اخبار و مقالات سوپر لایف

دلیل عدم استفاده از ریموت بلوتوثی برای جک برقی
فرحزادی
/ دسته ها: مقالات

دلیل عدم استفاده از ریموت بلوتوثی برای جک برقی

دلیل اینکه از ریموت بلوتوثی برای جک برقی نباید استفاده کنیم را بررسی خواهیم کرد.

دلیل عدم استفاده از ریموت بلوتوثی برای جک برقی

دلیل عدم استفاده از ریموت بلوتوثی برای جک برقی را در این مقاله مورد بررسی قرار می دهیم تا شما هم بدانید چرا از این ریموت جهت کنترل جک پارکینگ نباید استفاده کرد. 

عملکرد ریموت بلوتوثی در جهت باز و بسته کردن جک برقی اینگونه است که هر بار که شما کلید روی ریموت را فشار می دهید آن فرکانسی که منتشر می شود در چیپستش ذخیره شده و پس از آن همان فرکانس کپی شده را انتشار می دهد و همانند یک ریموت عادی عمل می کند. 

چرا اکثریت به دنبال استفاده از ریموت بلوتوثی برای جک برقی هستند؟

از دلایلی که از ریموت بلوتوثی اکثریت استفاده می کنند این است که به راحتی می توان از ریموت اصلی کپی برداری کرد به طوریکه اگر ریموت بلوتوثی نبود بتوان با ریموت لرنینگ ساده در پارکینگ را باز و بسته نمود. 

این کار هزینه ی بسیار زیادی دارد و نصاب باید به خاطر ست کردن یک ریموت به محل مورد نظر برود و تمام این کارها هزینه بر است .  در صورتی که با استفاده از ریموت کنترل بلوتوثی دیگر این کارها را لازم نیست انجام شود چرا که در حین تولید و ساخت جک پارکینگ در فروشگاه از نمونه اصلی کپی برداری شده و تحویل شما داده می شود این دلیلی است که اکثریت می خواهند از ریموت بلوتوثی استفاده کنند اما یکسری مشکلات هم دارد که در ادامه به آنها اشاره میکنیم با دقت مطالعه کنید. 

استفاده از ریموت بلوتوثی برای جک برقی چه مشکلاتی ایجاد می کند؟

اگر ریموت دزدیده شود یا گم شود مشکل بزرگی به وجود می آید و آنهم این است که  ریموت بلوتوثی از روی ریموت اصلی کپی شده و هر کس که آن را دزدیده باشد به راحتی می تواند درب پارکینگ را باز و بسته نماید و باید شما سریعاً به داخل شخصی جهت خارج کردن آن ریموت از مدار باشید. 

اگر هم یادتان نباشد که ریموت بلوتوثی از کدام ریموت اصلی کپی شده کار سخت تر می شود و تنها راه این است که تمام ریموت های اصلی را از مدار کنترل خارج کنید و ریموت های جدید تهیه کنید و این کار هزینه ی بسیار سنگینی برای شما خواهد داشت. 

به علت اینکه ریموت بلوتوثی درب پارکینگ از روی ریموت اصلی کپی برداری شده حتی با ریست کردن برد فرمان این ریموت همچنان روی ریموت فابریک ست شده و ست کردن ریموت اصلی، ریموت بلوتوثی بازهم روی دستگاه ست می شود. 

دلیل عدم استفاده از ریموت بلوتوثی برای جک برقی

راه حل جلوگیری از مشکلات استفاده از ریموت بلوتوثی برای جک پارکینگ چیست؟

شاید این سوال در ذهن اکثریت شما باشد در جوابتان باید بگوییم که درست است که استفاده از ریموت اصلی جک برقی ممکن است هزینه بر باشد اما امنیت و آرامش را برای شما فراهم می کند پس پیشنهاد میکنیم که حتما ریموت در برقی سوپرلایف اصل را از خود شرکت تهیه کنید تا این خطرات احتمالی برایتان پیش نیاید. 

این موضوع را هم می دانید که اگر ریموت اصلی برای جک برقی سوپرلایف باشد به هیچ عنوان نمی توان از روی آن کپی برداری کرد. بازهم تاکید میکنیم با توجه به اینکه ممکن است هزینه ی خرید جک برقی به علاوه ی ریموت اصلی آن برای شما هزینه بر باشد اما خیالتان راحت است که اگر هم گم شود امکان کپی بردار از آن وجود نخواهد داشت. 

همچنین ریموت اصلی جک برقی بهترین عملکرد را نسبت به ریموت های کپی و فیک خواهد داشت چراکه می تواند به راحتی کنترل درب پارکینگ را انجام دهید و در مدت زمان کوتاهی بدون اتلاف وقت باز و بسته کردن درب را انجام دهید. 

البته بعضی از شرکت ها هستند به دلیل راحتی خودشان از ریموت بلوتوثی استفاده می کنند و شما را به اشتباه می اندازند که این ریموت بسیار عالی است در صورتی که اینطور نیست و خودتان در متن متوجه ی عیب بزرگ این ریموت شدید. به فکر راحتی و امنیت ساختمانتان باشید از ریموت اصلی جهت باز و بسته کردن جک برقی استفاده کنید. 

دلیل عدم استفاده از ریموت بلوتوثی برای جک برقی

سفارش بهترین جک برقی با کیفیت بالا

اگر میخواهید واقعاً امنیت ساختمانتان فراهم شود و از این نظر خیالتان تخت باشد به شما پیشنهاد میکنیم از جک پارکینگ سوپرلایف استفاده کنید. 

انواع جک پارکینگ سوپرلایف با توجه به نیاز شما ساخته شده و به شما این امکان را می دهد  که امنیت را به طور کامل برای ساختمانتان فراهم کنید البته با سفارش از شرکت سوپرلایف گارانتی 24 ماهه دریافت می کند و خدمات پس از فروش توسط نیروهای متخصص سوپرلایف به شما عزیزان ارائه می شود. 

البته ممکن است تنوع جک برقی سوپرلایف شما را گیج کند و ندانید کدام یک برای پارکینگ شما مناسب است ولی مشاوران ما اینجا هستند تا شما را اهنمایی کنند برای مشاهده ی تنوع بهترین برند جک پارکینگ ، سوپرلایف کافیست به صفحه ی محصولات ما مراجعه کنید. هدف ما فراهم کردن امنیت و آرامش برای شما عزیزان است.

Print
507 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

انتخابگر پوسته

تماس با سوپر لایف

استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است. تمامی حقوق برای شرکت متین گذر محفوظ است. ۱۴۰۰ ©Copyright