اخبار و مقالات سوپر لایف

نکات مهم برای تهیه بهترین برند در برقی
بی پروا

نکات مهم برای تهیه بهترین برند در برقی

نکاتی که برای تهیه بهترین برند در برقی باید بدانید بخوانید!

نکات مهم برای تهیه بهترین برند در برقی

درب های برقی ابزارهایی مفید در راستای ایجاد راحتی و آسودگی بیشتر در زندگی بشری هستند. این درب ها به صورت اتوماتیک و معمولا تحت فرمان انسان باز و بسته می شوند. بدون این که نیازی به دخالت مستقیم دست برای حرکت دادن آن ها داشته باشید.

تنوع در بازار درب برقی گاها سبب سردرگمی افراد در زمان خرید تجهیزات این درب ها می گردد. اساسی ترین سوالی که همواره خریداران در ذهن خود دارند، انتخاب میان سیستم های ایرانی و خارجی است. آن ها نمی دانند کدام برند درب برقی بهترین گزینه برای ساختمان هایشان است. در این مقاله تصمیم داریم کمی در رابطه با عمکرد این درب ها و برندهای مختلف آن صحبت کنیم تا در نهایت بتوانید انتخاب مناسب و ایده آلی داشته باشید.

عملکرد دربازکن برقی پارکینگ چگونه است؟

سیستم درب برقی پارکینگ از اجزای مختلفی نظیر موتور الکتریکی، جک های برقی، برد فرمان، ریموت کنترل، سنسورهای چشمی و فلاشر تشکیل شده است. این قطعات در یک همکاری منظم امکان جابجایی لنگه های درب را فراهم می آورند.

نحوه عملکرد آن ها به این صورت است که پس از دریافت فرمان از سوی ریموت در برقی، برد مرکزی دستورات لازم را به تمام بخش های سیستم ارسال می کند. نیروی مورد نیاز برای حرکت درب نیز از طریق موتور الکتریکی تامین خواهد شد. در این مدل درب ها انرژی از طریق تبدیل نیروی الکتریکی به نیروی مکانیکی یا هیدرولیکی فراهم می گردد.

در این میان حسگرهای چشمی وظیفه شناسایی موانع سر راه درب را بر عهده دارند. اگر این سنسورها مانع به خصوصی را در مسیر حرکت لنگه ها تشخیص دهند، دستور ایست را از طریق برد فرمان برای جک ارسال می کنند. به این ترتیب از آسیب های احتمالی پیشگیری خواهد نمود. فلاشر نیز در جهت اطلاع رسانی به عابرین پیاده اطراف درب به کار گرفته می شود.

 

 

درب برقی مناسب برای هر پارکینگ چه ویژگی هایی دارد؟

پیش از خرید درب برقی باید نکاتی را در نظر داشته باشید، تا بهترین انتخاب را انجام دهید. در واقع سیستم مورد نیاز برای درب پارکینگ های معمولی و انبارها و گاراژ های بزرگ تفاوت های بنیادینی با یک دیگر دارد. در یک پارکینگ معمولی درب های برقی با جک مکانیکی بازویی یا ریلی می تواند کار راه انداز باشد.

اما همین جک ها برای درب های سنگین وزن و عرض انبارها و گاراژها نه تنها مناسب نبوده، بلکه ممکن است خطرناک هم باشد. در چنین مکان هایی بهتر است از درب برقی مجهز به جک های هیدرولیکی استفاده نمود. این جک ها طوری طراحی شدند که قادر به تحمل فشار وزن درب های سنگین و عریض بوده و قدرت زیادی دارند.

به طور کلی ابعاد لنگه های درب، وزن هر یک از آن ها، میزان ترددها در طول شبانه روز و ... مسائلی هستند که در انتخاب بهترین برند معتبر در برقی تاثیر گذار خواهند بود. در نهایت پیشنهاد ما کمک گرفتن از مشاوران و متخصصان در حوزه درب های برقی است. برای کسب اطلاعات لازم و خرید سیستم مناسب برای درب پارکینگتان می توانید با کارشناسان سوپرلایف تماس بگیرید.

دلایل موثر بر تعیین قیمت بهترین در برقی کدام اند؟

مسائلی از قبیل کیفیت ساخت قطعات، نوع مکانیزم عملکرد در جک ها، توان جک و موتور الکتریکی در تحمل فشار وزن لنگه های درب، نوع گارانتی محصول، نحوه خدمات پس از فروش و سرعت عمل سیستم می توانند در قیمت نهایی درب برقی موثر باشند. به طور کلی سیستم هایی که برای جابجایی درب های کم وزن تر طراحی شدند قیمت کمتری نسبت به مدل های صنعتی و مناسب درب های سنگین دارند.

