راحت تر می کند.

با درب اتوماتیک افراد دسترسی را برای ورود خروج وسایل نقلیه و دیگر افراد ساختمان را فراهم می کنند. به این موضوع فکر کنید که اگر زمانی درب اتوماتیک از کار بیافتد یا مشکلی برای درب پیش بیاید باید چه کنید؟ چگونه باید تعمیر درب اتوماتیک را انجام بدهید؟

سوال مهمتر این است که آیا امکان تعمیر درب اتوماتیک توسط شخص وجود دارد یا نه باید حتما تعمیر درب های اتوماتیک را به تکنسین این کار بسپارید! سوال بعدی که پیش می آید این است که از کجا متوجه شویم درب اتوماتیک دچار مشکل شده است و نیاز به تعمیر دارد؟ به تمام این سوالات در این مقاله پاسخ داده ایم! برای فهمیدن جواب این سوال ها در ادامه همراه ما باشید.

 

برای تعمیر درب اتوماتیک از چه کسی کمک بگیریم؟

زمانی که متوجه شویم درب اتوماتیک نیاز به تعمیر دارد باید از چه کسی کمک بگیریم؟ آیا امکان تعمیر در اتوماتیک توسط شخص وجود دارد؟ قبل از هر چیز بگوییم که درب اتوماتیک یک سیستم هوشمند و محافظتی می باشد پس برای تعمیر آن باید حتما فردی که در این زمینه تخصص دارد این کار را انجام بدهد.

گاهی اوقات وقتی افراد متوجه می شوند تعمیر درب اتوماتیک نیاز به تخصص ندارد تصمیم می گیرند خودشان این کار را انجام بدهند اما باید بگوییم که اگر حتی تعمیر درب اتوماتیک ساده است خودتان این کار را انجام ندهید و با تکنسین این کار تماس بگیرید چرا که در کنار تخصص داشتن باید بتوانید ابزار موردنیاز برای تعمیر درب برقی را نیز تهیه کنید تا بعدها به مشکلی برنخورید پس با این وجود بهتر است در زمان برخورد با مشکلات درب اتوماتیک برای تعمیرحتما از تکنسین این کار کمک بگیرید.

 

 

از کجا متوجه مشکلات درب اتوماتیک بشویم؟

سوال بعدی که امکان دارد ذهن شما را هم به خود درگیر کرده باشد این باشد که از کجا متوجه مشکلات درب اتوماتیک بشویم تا در بهترین زمان برای تعمیر آن اقدام کنیم! درب اتوماتیک مشکلات خود را چگونه نشان می دهد! به موارد زیر توجه داشته باشید:

1- درب بسته می شود اما باز نمی شود

2- درب باز می شود اما بسته نمی شود

3-درب به طور کامل باز نمی شود

4-درب به طور کامل بسته نمی شود

5-سر و صدا زیاد در زمان باز و بسته شدن درب اتوماتیک

6-کنترل از راه دور کار نمی کند!

7-سنسور به درستی عمل نمی کند

8-درب اتوماتیک باز می شود اما موتور از کار نمی افتد

9-بلند شدن دود از موتور

10-برد درب اتوماتیک دچار سوختگی شده باشد

اگر هر یک از مشکلاتی که در بالا گفته شد را مشاهده کرده اید بهتر است هر چه سریع تر برای تعمیر درب اتوماتیک اقدام کنید تا بتوانید مشکل را حل کنید! در صورتی که برای تعمیر بهترین درب اتوماتیک دیر اقدام کنید مشکلات درب بیشتر می شود و این هزینه های شما را نیز بالاتر خواهد برد!

 

چرا تعمیر درب اتوماتیک را انجام بدهیم؟

چرا تعمیر درب اتوماتیک از اهمیت بالایی برخوردار می باشد؟ درب اتوماتیک پارکینگ جز درب های سنگین به شمار می رود که هزینه ی زیادی بابت تعمیر آن باید پرداخت شود. برای این که بتوانید هزینه ها را تا حد زیادی کاهش دهید به شما پیشنهاد می کنیم که از بهترین برند درب اتوماتیک خرید این محصول را انجام بدهید.

زمانی که یک درب اتوماتیک باکیفیت برای خود خریداری کنید از این موضوع اطمینان دارید که خیلی کم اتفاق می افتد که نیاز به تعمیر داشته باشد اما به هر حال در زمان برزو مشکل باید به فکر راه حل بود. چرا که اگر تعمیر درب اتوماتیک را انجام ندهید باز و بسته کردن درب هم با مشکل رو به رو خواهد شد.

خرید درب اتوماتیک در کیفیت بالا

برای خرید درب اتوماتیک بهترین برند را انتخاب کنید. برند سوپرلایف یک برند شناخته شده در بازار می باشد که توسط شرکت متین گذر محصولات این برند تولید می شود. شما می توانید برای خرید درب اتوماتیک فروشگاه آنلاین سوپرلایف را انتخاب کنید.  شرکت ما دارای نمایندگی های مختلفی در سر تا سر ایران عزیز است می توانید با نزدیک ترین نمایندگی شهر خود تماس گرفته و درب اتوماتیک پارکینگ را در کیفیت مناسب خریداری کنید.

Print
865 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

انتخابگر پوسته

تماس با سوپر لایف

استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است. تمامی حقوق برای شرکت متین گذر محفوظ است. ۱۴۰۰ ©Copyright