اخبار و مقالات سوپر لایف

همه نکات مهم درباره درب اتوماتیک کشویی
بی پروا
/ دسته ها: مقالات

همه نکات مهم درباره درب اتوماتیک کشویی

همه نکات مهم درباره درب اتوماتیک کشویی اینجاست! برای سفارش درب اتوماتیک می توانید با سوپر لایف در ارتباط باشید.

همه نکات مهم درباره درب اتوماتیک کشویی اینجاست!

همه نکات مهم درباره ی درب اتوماتیک کشویی که باید بدانید در این مقاله آورده شده است. با خواندن این موارد می توانید بهترین درب اتوماتیک را برای خود خریداری کنید.

درب اتوماتیک سیستمی کاربردی برای ورودی اماکن عمومی، ادارات، مراکز تجاری و ساختمان های مسکونی است. این درب ها دارای مدل های مختلفی اعم از کشویی، نوسانی، تاشو، چرخشی و ... می باشند که هر یک با در نظر گرفتن شرایط کاربردها و خصوصیات منحصر به فرد خود را دارند. در این مقاله هدف ما بررسی درب اتوماتیک کشویی و مزایا و معایب آن می باشد.

درب اتوماتیک کشویی چیست؟

درب اتوماتیک کشویی همچون نامش برای باز و بسته شدن به صورت کشویی عمل می کند. این درب ها از جمله متداول ترین مدل های در اتوماتیک هستند که در اماکن مختلفی اعم از ساختمان های مسکونی، اداری و تجاری مورد استفاده قرار می گیرند. نام دیگر این مدل درب اتوماتیک اسلایدینگ است که در دو مدل دو لنگه و چهار لنگه طراحی و به بازار عرضه می گردند.

- درب اتوماتیک کشویی دو لنگه مناسب استفاده در ساختمان های کم تردد مانند منازل مسکونی و یا فروشگاه های کوچک است. این درب ها فضایی کمی اشغال می کنند و برای فضاهایی با ورودی کوچک نیز کاربرد دارند.

- درب اتوماتیک چهار لنگه مناسب استفاده در مکان های پر تردد مانند بانک ها، پاساژها، نمایشگاه ها و ... هستند. این درب ها به دلیل ماهیتی که دارند امکان عبور و مرور همزمان تعداد بالایی از افراد را فراهم می آورند. البته باید بدانید برای نصب در های اتوماتیک کشویی چهار لنگه باید فضای بزرگ تری نسبت به مدل دو لنگه داشته باشید.

 

 

کاربردهای درب اتوماتیک اسلایدینگ چیست؟

 بهترین در برقی اسلایدینگ یکی از رایج ترین و پر فروش ترین مدل های در اتوماتیک است که امروزه در بازار وجود دارد. این مدل در ها به دلیل کارایی راحت و سریعی که دارند از محبوبیت بالایی در میان مردم برخوردار هستند. همچنین اشغال فضای کم درب در زمان باز و بسته شدن هم از جمله دلایل فروش بالای آن می باشد.

درب اتوماتیک کشویی را می توان در مکان های مختلفی اعم از سازمان های دولتی، دفاتر اداری، ساختمان های مسکونی، هتل ها، رستوران ها، نمایشگاه ها، کتابخانه ها، پاساژها و ... نصب نمود.

پیشنهاد می دهیم خواندن مطلب زیر را از دست ندهید:

6 دلیل برای انتخاب درب برقی پارکینگ

ویژگی های درب اتوماتیک کشویی چیست؟

هر محصولی که در بازار به فروش می رسد، ویژگی های مخصوص به خود را دارد. درب اتوماتیک ارزان کشویی نیز از این قاعده مستثنی نبوده و دارای خصوصیات مشخصی است که برخی از آن ها را در ادامه بیان می کنیم:

- اولین و مهمترین ویژگی ای که برای درب اتوماتیک اسلایدینگ می توان نام برد، امنیت بالای آن است. این در ها به گونه ای طراحی شده اند که در زمان نیاز بتوان آن ها را قفل نمود و از عبور و مرور افراد جلوگیری کرد. به همین دلیل می توان گفت امنیت بالایی دارند.

