اخبار و مقالات سوپر لایف

عوامل تاثیر گذار بر قیمت در برقی
بی پروا
/ دسته ها: مقالات, درب برقی

عوامل تاثیر گذار بر قیمت در برقی

عوامل تاثیر گذار بر قیمت دربازکن برقی

در برقی یک نوع در جدید و پیشرفته تمام اتوماتیک می باشد که باز و بسته کردن آن نیاز به هیچ نیروی خارجی ندارد. بلکه این درها تنها با عملکرد ریموت ها امکان باز و بسته شدن دارند. در این مقاله ما قصد داریم بیشتر به معرفی در برقی و همچنین موارد تاثیر گذاز بر قیمت آنها بپردازیم.

در برقی چیست؟

درب برقی یک نوع در جدید می باشد که فرایند بسته و باز شدن آن متفاوت از درهای قدیمی می باشد. در واقع باز و بسته کردن این درها به خاطر داشتن سیستم مدرن و پیشرفته، تنها به وسیله ریموت های کنترل یا همان حسگرهای حرکتی صورت می گیرد. معمولاً امروزه درب برقی دارای انواع و اقسام مختلفی می باشد که انتخاب نوع مناسب و صحیح آن بستگی به نوع کاربرد، میزان امنیت، عرض ورودی درد، سلیقه کارفرما و دیگر موارد مشابه دارد.

معمولاً در برقی با توجه به مواد اولیه و همچنین ابزار بکار رفته جهت طراحی و ساخت آن دارای کیفیت ها و همچنین کارایی های متفاوتی هستند. اما نکته ای که در انتخاب درب برقی بسیار حائز اهمیت می باشد، این است که کارفرما باید قبل از خرید مشخص کند که هدفش از خرید در هوشمند چه بوده و قصد دارد از آن در چه مکانی استفاده کند.

به هر حال در برقی یک نوع وسیله هوشمند است که در اماکن مختلف، مخصوصاً اماکن تجاری همچون رستوران ها، هتل ها، بانک ها، کافی شاپ ها یا حتی مجتمع های مسکونی و ساختمان های اداری قابل استفاده هست. منتهی نکته مهم این است که با توجه به محل مورد نظر باید در مناسب و متناسب انتخاب شود.

معرفی و بررسی  انواع و اقسام بهترین برند در برقی

همانطور که گفتیم در برقی نوعی در جدید و مدرن هست که برای باز و بسته کردن آن نیاز به دخالت دست و یا نیرویی محرکه بیرونی نیست. بلکه انواع و اقسام این مدل درب اغلب به واسطه نیروی الکتریکی باز و بسته می شوند.

درب برقی یا همان درب های اتوماتیک شامل انواع و اقسام مختلفی که برخی از مهمترین آنها شامل در های برقی کرکره ای، در های برقی پارکینگ و در های برقی شیشه ای می باشد. در ادامه مطالب سعی می‌کنیم هر کدام از موارد ذکر شده را به صورت مجزا برای شما عزیزان مورد بررسی قرار دهیم.

 

عوامل تاثیر گذار بر قیمت در برقی

 

۱- درب برقی شیشه ای:

درب برقی شیشه ای متشکل از چند پانل شیشه ای متحرک می باشد که اطراف این شیشه ها را یک قاب فلزی محکم فراگرفته است. معمولاً امروزه در اکثر ساختمان های تجاری و همچنین اداری به روز و مدرن این نوع درها به چشم می خورد. بطور کلی این مدل  در برقی یکی از مدل های شیک و باکلاس در ورقه ای هست که برای اماکن مختلف می توان از آنها استفاده کرد.

در رابطه با نحوه باز و بسته کردن درب برقی شیشه ای باید گفت که همچون دیگر در های برقی، عملکرد این درها نیز بسیار راحت بوده و نیاز به دخالت دست ندارند.

این مدل در برقی خود نیز به انواع مختلفی تقسیم می ‌شود که تقسیم بندی مدل های آن اغلب در رابطه با نحوه عملکرد و همچنین جنس مواد به کار رفته در آنها صورت می گیرد.

۲- درب برقی پارکینگ:

همانطور که می دانید پارکینگ ها اغلب مکان هایی هستند، که جهت حفظ امنیت وسایل نقلیه شهروندان ساخته می شوند. این مکان های هم در متراژ های وسیع مانند پارکینگ های مجتمع های بزرگ و یا کوچک و شخصی اکثرا در واحد هم کف بنا نهاده می گردند.

همانطور که می دانید این فضا باید از سیستم و درب محافظتی کاملاً ایمنی برخوردار باشد تا به این طریق حفظ اموال یا همان وسایل نقلیه مردم در آن به بهترین نحو صورت بگیرد. خوشبختانه امروزه یکسری از در برقی به نام درب برقی پارکینگ موجود می باشد که دارای بالاترین سطح ایمنی و همچنین امنیت هست.

