اخبار و مقالات سوپر لایف

ست کردن ریموت کنترل با جک درب اتوماتیک
بی پروا

ست کردن ریموت کنترل با جک درب اتوماتیک

چرا باید به ست کردن ریموت کنترل با جک درب اتوماتیک اهمیت بدهیم و این کار را طبق اصول درست آن انجام بدهیم؟

باید به این نکته اشاره کنیم که درب های اتوماتیک و جک های آن تنوع بسیار زیادی دارند و در مدل های خاصی تولید می شود. تصوری که افراد دارند این است که یک ریموت کنترل می تواند با تمام جک های پارکینگ ارتباط برقرار کند اما در صورتی که اینطور نیست.

هر جک درب اتوماتیک می تواند تنها با ریموت کنترل مخصوص خود باز یا بسته بشود. البته باید به این نکته اشاره کنیم که  ریموت کنترل به راحتی نمی تواند درب اتوماتیک را باز کند بلکه زمانی می تواند این عمل را انجام بدهد که ست کردن ریموت کنترا با جک درب اتوماتیک انجام شده باشد.

ما در این مقاله سعی می کنیم اطلاعات بیشتری را در این زمینه در اختیار شما قرار دهیم تا بتوانید بدون مشکلی عمل باز و بسته کردن درب را به کمک ریموت در برقی انجام بدهید پس برای این که در این زمینه اطلاعات بیشتری را به دست بیاورید در ادامه مطلب نیز همراه ما باشید.

👍 ست کردن ریموت در برقی با درب اتوماتیک امر مهمی است که باید به آن توجه داشته باشید چرا که در این درب اتوماتیک شما بدون مشکلی باز و بسته خواهد شد.

 

 

مراحل ست کردن ریموت کنترل با جک درب اتوماتیک پارکینگ

برای این که بتوانید ریموت کنترل خود را با جک در اتوماتیک پارکینگ ست کنید شما نیاز به یک رسیور دارید. همه رسیورها دارای یک شکل و یک کارایی هستند اما خب از نظر ابعاد با یک دیگر تفاوت دارند. بر روی رسیورها دکمه ای با نام Lern و یا Code وجود دارد و اگر توجه کنید در کنار آن ها یک چراغ چشمک زن نیز وجود دارد که همان LED معروف خودمان است.

برای ست کردن ریموت کنترل کافیست دکمه ی Lern که بر روی دستگاه رسیور قرار دارد را به مدت چند ثانیه فشار دهید زمانی که چراغ ال ای دی شروع به چشمک زدن کرد می توانید دستتان را از روی دکمه ی Lern بردارید.

در این مرحله به سراغ ریموت کنترل بروید آن را به سمت چراغ ال ای دی بگیرید و دکمه ای را بر روی ریموت کنترل فشار دهید این کار را تا زمانی که ال ای دی خاموش نشده است انجام بدهید و بعد از خاموش شدن ال ای دی می توان گفت که ریموت کنترل روی رسیور ست شده است.

پیشنهاد برای مطالعه:

چرا ریموت در برقی بلوتوثی را انتخاب نکنیم؟

باز کردن درب اتوماتیک بدون ریموت کنترل

 

 

مراحل پاک کردن ریموت کنترل از جک درب اتوماتیک

گاهی برای جایگزین کردن ریموت کنترل قدیمی با ریموت درب برقی جدید باید ریموت های قبلی را پاک کرد در این مورد هم باید مراحلی که در زیر به شما گفته می شود را به یاد داشته باشید تا بتوانید مشکل را برطرف کنید. برای پاک کردن ریموت کنترل نیز باید به سراغ رسیور درب برقی بروید.

دکمه Lern بر روی رسیور را به مدت 10 ثانیه نگه دارید در این صورت به راحتی تمام ریموت کنترل هایی که بر روی رسیور فعال بودند پاک خواهند شد. برای وارد کردن ریموت کنترل های جدید می توانید مراحلی که در بالا به آن اشاره شد را دوباره انجام بدهید.

برای تهیه ریموت کنترل می توانید از محصولات ما مانند ریموت در برقی دو کاناله و... دیدن کنید.

مطالعه بیشتر:

روش های ست کردن ریموت در برقی

نحوه برنامه ریزی ریموت در برقی

 

 

آیا امکان هک شدن ریموت کنترل جک درب اتوماتیک وجود دارد؟

هک کردن ریموت کنترل درب اتوماتیک از راه دور به طوری کلی امکان پذیر نیست ، زمانی می توانید این امر را در پیش بگیرید که ریموت کنترل ساکنین در کنار ریموت های بلوتوثی قرار گرفته باشد. بهتر است ریموت کنترل را به دست افراد غریبه ندهید چرا که امکان دارد امنیت محل زندگی خود را به خطر بیاندازید.

خرید بهترین جک درب اتوماتیک پارکینگ

برای خرید بهترین جک پارکینگ می توانید با شرکت متین گذر در ارتباط باشید. شرکت متین گذر تولید کننده انواع جک درب پارکینگ با برند سوپر لایف است. برند سوپر لایف یک برند معتبر و مطرح در این زمینه است. برای خرید بهترین جک درب پارکینگ از فروشگاه ما دیدن کنید.

Print
2783 رتبه بندی این مطلب:
2.7
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

انتخابگر پوسته

تماس با سوپر لایف

استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است. تمامی حقوق برای شرکت متین گذر محفوظ است. ۱۴۰۰ ©Copyright