اخبار و مقالات سوپر لایف

مزایای خرید بهترین در برقی

مزایای خرید بهترین در برقی

خرید بهترین در برقی چه مزیت هایی در پی دارد؟

 بهترین در برقی زمانی معنا پیدا می کند که درب اتوماتیک را با سیستم حرفه ای و قطعات با کیفیت و مرغوب طراحی و تولید نمایند. هر چه یک درب از اجزای مرغوب تری ساخته شود، طول عمر و ماندگاری بیشتری داشته و در نهایت کارآمدی بهتری نصیب ساکنان ساختمان می کند.

در مقاله پیش رو از سوپر لایف قصد داریم در رابطه با اهمیت تهیه درب اتوماتیک با کیفیت با شما به صحبت بنشینیم.

معرفی ویژگی های بهترین در برقی

درب های اتوماتیک در طول سال های اخیر مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته و در ساختمان های مختلف اداری، تجاری و مسکونی به کار رفته است. هدف از طراحی و تولید این گونه درب ها، ساده سازی فرآیند ورود و خروج افراد یا اشیاء از ورودی ساختمان ها می باشد. البته نصب آن ها تنها همین فایده را به دنبال نخواهد داشت.

بلکه با خرید بهترین درب برقی می توانید کنترل فضای فیزیکی بنا را در اختیار داشته و از ورود باد و سرما به درون ساختمان پیشگیری نمایید. به این ترتیب هزینه های ناشی از کنترل دما و تهویه هوا به شدت کاهش خواهد یافت. علاوه بر این استفاده از بهترین در برقی در یک ساختمان، سر و صدای محیط بیرون را به خوبی مسدود کرده و همچون مانعی در برابر آن عمل می کند. در نتیجه سکوت و آرامش ساختمان برقرار باقی می ماند.

استقبال از صنعت در برقی در این سال ها چنان مورد توجه کارفرماها قرار گرفته است که مهندسان این حوزه را بر آن داشته مدل های متنوع تری از درب های برقی طراحی و تولید نمایند. امروزه می توان بهترین در برقی را با توجه به نیازهای ساختمان از میان مدل هایی نظیر کرکره برقی، جک ریلی کشویی، درب شیشه ای اتوماتیک، جک بازویی پارکینگی، درب سکشنال و ... تهیه نمایید.

علاوه بر این برخی از مدل های در برقی، مجهز به قفل اتوماتیک نیز هستند که از طریق کارت شناسایی، کارت های مربوط به ورود و خروج افراد و یا اسکن اثر انگشت، باز و بسته می شوند. به همین دلیل امنیت در این مدل درب ها بیشتر خواهد بود.

اگر قصد خریداری بهترین در برقی را دارید، می توانید به وب سایت سوپر لایف مراجعه نموده و از محصولات این برند با کیفیت ایرانی دیدن نمایید.

 

مزایای خرید بهترین در برقی

 

معیارهای خرید بهترین دربازکن برقی با قیمت مناسب

برای خرید بهترین در برقی با قیمت مناسب، معیارهای مختلفی وجود دارد که از جمله آن ها می توان به کیفیت قطعات به کار رفته در ساخت درب نظیر موتور الکتریکی، سیستم جک برقی، فریم درب، باتری های پشتیبان، سیستم UPS، سیستم خلاص کن دستی، برد فرمان و ... اشاره نمود. برند درب برقی دیگر معیاری است که در قیمت نهایی آن تاثیر خواهد داشت. هر چه اجزای یک درب از برند معتبرتری تشکیل شده باشد، قطعا قیمت بالاتری در پی خواهد داشت.

درب های برقی در مدل های مختلفی نظیر درب ریلی کشویی، درب سکشنال، درب شیشه ای اتوماتیک، درب بازویی برقی، کرکره برقی و ... طراحی و تولید می شود. هر یک از این مدل ها بنابر تعداد قطعات به کار رفته، قدرت موتور مورد نیاز، نحوه سیم کشی موتور، اجزای فریم اصلی درب و ... دارای قیمت های مختلفی هستند.

