اخبار و مقالات سوپر لایف

مشخصات قیمت و خرید ریموت در برقی
فرحزادی

مشخصات قیمت و خرید ریموت در برقی

ریموت در برقی، ابزاری است الکترونیکی که به کاربران کمک می کند، بدون نیاز به اعمال نیرو و تنها با فشردن دکمه روی ریموت در برقی جهت  خارج شدن و یا وارد شدن خود و یا وسایل نقلیه باز و بسته نمایند. در این مطلب سعی داریم در رابطه با ریموت های برقی سخن بگویم اگر قصد خرید و نصب درب برقی برای پارکینگ، فروشگاه و یا حتی منزل خود دارید جهت انتخاب بهتر و خرید موفق مطمئنا نیاز دارید که در رابطه با ریموت در برقی نیز دارای یک سری اطلاعاتی باشید. در اینجا ما اطلاعات مورد نیاز جهت استفاده بهتراز انواع و اقسام ریموت نیز ارائه خواهیم داد.

ریموت در برقی چیست و چند نوع دارد؟

ریموت ابزاری است که به واسطه بردی که بر روی درهای برقی نصب شده قادر هست آن ها را از راه دور کنترل نماید.در حال حاضر انواع و اقسام  ریموت درب برقی در بازار موجود هستند که تمامی آن ها میتوانند باز و بسته کردن در های برقی را برای کاربران راحت و آسان کند. در ادامه مطالب ما قصد داری به معرفی و بررسی  انواع ریموت در برقی  بپردازیم. بنابراین شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با انواع ریموت درب برقی مطالب زیر را مطالعه نماید.
امروزه سه مدل ریموت درب  برقی در بازار موجود هست که وظیفه هر سه آن ها باز و بسته کردن درب های اتوماتیک با راحتی بیشتر است انواع ریموت درب برقی شامل ریموت کد لرنینگ، ریموت مدل دیپ سوئیچ و ریموت بلوتوثی است که این ریموت ها برای آنکه قادر باشند به موتور فرمان باز و بسته شدن درب را بدهند عملیات ست و کد دهی درب و ریموت انجام گردد. در ادامه بیشتر در رابطه با مدل های نام برده سخن خواهیم گفت.

1- ریموت کد لرنینگ:

ریموت کد لرنینگ یکی از رایج ترین انواع ریموت درب برقی هست که جهت ست و کد دهی باید درب رسیور را باز کنید و کلید شناسایی کنترل را پیدا کرده و به مدت دو ثانیه انگشت خود را بر روی آن نگه دارید. سپس وقتی دکمه LED  روشن شده و باید بلافاصله به مدت دو ثانیه دکمه ریموت نیز فشار داده شود. با چشمک زدن ریموت مشخص می شود که عملیات کد دهی به موفقیت سپری شده است.

مشخصات قیمت و خرید ریموت در برقی

2-ریموت دیپ سوئیچ:

ریموت های دیپ سوئیچ معمولا مناسب استفاده برای موتورهای ساید بوده و نسبت به ریموت های کد لرنینگ قوی تر می باشند. از آنجایی که موتورهای ساید نیاز به ریموتی قوی تر از موتورهای توبولار دارند این نوع برایشان متتاسب تر است.
برای ست کردن ریموت دیپ سوئیچ با موتور ساید باید درب ریموت را باز کرده و سپس همانطور که مشاهده می کنید بر روی برد ریموت 8 عدد کلید وجود دارد. شما جهت کد دهی باید این 8 عدد کلید را  بچینید. نحوه چیدن آنها باید به نحوی صورت بگیرد که باید روی رسیور همخوانی داشته باشد. به عبارت دیگر هر دو را باید به صورت کاملا یکسان چید. به این ترتیب ریموت به وسیله رسیور شناخته خواهد شد و با آن کد میشود.

3-ریموت بلوتوثی:

ریموت بلوتوثی هم یک نوع ریموت درب برقی است که میتوان به کمک آن درب برقی را به راحتی باز و بسته کرد. معمولا کاربرد ریموت بلوتوثی کمتر از دیگر مدل هاست زیرا دارای امنیت کمتری نسبت به آنها هستند. نحوه تنظیم این ریموت ها با موتور دستگاه به شکلی است که برای تنظیم شدن نیازی به رسیور اصلی ندارند. در واقع برای ست کردن ریموت بلوتوثی و موتور باید ریموت خام و ریموتی که از قبل کد دهی شده است را به همدیگر نزدیک تر کرد. به این ترتیب به راحتی با هم ست می شوند. اگر هم شک دارید که این ریموت را تهیه کنید به شما پیشنهاد میکنیم دلیل عدم استفاده از ریموت بلوتوثی برای جک برقی را مطالعه کنید.

