اخبار و مقالات سوپر لایف

روش های نگهداری از درب برقی پارکینگ
بی پروا

روش های نگهداری از درب برقی پارکینگ

با روش های نگهداری از درب برقی پارکینگ آشنا شوید!

در این مقاله شما می توانید با روش های نگهداری از درب برقی پارکینگ آشنا شوید. همه ی ما وقتی محصول جدیدی را خریداری می کنیم مدت زمان کمی به محصول موردنظر اهمیت می دهیم و بعد از گذشت زمان کم کم یادمان می رود که باید از هر چیزی که خریداری می کنیم به خوبی نگهداری کنیم تا طول عمر بالایی داشته باشد.

امروزه در زندگی بشر کمتر اتفاق می افتد که تعمیر و نگهداری لوازم خود را انجام بدهد چرا که مشغله افراد بیشتر شده است  در این مورد باید بگوییم که تعمیر و نگهداری لوازم از اهمیت بالایی برخوردار می باشد چرا که در صورت اهمیت ندادن می تواند باعث افزایش هزینه ها شود.

درباره ی درب برقی پارکینگ نیز این موضوع صدق می کند! شما زمانی که درب برقی پارکینگ را برای خود خریداری می کنید باید حداقل هر یک ماه یک بار یا دو ماه یک بار به سراغ درب بروید و از سلامت آن اطمینان حاصل کنید.

اگر به هر دلیلی این کار را انجام ندهید روز به روز درب برقی مشکلاتش بیشتر می شود و در آخر خواهید دید که چقدر باید هزینه کنید تا درب مانند روز اول کار کند.

در این مقاله ما تعدادی از روش های نگهداری از درب پارکینگ را  جمع آوری کرده ایم! با خوانادن این روش ها می توانید از درب برقی خود نگهداری کنید پس در ادامه ی مطلب نیز همراه ما باشید.

1- درب برقی پارکینگ و جک درب برقی را به درستی تمیز کنید!

خیلی ها با تصور این که در برقی نیاز به برق دارد ، شست و شوی درب را انجام نمی دهند چرا که فکر می کنند اتصالی اتفاق می افتد و بعدها امکان دارد برای درب مشکلات زیادی ایجاد شود اما در صورتی که اینطور نیست. برای این که بهترین درب برقی را داشته باشید باید بتوانید  شست و شوی درب را نیز انجام بدهید که این مورد اصول خاص خودش را دارد. برای این که بهتر است از قسمت بیرونی درب شروع کنید. یک سطل آب ولرم و مقدای مایع تهیه کنید و با مخلوط کردن یک دیگر به کمک اسفنج سطح بیرونی درب را تمیز کنید.

بعد از اتمام این کار بگذارید درب به طور کامل خشک شود و بعد از مطمئن شدن درب را باز و بسته کنید. برای تمیز کردن جک درب برقی نیاز به سطل آب نیست کافیست با یک دستمال نم دار خاک روی آن گفته شود.

 

 

2- بررسی کردن نقاط پیوست قطعات در باز کن برقی

از مواردی که باید به آن توجه داشته باشید این است که سعی کنید نقاط اتصال قطعات دربازکن برقی را چک کنید. گاهی بر اثر باز و بسته شدن زیاد درب برقی امکان هرز شدن مهره هایی که قطعات را به هم وصل کرده اند وجود دارد. به این مورد باید توجه داشته باشید چرا که امکان دارد این اتصالات از هم باز شوند و دردسر زیادی را برای شما ایجاد کنند.

برای این که مشکلی در این زمینه برای شما ایجاد نشود هر چند وقت یک بار هم روغن کاری درب و هم جک پارکینگ را انجام بدهید تا مشکلی پیش نیاید.

 

 

3- سنسور درب برقی را چک کنید!

همه ی درب های پارکینگ بازویی دارای سنسور هستند به همین علت یکی از مواردی که باید به آن توجه داشته باشید این است که بتوانید از سنسور به درستی نگهداری کنید. با زدن دکمه ریموت کنترل به سنسور درب برقی فرمان باز شدن یا بسته شدن صادر می شود. زمانی که سنسور دچار مشکل شود این فرمان اجرا نخواهد شد. مطمئن شوید هیچ مشکلی برای سنسور ایجاد نمی شود و حسگرها به خوبی عمل می کنند. 

 

 

5- بازرسی منظم از درب برقی

یکی دیگر از روش های نگهداری از در برقی پارکینگ این است که بتوانید از روزی که خرید بهترین برند درب برقی را انجام می دهید زمانی را مشخص کنید که به تعمیرات درب رسیدگی کنید. وقتی برای درب پارکینگ خود زمان بگذارید می توانید تا سال ها بدون مشکلی از درب استفاده کنید.  بازرسی منظم درب برقی باعث می شود که هزینه های شما کاهش پیدا کند و چی از این بهتر برای شما خواهد بود؟

 

 

خرید بهترین درب برقی پارکینگ از سوپر لایف
چرا برای خرید درب برقی برند سوپر لایف را انتخاب کنیم؟ سوپر لایف یک برند معتبر در زمینه ی تولید انواع جک درب پارکینگ و درب برقی بازویی می باشد. اگر کیفیت قطعات درب برقی برای شما اهمیت زیادی دارد حتما برند سوپرلایف را برای خرید انتخاب کنید. با کلیک کردن بر روی لینک  زیر می توانید با یکی از محصولات سوپر لایف آشنا شوید!
Print
1246 رتبه بندی این مطلب:
3.2
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

انتخابگر پوسته

تماس با سوپر لایف

استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است. تمامی حقوق برای شرکت متین گذر محفوظ است. ۱۴۰۰ ©Copyright