اخبار و مقالات سوپر لایف

نصب درب اتوماتیک و مزیت های آن برای ساختمان
بی پروا
/ دسته ها: مقالات

نصب درب اتوماتیک و مزیت های آن برای ساختمان

نصب درب اتوماتیک و مزیت های آن برای ساختمان را جدی بگیرید. برای سفارش درب اتوماتیک با ما در ارتباط باشید.

نصب درب اتوماتیک چه مزیت های برای ساختمان به دنبال دارد؟

نصب درب اتوماتیک چه مزیت های برای ساختمان می تواند به همراه باشد و نیازهای شما را برطرف کند؟ درب اتوماتیک مانند هر وسیله مدرن دیگری امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است. ارائه قابلیت ها و مزایای متعدد این محصول سبب شده افراد در هر جایی از دنیا به استفاده از آن تمایل نشان دهند.

به طوری که در حال حاضر می توان نصب درب اتوماتیک را برای مکان هایی از قبیل کارخانه ها ، اماکن تجاری و اداری ، ساختمان های مسکونی و ... امری ضروری و لازم دانست چرا که شما می توانید به کمک ریموت در برقی باز و بسته کردن درب را به راحتی انجام بدهید.

اگر شما هم به تازگی قصد خرید درب اتوماتیک را برای ساختمانتان را دارید ، پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه شوید. هدف ما در این مطلب بررسی مزایای استفاده از در های اتوماتیک می باشد.  

 

نصب درب اتوماتیک و مزیت های آن برای ساختمان

 

درب اتوماتیک چیست؟

انسان از گذشته تا به امروز در پی دست یابی به آسایش و رفاه بیشتر بوده است. به همین جهت همواره تمام جهان را به خدمت می گیرد تا راهی برای آسان تر شدن فعالیت هایش پیدا کند. در اتوماتیک نیز در همین راستا روی کار آمد. این درب ها به سبب تکنولوژی قدرتمندی که دارند به صورت خودکار ورود و خروج فرد را شناسایی نموده و موجب باز و بسته شدن لنگه های در می گردند.

درب اتوماتیک می تواند ظاهری مشابه دیگر درب ها را داشته و یا به طور کلی با درب های معمولی متفاوت باشد. بنا بر این بر اساس ظاهر آن نمی توان در این زمینه تصمیم گیری کرد. در اتوماتیک معمولا دارای چشمی در برقی ، گیرنده سیگنال ، موتور الکتریکی ، جک بازویی یا هیدرولیکی و لنگه های متحرک می باشد.

تمام این اجزا در ارتباط تنگاتنگی با هم قرار دارند و می توانند به محض شناسایی جسم متحرک نظیر انسان ، لنگه ها درب را به طور خودکار باز کنند. سپس با دور شدن فرد از محیط لنز چشمی ، مجددا لنگه های درب به صورت اتوماتیک بسته می شوند. به همین دلیل مهم ترین قابلیت این درب ها را عدم نیاز به دخالت مستقیم دست انسان برای ورود و خروج می دانند.

درب اتوماتیک دارای مدل های متنوعی است که برخی از آن ها عبارتند از در اتوماتیک کشویی ، در اتوماتیک شیشه ای ، در اتوماتیک چرخان ، درب اتوماتیک مثلثی و درب اتوماتیک پارکینگ ... .

مزایای نصب درب اتوماتیک چیست؟

هر محصولی که وارد بازار می شود با هدف حل مشکلی به خصوص و ایجاد راحتی بیشتر برای بشر طراحی و تولید شده است. درب برقی نیز از این قاعده مستثنی نبوده و مزایای متعددی برای انسان در پی دارد. برخی از این مزیت ها و قابلیت ها به صورت زیر هستند:

  • افزایش ایمنی و امنیت ورودی ساختمان ها
  • راحتی و رفاه بیشتر ساکنان ساختمان به هنگام استفاده از در اتوماتیک
  • امکان کنترل دما و پیشگیری از هدر رفتن انرژی به جهت ورود و خروج هوای متعادل پس از باز ماندن بی مورد درب ها
  • بهینه سازی و بهبود هدر رفت انرژی حرارتی و برودتی با میانگین سالانه در حدود 35 تا 50 درصد
  • امکان تنظیم سرعت عمل درب مطابق با نیاز و سلیقه مشتری
  • عدم نیاز به هزینه های زیاد به هنگام تعمیرات و سرویس قطعات
  • تاثیر مفید در بهبود نمای ظاهری ساختمان مسکونی ، اداری و تجاری
  • قابلیت استفاده بهینه از فضای موجود برای نصب درب اتوماتیک
  • دارای تنوع بالا در مدل ها و ایجاد حق انتخاب بیشتر برای مشتریان

در ادامه برخی از مهم ترین مزیت های استفاده ازبهترین درب اتوماتیک را به طور مفصل شرح خواهیم داد.