علاوه بر این در یک مدل یکسان نیز هزینه مورد نیاز برای خرید درب با توجه به نیازهای کارفرما و شرایط ورودی ساختمان می تواند متفاوت باشد. به طور مثال در یک ساختمان با درب ورودی بزرگ و سنگین، نیاز به موتوری با قدرت بالاتر و جک های قوی تر وجود دارد. در نتیجه هزینه نهایی برای خرید بهترین در برقی ، بیشتر از درب های معمولی اتوماتیک خواهد شد.

در کنار این ها، نصب آپشن های اضافه بر روی درب برقی همچون قفل ضد سرقت، سیستم UPS، باتری های اضافه و ... می تواند بر قیمت بهترین در برقی تاثیر گذاشته و آن را تا حد قابل توجهی افزایش دهد. بنابراین اصلی ترین تعیین کننده در قیمت درب اتوماتیک، نیازهای کاربر و شرایط ساختمان می باشند. برای خرید درب برقی باید به چه نکاتی توجه داشت؟ در مقاله نکات مهم برای تهیه بهترین برند در برقی را بخوانید!

 

مزایای خرید بهترین در برقی

 

بررسی فواید نصب بهترین برند در برقی

تهیه و نصب بهترین در برقی فواید و مزیت های بسیاری برای ساختمان و ساکنان آن در پی خواهد داشت. در ادامه برخی از این مزایا را به طور مختصر بیان می کنیم:

1- این درب ها مناسب استفاده در تمام ساختمان ها با نوع کاربری های متفاوت نظیر مکان های اداری، فروشگاه ها و پاساژهای تجاری، کارخانه ها و انبارهای بزرگ، مجتمع های مسکونی و ... می باشند.

2- نصب درب برقی در یک ساختمان می تواند امنیت ساکنان آن را تا حد قابل توجهی افزایش دهد. این درب ها از سطح امنیتی بالایی برخوردارند و به خوبی از سرمایه های افراد در برابر سارقان محافظت خواهند نمود. علاوه بر این با نصب قفل های برقی می توان شدت این امنیت را بیشتر نمود و آرامش بیشتری برای ساکنان فراهم آورد.

3- زمانی بهترین در برقی در یک ساختمان معنا پیدا می کند، که درب کاملا منطبق با نیازهای ساکنان و شرایط محیطی بنا باشد. به عبارت دیگر باید پیش از خرید سیستم درب اتوماتیک از میزان ترددهای ساکنان در طول شبانه روز اطلاع یافته، ابعاد و وزن لنگه های درب را به دقت سنجیده و با در نظر گرفتن این موارد، اقدام به خرید در برقی نمود.

4- تهیه و نصب بهترین در برقی در ساختمان می تواند نمای بیرونی آن را بهبود بخشیده و ظاهری شکیل تر به آن ببخشد.

5- رفت و آمد سکنه مجتمع راحت تر و با سهولت بیشتری صورت خواهد گرفت. زیرا هنگام عبور و مرور از این درب ها نیاز به پیاده شدن از ماشین نداشته و تنها با فشردن یک دکمه بر روی ریموت کنترل، می توانید فرمان باز و بسته شدن را برای درب ارسال کنید.

6- استفاده از بهترین در برقی در ورودی بنا، امکان کنترل بهتر هزینه های ناشی از تهویه هوا و سیستم سرمایش و گرمایش را فراهم خواهد آورد. به طوری که در طول چند ماه پس از نصب درب، شاهد کاهش چشم گیر هزینه های تهویه لابی و پارکینگ ساختمان خواهید بود.

 

مزایای خرید بهترین در برقی

 

سخن پایانی

شرکت سوپرلایف طراح و سازنده انواع تجهیزات درب اتوماتیک است. محصولات این برند بر اساس استانداردهای روز دنیا تولید شده و از کیفیتی هم سطح برندهای اروپایی برخوردار هستند. برای آشنایی بیشتر با این محصولات و تهیه بهترین در برقی می توانید به وب سایت مجموعه مراجعه فرمایید.

Print
805 رتبه بندی این مطلب:
4.0
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

انتخابگر پوسته

تماس با سوپر لایف

استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است. تمامی حقوق برای شرکت متین گذر محفوظ است. ۱۴۰۰ ©Copyright