اخبار و مقالات سوپر لایف

در برقی ، فناوری نوظهور و کاربردی بشر

در برقی ، فناوری نوظهور و کاربردی بشر

در برقی یکی از ابزارهای تکنولوژی جدید است که فرآیند باز و بسته شدن درب را به کمک ریموت کنترل و یا سنسورهای حرکتی امکان پذیر می کند. این فناوری در سال های اخیر به هدف کمک به ایجاد رفاه شهروندان مورد استفاده شرکت های مختلفی قرار گرفته است.

از میان آن ها می توان به تولیدکنندگان درب های برقی و الکترونیکی اشاره نمود که تلاش می کنند، امنیت و آسایش مردم را به بهترین نحو گسترش دهند. این درب ها با توجه به نوع کاربری دارای مدل های مختلفی هستند که هر یک قابلیت های مخصوص به خود را دارد.

اگر قصد خرید درب برقی برای پارکینگ محل کار ، پارکینگ خانه و ... را دارید، پیشنهاد می کنیم با ما تا انتهای مقاله همراه شوید!

در برقی چیست؟

درب برقی اتوماتیک در واقع همان درب هایی است که به کمک نیروی محرکه موتور الکتریکی و با فرمان ریموت کنترل از راه دور و یا حسگرهای حرکتی باز و بسته می شود. از این رو می توان آن ها را بدون دخالت دست و به طور اتوماتیک باز یا بسته نمود.

در حال حاضر در برقی دارای سه فناوری مختلف است که هر یک ویژگی های به خصوصی دارد. این فناوری های عبارتند از: سیستم موتور و گیربکس، سیستم جک پنوماتیک و سیستم جک هیدرولیک

درب برقی پارکینگ دارای چه مدل هایی است؟

علاوه بر ساختار و تکنولوژی مورد استفاده در تولید در برقی روش های دیگری هم برای گروه بندی آن وجود دارد. یکی از پرکاربردترین روش ها نیز گروه بندی بر اساس مدل و کاربرد این گونه درب ها می باشد.

درب برقی پارکینگ

درب های پارکینگی اغلب از فلزهای سنگین وزن ساخته می شوند که باز و بسته کردنشان نیازمند زحمت و تلاش فراوان است. درب برقی پارکینگ شما را از این زحمت اضافه راحت می کند. ضمن این که امنیت فضای پارکینگ ساختمانتان را افزایش خواهد داد.

تصور کنید در روز بارانی و برفی که هوا بسیار سرد است، خسته از سر کار به خانه باز می گردید و حال باید از ماشین خود پیاده شده تا درب پارکینگ را باز نمایید. اگر بدانید تنها با یک جک و حسگر چشمی می توانید همین درهای پارکینگی قدیمی خود را به در برقی تبدیل کنید.

 درب برقی در چه مکان های قابل استفاده است؟

امروزه در بیشتر ساختمان های مسکونی، اداری و تجاری شاهد استفاده از در برقی پارکینگ هستیم. استفاده از این فناوری در راستای رفاه بیشتر برای ساکنان ساختمان ها در کنار امنیت صورت می گیرد.

اما برخی از اماکن شرایط حساس تری دارند و نیازمند امنیت بالا، سرعت بالا، بهبود شرایط بهداشتی و ... می باشند. لزوم نصب در اتوماتیک در این اماکن از اهمیت بیشتری برخوردار است.

کاربرد در برقی پارکینگ در مراکز نظامی

همانطور که می دانید مراکز نظامی از حساسیت بالایی برخوردارند و باید در هر شرایطی امنیتشان حفظ گردد. نصب در برقی در این ساختمان ها می تواند امنیت مورد انتظار را تضمین نماید. آزمایشگاه ها، کلانتری ها، ساختمان های دولتی مهم و حساس و ... برخی از مراکز نظامی و حساس هستند که می توان در های برقی پارکینگ را در آن ها به کار برد.

کاربرد درب برقی پارکینگ در مناطق صنعتی

ساختمان های صنعتی اغلب محیطی شلوغ و حساس دارند که لازم است سرعت باز و بسته شدن درب پارکینگ در آن ها بالا باشد. در برقی این امکان را دارد که در زمان اندک به سرعت باز و بسته شود. به همین دلیل استفاده از آن در مراکز مهم صنعتی می تواند بسیار کارآمد باشد و به راحتی خودروها در مدت زمان کمی از درب عبور کند.

کاربرد در برقی در ساختمان های پرتردد

حفظ انرژی در جهان امروز امری مهم و ضروری است. حال تصور کنید در مکانی که هزینه های گزافی برای تعدیل ساختن هوای آن صرف شده است،  به دلیل حجم بالای تردد مدام درب های ورودی باز باشند. نتیجه کار صرف بیهوده انرژی به طور زیاد است. پیشنهاد ما استفاده از در برقی در چنین مکان هایی است تا به کمک آن در مصرف بهینه انرژی نهایت تلاش خود را به کار گیریم.

سخن نهایی

جهان امروز قدم به قدم با پیشرفت تکنولوژی رو به سمت جلو حرکت می کند. مهم ترین هدف در این جهان گسترش رفاه و امنیت مردم است. درب برقی یکی از این فناوری های نسبتا نوظهور است که به کمک آن می توان درب های ورود و خروج خودرو ها را بدون دخالت دست باز و بسته نمود.

شرکت های مختلفی در سطح جهان ارائه دهنده خدمات درب برقی هستند که یکی از معتبرترین ها در این حوزه گروه متین گذر است. جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات فروشگاه سوپرلایف اعم از انواع در برقی می توانید به وب سایت سوپر لایف مراجعه نمایید.

Print
820 رتبه بندی این مطلب:
2.0
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

انتخابگر پوسته

تماس با سوپر لایف

استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است. تمامی حقوق برای شرکت متین گذر محفوظ است. ۱۴۰۰ ©Copyright