این مدل در به نحوی طراحی شده است که سارقان براحتی قدرت و توان باز و بسته کردن آن را ندارند. در واقع صاحبان و دارندگان حق اشتراک پارکینگ ها تنها از طریق ریموت در برقی و میتوانند این درها را باز و بسته کرده و وسیله شخصی خود را به بیرون یا خارج ببرند.

بنابراین درب  پارکینگ برقی  جهت فراهم نمودن رفاه و امنیت عمومی مردم و ساکنان یک مجتمع بسیار کاربردی و عمل می‌کند و بدون آن که راننده نیاز به پیاده شدن از ماشین داشته باشد، فقط با در دست داشتن ریموت درب برقی کرکره ای می تواند آن را باز کرده و خودروی خود را به درون پارکینگ برده و یا از پارکینگ خارج کند.

شاید یکی از دلایل اصلی کاربرد استفاده وسیع از درهای برقی پارکینگ به دلیل همین مزایای منحصر به فردی است که دارند.

 

عوامل تاثیر گذار بر قیمت در برقی

 

۳- در برقی کرکره ای:

درب برقی کرکره ای نوع جدید و به روز کرکره های قدیمی است. تقریباً شکل و شمایل این درها شبیه به همان مدل ‌های قدیمی شان است. منتهی در های جدید تا حدودی از سطحی صاف و براق و همچنین امکانات بیشتری بهره مند هستند. به نوعی که باز و بسته کردن این درها نیز همچون سایر در های برقی به راحتی امکان پذیر بوده و کاربران آن ها بدون هیچ سختی و زحمتی قادر به استفاده از آنها هستند.

درب برقی کرکره ای معمولاً از جنس های مختلفی تولید می گردد که مهمترین آنها شامل جنس آلومینیومی، گالوانیزه و فلزی می باشد. منتهی در بین این موارد، درب برقی کرکره آلومینیومی نسبت به موارد دیگر از تقاضای بیشتری در بازار برخوردار است.

علت این تقاضای بالا ریشه در ویژگی های مثبت و مزیت هایی است که این نوع در برقی کرکره ای نسبت به دیگر درب های تولید شده با جنس های مختلف همانند گالوانیزه و فلز دارد.

 معمولاً از این درها بیشتر برای مغازه ها و همچنین پارکینگ ها استفاده میکنند  البته در پارکینگ های که امکان نصب جک نباشد و یا قصد استفاده از فضای پشت پارکینگ نیز باشد این نوع کرکره ها مناسب هستند.

چهار مورد از کاربردهای مهم بهترین در برقی

 استفاده از درهای برقی روز به روز نسبت به قبل بیشتر می گردد و این استقبال بالا از قیمت در های برقی به دلیل عملکرد راحت آنها امری کاملاً منطقی می باشد. به طور کلی چهار مورد از بیشترین کاربرد در برقی به شرح زیر می باشد.

۱-  کاربرد در اماکن حساس و نظامی:

از آنجایی که درهای برقی از امنیت بسیار بالایی برخوردار هستند، معمولاً یکی از گزینه های بسیار مفید و همچنین مناسب جهت اماکن نظامی و حساس می باشند.

۲- اماکن پر تردد:

همانطور که در مطالب قبلی نیز اشاره کردیم باز و بسته کردن درب برقی نسبت به سایر در های سنتی بسیار راحت بوده و مخصوصاً انواع شیشه ای آن نیازی کمک گرفتن از نیروی دست نبوده و تنها از طریق حسگر هایی که در این درها به کار رفته اند به طور هوشمند باز و بسته می شود. این شرایط و موقعیت سبب ‌شده در اماکن پر تردد استفاده از این درها بسیار کاربردی باشد.

۴- مناطق صنعتی:

 از آنجایی که در های برقی دارای سرعت عملکرد باز و بسته شدن سریع و بالایی می باشند، توانسته اند به راحتی نظر ها را برای استفاده در محیط های صنعتی جلب کنند.

 

عوامل تاثیر گذار بر قیمت در برقی

 

مهمترین عوامل تاثیر گذار بر قیمت درب برقی چیست؟

 عوامل متعددی هستند که بر قیمت در برقی تاثیر می گذارند. یکی از مهم‌ ترین عواملی که بر قیمت خرید درب برقی تاثیر دارد نوع متریال بکار رفته جهت تولید آن ها می باشد.

 به طور کلی هر اندازه، میزان کیفیت در های برقی همچنین نوع موتور کرکره آنها و جنس تیغه های به کار رفته با کیفیت تر باشد قیمت نیز بالاتر می رود.  همچنین اندازه درب برقی بزرگ سنگین تر نیز به مراتب قیمت بیشتری  دارد.

البته علاوه بر مشخصات فنی این دردها عوامل دیگری نیز وجود دارند که به طور مستقیم و غیر مستقیم بر قیمت درهای پارکینگ تاثیر می گذارند که برخی از آنها شامل انتخاب مرکز فروش مناسب، نحوه خرید مناسب، و خرید مستقیم و بی واسطه است.

Print
777 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

انتخابگر پوسته

تماس با سوپر لایف

استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است. تمامی حقوق برای شرکت متین گذر محفوظ است. ۱۴۰۰ ©Copyright