چگونه می توانیم بهترین ریموت در برقی را بخریم ؟

در این مبحث مقاله مذکور ما قصد داریم نکاتی را در مورد ریموت در برقی و یا به بیانی دیگر دربازکن برقی خدمت شما عزیزان ارائه بدهیم.  به شما این اطمینان را می دهیم که مطالعه مطالب ارائه شده در اینجا و بالاتر بردن سطح دانش خود  به شما کمک خواهد کرد تا قبل و حین خرید قادر به تصمیم گیری موفقی شده و در نتیجه بهترین ریموت در برقی را که کاملا متناسب با نوع درب می باشد را بخرید. همچنین به شما کمک می کند بعد از خرید رضایت کامل را از ریموت در برقی خریداری کرده داشته باشید و جهت استفاده و به کار گیری آن با مشکل خاصی مواجه نشوید.

معمولا در بازار کشور ما عرضه ریموت خام در برقی به نحوی است که متقاضیان خرید ریموت و خریداران قادر هستند آن را با یکی از دو فرکانس 433 و 315 مگاهرتز خریداری کنند. همچنین متناسب با فرکانس انتخابی نیز می توان ریموت را در دو نوع ریموت بلوتوثی در برقی و ریموت لرنینگ در برقی خریداری کرد.

یکی از مهمترین نکاتی که جهت خرید ریموت در برقی باید حتما قبل از خرید آن مورد  بررسی قرار بگیرد، مشخصات فنی رسیوری هست که بر روی در برقی نصب شده است. به عبارت دیگر باید قبل از انتخاب و خرید ریموت برقی مشخص شود که ریسیور نصب شده بر روی درب برقی با چه فرکانسی مشغول به کار است.

آنگاه یک مدل  ریموت درب برقی کاملا متناسب با فرکانس ریسیور  را تهیه کرده که هنگام استفاده از ریموت درب برقی بدون مشکل بوده و با فشار دکمه روی ریموت عمل کند.

مشخصات قیمت و خرید ریموت در برقی

خرید بهترین ریموت در برقی با کمترین قیمت

حال که با روش و راهکار خرید و همچنین مهمترین نکات هنگام خرید بهترین ریموت در برقی آشنا شدید، مطمئنا دغدغه شما خرید ریموت خوب با قیمت ارزان است.

هنگام خرید ریموت لازم هست این نکته را بدانید که  نوع فرکانس ریموت هیچ رابطه با قیمت ریموت درب برقی ندارد. بنابراین در هنگام خرید هواس تان باشد که برخی فروشندگان به بهانه هایی از قبل فرکانس بالا یا پایین از شما وجهی اضافه تر از قیمت واقعی ریموت اخذ ننمایند.

 معمولا مهمترین موارد تعیین کننده قیمت و همچنین موثر برآن  کیفیت قطعات مصرفی و برد ریموت درب برقی هست. به همین دلیل مرکز فروشی را انتخاب کنید که به شما کمک کرده مناسب ترین محصول را متناسب با نیاز خود خریداری کنید و صرفا دغدغه فروش محصول خود به هر قیمت را نداشته باشند.

این مرکز فروش ریموت در برقی چند سالی است که در بازار خرید و فروش ریموت در حال فعالیت است و با عرضه محصولات خود که دارای بهترین کیفیت نیز هستند با قیمت مناسب علاوه بر تمرکز بر روی بازار فروش خود به فکر خریداران نیز بوده و هنگام خرید تمام مشاوره ها و راهنمایی های لازم را به مشتریانش ارائه می دهد.

لازم به ذکر هست که در این مرکز فروش، فروش عمده و خرده ریموت درب برقی بین همکاران و مصرف کنندگان به بهترین شکل ممکن در حال انجام هست. همواره سعی و کوشش همکاران ما بر این است که بتوانیم محصولات با کیفیت را با قیمت منصفانه به شما مشتریان عزیز در سراسر کشور ارائه کنیم. در صورت نیاز می توانید همین حالا در هر کجای کشور که حضور دارید  با همکاران ما در ارتباط باشید تا پاسخگوی سوالات و ابهامات شما بزرگواران باشند.

همچنین شما می توانید جهت خرید دیگر متعلقات درب های برقی، نظیر انواع جک برند سوپر لایف و موتور درب برقی و برد...  از ما نیز اقدام نماید.

Print
1029 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

انتخابگر پوسته

تماس با سوپر لایف

استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است. تمامی حقوق برای شرکت متین گذر محفوظ است. ۱۴۰۰ ©Copyright