 

نصب درب اتوماتیک و مزیت های آن برای ساختمان

 

درب اتوماتیک چطور امنیت و ایمنی ایجاد می کند؟

امنیت یکی از نیازهای اساسی بشر بوده که در سال های اخیر به شدت رشد یافته است. درب اتوماتیک با فناوری های پیشرفته ای که دارد به خوبی از اموال شما محافظت خواهد نمود. شما می توانید با قفل کردن درب اطمینان یابید که سارقان از اموال و دارایی شما دور هستند.

این درب ها دارای یک کد امنیتی می باشند که به سبب آن می توانید از راه دور نیز بر قفل و باز کردن درب کنترل داشته باشید. همچنین با وجود سیستم ایمنی قوی به کار رفته در ساخت در برقی دیگر نیازی به قفل های امنیتی دیگر نداشته و هزینه هایتان تا حد بالایی کاهش خواهد یافت.

در کنار این موارد سازندگان و طراحان درب اتوماتیک همواره در تلاش هستند تا امنیت بیشتری برای این گونه ورودی ها ایجاد کنند. به طوری که امروزه می توان با خیال آسوده از این درب ها برای مکان های حساس و مهم تجاری و صنعتی نیز استفاده کرد.

منظور از رفاه حاصل از درب اتوماتیک چیست؟

برخی درب ها دارای وزن بالایی هستند که باز و بسته کردن آن می تواند برای افراد کهن سال ، کودکان و ناتوانان مشکلات زیادی به دنبال داشته باشد. همچنین گاهی اشخاص وسائلی سنگینی با خود حمل می کنند که در زمان باز و بسته کردن درب با چالش رو به رو می شوند.

درب اتوماتیک می تواند تمام این مشکلات را به خاطره ای دور در ذهنتان تبدیل کند. این درهای الکتریکی و خودکار طوری طراحی شده اند که بدون نیاز به ذره ای کمک از سوی انسان و کاملا اتوماتیک اقدام به باز و بسته کردن درب در زمان ورود و خروج افراد می کنند. به این ترتیب دیگر نیازی به استفاده از دست و یا تحمل فشار زیاد برای تردد از میان ورودی ساختمان ها نخواهید داشت.

 

نصب درب اتوماتیک و مزیت های آن برای ساختمان

 

منظور از تنوع بالا برای خرید درب اتوماتیک چیست؟

یکی از خواسته های افراد در طول زندگی داشتن حق انتخاب است. مخصوصا زمانی که می خواهند محصول یا کالایی را خریداری کنند. هر چه تنوع یک کالا بیشتر باشد افراد قدرت تصمیم گیری بیشتری برای انتخاب محصول مورد نظرشان خواهند داشت. در نتیجه احساس بهتری از خریدشان به دست می آورند.

درب اتوماتیک نیز دارای تنوع زیادی در مدل های ساخت ، کیفیت مواد اولیه و متریال به کار رفته در تولید آن ، رنگ بندی جذاب و طرح های مختلف می باشد. به همین سبب افراد می توانند نیازهای خود را شناسایی نموده و با در نظر گرفتن میزان بودجه و سرمایه شان اقدام به خرید درب اتوماتیک نمایند.

سخن پایانی

برند سوپر لایف یکی از تولیدکنندگان تجهیزات درب اتوماتیک در کشور است که محصولات با کیفیت مناسب و مرغوب تولید می کند. ضمن این که طرح های این محصولات بسیار متنوع است و از جذابیت زیادی برخوردارند. به همین سبب افراد می تواند مطابق با خواسته خود ، در اتوماتیک باکیفیتی از این برند ایرانی خریداری کنند.

Print
497 رتبه بندی این مطلب:
3.0
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

انتخابگر پوسته

تماس با سوپر لایف

استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است. تمامی حقوق برای شرکت متین گذر محفوظ است. ۱۴۰۰ ©Copyright