اخبار و مقالات سوپر لایف

راهنمای گام به گام تعمیر چشمی در برقی
بی پروا
/ دسته ها: مقالات

راهنمای گام به گام تعمیر چشمی در برقی

راهنمای گام به گام تعمیر چشمی در برقی را بخوانید تا بتوانید در این زمینه موفق عمل کنید.

راهنمای گام به گام تعمیر چشمی در برقی را بخوانید!

در این مقاله راهنمای گام به گام تعمیر چشمی در برقی را بخوانید تا بتوانید در این زمینه به بهترین شیوه ممکن عمل کنید و نیازهای خود را به راحتی برطرف نمایید تا هرگز به مشکلی برنخورید. برای این که بتوانید تعمیر چشمی در برقی را انجام بدهید باید موارد زیادی را به یاد داشته باشید.

قبل از هر چیز باید با قطعات و بخش های مختلف چشمی درب آشنا شوید و همچنین ابزارهایی که برای تعمیر چشمی در برقی کاربرد دارد را به خوبی بشناسید تا هرگز به مشکلی برنخورید. اما نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که اگر چشمی درب شما دچار مشکل شد و شما در زمینه ی تعمیر آن تخصص کافی را نداشتید این کار را انجام ندهید تا به مشکلی برنخورید.

بلکه برای تعمیر آن حتما سعی کنید از یک تعمیرکار حرفه ای کمک بگیرید تا به مشکلی برنخورید. برای این که راهنمای گام به گام تعمیر چشمی در برقی را دانید حتما در ادامه مقاله همراه ما باشید تا بتوانید در این زمینه موفق عمل کنید و یک درب با عملکرد مفید برای خود داشته باشید.

 

راهنمای گام به گام تعمیر چشمی در برقی

 

با عملکرد چشمی در برقی آشنا شوید!

زمانی که با عملکرد چشمی در برقی آشنا شوید می توانید از مشکلات چشمی درب برقی بهتر آشنا شوید و برای تعمیر آن اقدام کنید و به مشکلی برنخورید. چشمی درب برقی در واقع خودش شامل دو چشمی می باشد که یکی از این چشمی ها با نام RX یا همان فرستنده و دیگری با نام TX یا گیرنده می باشد.

هر دوی این چشمی ها باید با برق 12 ولتی و یا 14 ولتی آماده کار باشند. اندازه ی برد این چشمی ها کاملا باید با جک پارکینگ هم خوانی داشته باشد تا شما را دچار مشکل نکند. چشمی ها در مدل تولید می شوند که در مدل اول چشمی می تواند تا فاصله ای بین 30 تا 35 سانتی متر کاربرد داشته باشد و در مدل دوم برای داشتن عملکرد بهتر مادون خطی استفاده می کند.

این مادون تا زمانی که به اشیا ، انسان یا هر چیزی که جلوی آن قرار نگیرد می تواند برای شما مفید باشد و درب اتوماتیک را باز و بسته کند. اگر مادون خطی به این مواردی که گفته شد برخورد کند ریموت در برقی نمی تواند در باز و بسته کردن درب پارکینگ موفق عمل کند که این مورد می تواند شما را دچار مشکل کند. 

 

 

چه دلایلی باعث می شود چشمی در برقی کار نکند؟

اولین دلیلی که باعث می شود چشمی در برقی کار نکند آب خوردگی است! برای رفع این مشکل بعد از نصب چشمی در اتوماتیک سعی کنید برای دور تا دور آن را چسب آکواریوم استفاده کنید. مورد بعدی که باعث این اتفاق می شود اتصالی یا قطعی سیم است برای راهکار این مورد باید از یک تعمیرکار متخصص کمک بگیرید تا سیم ها را به خوبی چک کند. مورد بعدی کثیف شدن قاب چشمی است که در این صورت مشخص است باید چه کنید! با احتیاط کامل سعی کنید قاب را جدا کنید با اسپری مخصوص تمیز کردن آن را انجام بدهید.

بعد از خرابی چشمی در برقی چه کنیم؟

بعد از خرابی چشمی درب برقی اولین موردی که باید به آن توجه داشته باشید این است که بتوانید هر چه سریع تر اقدام به تعمیر کنید. اگر بهترین درب برقی را از برند سوپر لایف خریداری کنید می توانید از خدمات پس از فروش که شامل تعمیر هم می شوند بهره مند شوید. برای دیدن محصولات از فروشگاه ما دیدن کنید و نیازهای خود را در این زمینه برطرف کنید.

Print
1198 رتبه بندی این مطلب:
2.2
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

انتخابگر پوسته

تماس با سوپر لایف

استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است. تمامی حقوق برای شرکت متین گذر محفوظ است. ۱۴۰۰ ©Copyright