اخبار و مقالات سوپر لایف

نحوه نصب جک بازویی
فرحزادی

نحوه نصب جک بازویی

مراحل نصب جک پارکینگ باید به صورت اصولی انجام شود تا هیچ مشکلی در طی استفاده پیش نیاید که هزینه ی گزافی را برای شما به همراه داشته باشد. پس طبق اصول و مراحل آن هم توسط متخصص انجام شود این مقاله را برای اینکه اطلاعاتتان در این زمینه بیشتر شود آماده کردیم تا متوجه شوید فردی که برای نصب انتخاب کردید کارش را به درستی انجام می دهد یا خیر؟ در ادامه همراه ما باشید تا مراحل نصب جک برقی را خدمتتان عرض کنیم. 

اولین مرحله نصب جک پارکینگ بررسی موقعیت

در اولین مرحله کارشناس باید موقعیت نصب جک پارکینگ را حتما مورد بررسی قرار دهد تا یک نقطه ی مناسب را جهت نصب انتخاب نماید همچنین نوع ساختار درب هم بسیار مهم است که بررسی های لازم را هم در این زمینه انجام دهد. حالا چرا مهم است که ساختار درب را متخصص مورد نظرتان در نظر داشته باشد؟ دلیلش این است که ساختار درب تعیین کننده وزن درب خواهد بود بنابراین باید نوع جک برقی را به مقدار وزن درب در نظر بگیرد تا توان باز و بسته کردن را داشته باشد. 

نصب بازوهای جک ریلی باید روی محکمترین قسمت درب نصب شود که به اصطلاح کلاف درب می گویند تا در حین باز و بسته شدن مداوم از روی درب نیفتد و صدمه ای نبیند دیواره های کنار درب هم برای نصب پایه ها باید در محل مناسب و زاویه ی ایده آل نصب شود. در انجام این مرحله باید متخصص دقت لازم را به عمل آورد تا مشکلی پیش نیاید. 

کیت جک پارکینگی سوپر لایف 600 علاوه بر ویژگی های بسیار خوب و کاربردی که دارد. نحوه نصب آن توسط متخصص ما به صورت اصولی و کاملاً حرفه ای انجام می شود که نصب آن در مدت زمان کوتاه با در نظر گرفتن تمام مراحل نصب کاملاً دقیق بدون هیچ ایرادی انجام می شود. 

دومین مرحله نصب جک ریلی آماده سازی دیوار کنار درب

اگر میخواهید درب پارکینگ قدیمیتان را جک ریلی نصب کنید تا به صورت اتوماتیک باز و بسته شود در این مرحله متخصصان قسمتی از دیوار را کنده تا پلیت موتور را بتوانند روی دیوار نصب کنند. جهت نصب پلیت جک ریلی اصولاً 20 سانتی متر به سمت خارج و به ارتفاع 25 سانتی متر فضا در نظر گرفته شود. برای در نظر گرفتن اندازه دقیق باید دفترچه راهنما را مطالعه کنید. میزان ضخامت پلیت جک برقی باید حداقل یک سانتی متر باشد.

سومین مرحله نحوه نصب جک ریلی نصب پایه ها و زاویه دهی

در نصب پایه عقب زاویه ی آن باید طبق دفترچه ی راهنما در فاصله 14 سانتی متری رو پلیت جوش داده شود و جک ریلی به واسطه ی پین عقب روی درب پیاده سازی شود. پایه ی جلو هم روی بازو قرار داده تا جک را خلاص کرده و شفت جک برقی کامل بسته شود در این موقعیت درب را تا حداکثر زاویه ی ممکن باز کنید و پایه ی جلو را با علامت گذاری به وسیله  دستگاه جوش موقعیتش را مشخص کنید. 

حالا در نهایت یک بار درب بازویی را به صورت امتحانی باز و بسته کنید که مشکلی نداشته باشید حالا بازوها را از پایه ها خارج کنید و پایه ها را با دقت کامل و اصولی روی دیوار محکم کنید.

پیشنهاد برای مطالعه:

راهکارهای افزایش امنیت درب بازویی

معرفی انواع جک های بازویی

چهارمین مرحله نصب جک ریلی پارکینگ نصب لوازم جانبی

در این مرحله سعی کنید حتما مدار کنترل که جزئی از قطعات جانبی جک ریلی محسوب می شود ، در کنار درب پارکینگ و نزدیک به برق وصل کنید که دیگر نیازی به سیم کشی و هزینه ی اضافه نداشته باشد و بهتر است فاصله ی آن نسبت به زمین هم 150 تا 160 سانتی متر باشد. 

حتما دقت کنید تابلو فرمان ، برد در برقی در محل نصب شود که هنگام باز شدن در برقی به آن برخورد نکند و وقتی درب باز می شود هیچ نوع عدم دسترسی دوباره ای به مدار کنترل نباشد. 

فلاشر هم باید بیرون از درب پارکینگ و بالای دیوار به شکلی نصب شود که راننده با زدن دکمه ای روی ریموت در برقی متوجه باز و بسته درب شود.

چشمی در برقی یا فتوسل هم باید 40 سانتی متر با زمین فاصله داشته باشد و بیرون از ساختمان و در زاویه ی بسیار دقیقی نصب شود که درب به صورت اتوماتیک در مدت کوتاهی باز و بسته شود. همچنین در هنگام نصب چشمی به این نکته دقت کنید که سیم خروجی که زیر چشمی قرار می گیرد باید به شکلی نصب گردد که آب باران به واسطه ی این سیم به داخل قطعات فتوسل نفوذ نکند که باعث سوختن آن شود و هزینه ی تعویض را بر گردن شما بیندازد. 

سفارش بهترین جک پارکینگ با کیفیت فوق العاده

تا اینجا متوجه شدید که مراحل نصب جک ریلی پارکینگ چگونه انجام می شود هر نوع جک ریلی که سفارش دهید نصاب حرفه ای باید این مراحل را طی کند تا بتوانید اصولی و دقیق این کار را انجام دهد. به عنوان مثال جک ریلی سوپر لایف از جمله بهترین های جک پارکینگ به شمار می رود که نصاب ما برای نصب دقت لازم و تجربه ای که در این زمینه دارد را به کار می گیرد تا هیچ مشکلی برای شما طی استفاده پیش نیاید. 

برای سفارش انواع و نصب جک ریلی پارکینگ سوپر لایف با کیفیت اروپایی با استانداردهای بین المللی کافیست به صفحه ی محصولات مراجعه کنید تا مدل های مختلف را مشاهده و بسته به نیازتان یکی از آن ها را انتخاب کنید حتی بسته بندی این محصولات بسیار دقیق و محافظت شده انجام می شود که در حین حمل مشکلی بوجود نیاید.

Print
1343 رتبه بندی این مطلب:
2.8
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

انتخابگر پوسته

تماس با سوپر لایف

استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است. تمامی حقوق برای شرکت متین گذر محفوظ است. ۱۴۰۰ ©Copyright