 

 

بهترین برند در برقی پارکینگ کدام است؟

امروزه برندهای متعددی در بازار درب های برقی حضور دارند. هر یک از این برندها قابلیت های مختلفی داشته و متناسب استفاده در ساختمان هایی با کاربری های متفاوت می باشند. در واقع شما برای هر نوع پارکینگ و ساختمانی که قصد خرید در برقی داشته باشید، می توانید نمونه مناسب آن را در بازار بیابید. با این حال برخی از افراد هنگام مواجه با نام های مختلف دچار سردرگمی شده و نمی دانند کدام محصول انتخاب بهتری است.

خرید سیستم بهترین در برقی کار مشکلی است که برای آن باید برنامه ریزی دقیقی داشته باشید. در واقع پیش از خرید باید به خوبی نیازهای خود را شناسایی نموده و مواردی از قبیل میزان رفت و آمد در طول شبانه روز، ابعاد ورودی ساختمان، شرایط و وضعیت فضای پارکینگ، وزن لنگه های درب و ... را به دقت اندازه گیری کنید. دانستن این اطلاعات به شما کمک می کند سیستم مناسب و مقرون به صرفه ای برای درب برقی ساختمانتان تهیه کنید.

در حال حاضر برندهای مختلفی در بازار درب های برقی وجود دارد که برخی از آن ها ساخت ایران و برخی دیگر از کشورهای اروپایی، چین و آمریکا وارد می شوند. اینجاست که دانستن نوع کاربری پارکینگ و سطح توقع می تواند در انتخاب یاریتان کند.

با این وجود لازم است بدانید اغلب برندهای ایرانی و یا خارجی موجود در بازار توانایی کافی برای باز و بست نمودن در برقی پارکینگ را دارند. اما طول عمر قطعات آن ها، نحوه عملکرد، میزان تولید سر و صدا، امنیت حاصله، کیفیت قطعات و ... مواردی هستند که قیمت نهایی محصول و خرید شما تاثیر گذار خواهند بود.

سوپرلایف سازنده محصولات درب برقی اعم از انواع جک بازویی، ریلی و ... می باشد که در طول سال های فعالیت خود تلاش نموده محصولاتی با کیفیت اروپایی و خدمات مناسب به مشتریان عرضه نماید.

پیشنهاد برای مطالعه:

درب برقی، فناوری نوظهور و کاربردی بشر

 

 

اصلی ترین تفاوت ها میان برندهای درب برقی ایرانی و خارجی چیست؟

تفاوت میان برندهای درب برقی ساخت ایران و یا کشورهای اروپایی به طور کلی زیاد نیست. بلکه یک سری موارد مانند کیفیت، طول عمر، تکنولوژی به کار رفته در تولید محصول و ... از جمله این تفاوت ها به شمار می آیند. البته نمی توان گفت تمام برندهای خارجی کیفیت بهتری از مدل های ایرانی دارند.

بلکه در بسیاری از موارد کیفیت ساخت در جک های برقی ساخت ایران بیشتر از نمونه های اروپایی، چینی و آمریکایی می باشد. در کنار این موارد می توان به خدمات پس از فروش و امکان استفاده از گارانتی محصول در سیستم های درب برقی ایرانی اشاره نمود.

 همان طور که می دانید به دلیل تحریم ها دیگر امکان استفاده از گارانتی شرکت های خارجی در ایران وجود ندارد. اما شما می توانید با خرید یک محصول ایرانی چالش های آینده برای تعمیر و سرویس در برقی را به راحتی رفع و رجوع کنید.

سخن پایانی

خرید بهترین در برقی تنها در گرو شناسایی نوع نیازها و کاربری ساختمان ها می باشد. در واقع اگر شما بودجه زیادی هم برای این کار خرج کنید اما نیازهای ساختمانتان را به درستی بررسی نکرده باشید، در نهایت انتخابی نامناسب و ناکارآمد خواهید داشت. چه از برند های داخلی خرید کنید و چه از برندهای خارجی.

Print
802 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

انتخابگر پوسته

تماس با سوپر لایف

استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است. تمامی حقوق برای شرکت متین گذر محفوظ است. ۱۴۰۰ ©Copyright