- برای نصب و استفاده از این مدل درهای اتوماتیک نیاز به فضای زیادی ندارید و می توان در فضاهای کوچک نیز از آن ها بهره گرفت.

- متریال به کار رفته در ساخت درب اتوماتیک کشویی بسیار مرغوب است. از این رو می توان آن ها را در شرایط آب و هوایی مختلف نصب نمود و از طول عمر بالایشان اطمینان حاصل کرد.

- این درب ها در برابر ضربه و فشار مقاومت مناسبی دارند و به راحتی از پای در نمی آیند.

- درب اتوماتیک کشویی امکان تردد با سرعت بالا را فراهم می آورند. به همین دلیل می توان از آن ها در مکان های شلوغ بهره گرفت تا از به وجود آمدن ترافیک جلوگیری نمایید.

- پیشگیری از اتلاف انرژی یکی دیگر از فواید نصب درب اتوماتیک اسلایدینگ است. این درها تنها به هنگام عبور افراد باز شده و به سرعت بسته می شوند. به همین دلیل زمان طولانی باز نمانده و مانع از هدر رفت انرژی می شوند.

- تنوع در طرح و اندازه از دیگر ویژگی های این مدل درب است. به همین دلیل شما می توانید با توجه به ویژگی های محل نصب درب، مدل مورد نظر خود را با اندازه های صحیح سفارش دهید.

- مراحل نصب این مدل در اتوماتیک بسیار ساده است و زمان کمی را از شما خواهد گرفت. البته بهتر است از متخصصان این حوزه کمک بگیرید تا اشتباهی در زمان نصب آن به وجود نیاید.

- هزینه و قیمت نگهداری و تعمیرات درب اتوماتیک کشویی معقولانه و مقرون به صرفه است.

 

 

عملکرد درب اتوماتیک کشویی چگونه است؟

درب اتوماتیک کشویی برای حرکت و باز و بسته شدن نیاز به فضای عرضی دارد. در واقع این درب ها به صورت عرضی حرکت می کنند. معمولا در بالای این مدل در سنسورهایی نصب می شوند که می تواند نزدیک شدن افراد را شناسایی نموده و باز شود. ضمن این که سنسورهای کنترل سرعت نیز در بالای آن قرار دارد که وقتی فرد در حال عبور از میان لنگه های آن است، سرعت بسته شدن را کاهش می دهد تا مانع از آسیب رسیدن به فرد گردد.

لنگه های درب اتوماتیک پارکینگ کشویی به روی ریل های عرضی قرار می گیرد که توسط موتورهای پر قدرت گیربکسی و چرخ دنده ها به طرفین حرکت می کنند.

قیمت درب کشویی اتوماتیک چطور محاسبه می شود؟

فاکتورهای متعددی در تعیین قیمت درب  اتوماتیک موثر هستند که مشتری می تواند با در نظر گرفتن آن ها اقدام به خرید درب مورد نظرش نماید. برخی از این فاکتورها عبارتند از: متریال به کار رفته در ساخت چهارچوب درب، نوع موتور گیربکسی نصب شده بر روی آن، ضخامت شیشه های هر لنگه از درب، برند و میزان حساسیت سنسورهای مورد استفاده و جنس ریل های عرضی درب.

 

 

سخن پایانی

درب اتوماتیک کشویی یکی از متداول ترین مدل های در خودکار است که برای حرکت از میان آن نیاز به استفاده از دست های خود ندارید. در واقع این مدل درب ها کار را برای افراد کم توان و کودکان راحت می سازد. همچنین استفاده از آن ها در فضاهای شلوغ و پر رفت و آمد این امکان را فراهم می آورد که افراد به سرعت عبور کرده و مانع از ایجاد ترافیک می گردند.

برند سوپر لایف سازنده و طراح انواع درب اتوماتیک کشویی با بهترین متریال و کیفیت بالا می باشد. برای تهیه این محصول می توانید از محصولات وب سایت سوپر لایف دیدن نمایید.

Print
979 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

انتخابگر پوسته

تماس با سوپر لایف

استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است. تمامی حقوق برای شرکت متین گذر محفوظ است. ۱۴۰۰ ©Copyright