اخبار و مقالات سوپر لایف

آشنایی با اجزای جک برقی
فرحزادی
/ دسته ها: مقالات

آشنایی با اجزای جک برقی

با اجزای تشکیل دهنده جک برقی آشنا شوید.

آشنایی با اجزای جک برقی

آشنایی با اجزای جک برقی موجب آگاهی بیشتر نسبت به آن و خریدی بهتر خواهد شد چراکه امروزه جک اتوماتیک رواج بسیار زیادی پیدا کرده است و بیشتر درب پارکینگ ساختمان های عمومی و مسکونی به شکل اتوماتیک باز و بسته شوند. همچنین باعث شده اند تا افراد راحتی و امنیت بیشتری را تجربه کنند. 

در ادامه قصد داریم اطلاعاتی راجع به جک برقی و جزئیات آن در اختیار شما قرار دهیم تا آگاهی بیشتری نسبت به این موضوع کسب کنید هرچقدر که اطلاعات شما در این زمینه بیشتر باشد صد در صد می توانید خرید بهترین را انجام دهید. 

چرا جک برقی نصب کنیم؟

قبل از اینکه به سراغ آشنایی با اجزای جک برقی برویم بهتر است نسبت به این موضوع اطلاعات پیدا کنید که چرا اصلا باید جک برقی را نصب کنیم مگر چه کارایی می تواند برای ما داشته باشد؟ وقتی ما امنیت برایمان اهمیت بسیاری پیدا کرد جهت اینکه این موضوع را حفظ کنیم و محل زندگیمان را از این نظر تکمیل کنیم درب اتوماتیک ابداع شد چراکه با وجود در اتوماتیک افراد نمی توانند به راحتی به داخل ساختمان بیایند. 

حالا جک برقی در افزایش امنیت چه تاثیری داشته است؟ وقتی شما برای باز کردن درب پارکینگ باید از خودروی خود پیاده می شدید و درب را باز می کردید در حین انجام این کار ممکن است هزاران خطر در کمین باشد حالا چه خطراتی؟ مثل سرقت ، مثل وارد شدن افراد به داخل پارکینگ و .. خودتان از این خطرات مطلع هستید و روزانه آنها را مطالعه می کنید. 

اما وقتی جک برقی هست و شما می توانید با فشردن یک کلید روی ریموت درب را باز و بسته کنید چرا هنوز درب قدیمی پارکینگ داشته باشید؟ بعضی از ساختمان های قدیمی هستند که هنوز از همان درب پارکینگ های قدیمی استفاده می کنند و نسبت به اتوماتیک کردن آن مقاومت می کنند اما می دانید چقدر می تواند به نفعتان باشد. پیشنهاد می کنیم که نسبت به اتوماتیک کردن پارکینگ منزلتان از جک برقی استفاده کنید. 

جک برقی جای اینکه شما با دست نسبت به باز و بسته کردن درب اقدام کنید خودش به صورت اتوماتیک با توجه به جزئیاتی که دارد درب پارکینگ را برایتان باز و بسته می کند. 

اجزای جک برقی را بشناسید !

از اینکه راجع به جزئیات جک برقی اطلاعاتی داشته باشید می توانید نسبت به خرید آن آگاهی کامل داشته باشید و اطلاعاتتان در این زمینه افزایش یابد پس پیشنهاد میکنیم که در ادامه به طور کامل موارد و جزئیات را مطالعه کنید. 

اجزای کلی جک برقی شامل موارد زیر می شود : 

مدار فرمان : که دستور باز و بسته شدن را از ریموت کنترل دریافت کرده و درب پارکینگ را باز و بسته می کند. البته در حین خرید باید دقت کنید که مدار فرمان از کیفیت بالایی برخوردار باشد تا در استفاده طولانی مدت دچار مشکل و خرابی اساسی نشود که مجبور باشید آن را تعویض کنید. 

چشمی : چشمی جک برقی با توجه به اشعه ی مادون قرمزی که ایجاد می کند به محض اینکه مانعی در حین باز و بسته شدن درب پارکینگ قرار داشته باشد از عملکرد اصلی درب جلوگیری می کند تا آسیبی به آن وارد نشود. پس می توان گفت که چشمی جک برقی نقش مهمی را ایفا می کند. 

چراغ چشمک زن : وجود این چراغ موجب آگاهی عابران و سایر خودروها نسبت وضعیت درب می شود به طوریکه وقتی درب پارکینگ در حال باز شدن باشد به صورت پشت سر هم چشمک می زند و در برخی مدل ها به صورت ثابت روشن می شود و بعد از اینکه بسته می شود چراغ خاموش می شود. این چراغ بالای درب پارکینگ نصب می شود.

بازویی جک برقی : بازوهای نصب شده بر روی جک برقی وظیفه ی زاویه و سرعت باز و بسته شدن درب را برعهده دارند که قبل از راه اندازی جک برقی تنظیمات توسط نیروی متخصص تعیین می شود تا عملکرد جک ها به طرز صحیح انجام شود. 

اجزای جک برقی

اجزای تشکیل دهنده بازویی جک برقی : 

موتور : وظیفه موتور تامین نیرو جهت به باز و بسته کردن درب پارکینگ می باشد که هر نوع جک برقی داشته باشید موتور قطعه ی اصلی محسوب می شود چراکه نیروی برق از طریق موتور تامین می شود میزان توان موتور بستگی به وزن درب و تک لنگه یا دو رنگه بودن آن بستگی دارد. 

بلبرینگ : بلبرینگ جزئی از قطعات متحرک بازوهای جک برقی محسوب می شود که از ایجاد سر و صدا و متوقف شدن جک پارکینگ جلوگیری می کند. 

چرخ دنده : چرخ دنده به گیربکس و شفت متصل است و باعث می شود تا حرکت چرخشی را به میل انتقال دهد و آن را بچرخاند. حرکت چرخشی و باز و بسته شدن درب پارکینگ در اثر حرکت جک بازویی و چرخ دنده ها می باشد.

سفارش بهترین جک برقی

با توجه به آشنایی اجزای جک برقی متوجه شدید که هر جزء در این قطعه هر کدام یک وظیفه ی اساسی را برعهده دارند که باعث می شود درب به راحتی برای شما باز و بسته شوند اگر یکی از این قطعات دچار مشکل شود به طور کامل عملکرد درب پارکینگ مختل می شود به طوریکه باید نسبت به تعویض جک بازویی یا جک ریلی اقدام کنید. اما به شما پیشنهاد میکنیم با سفارش بهترین جک برقی از شرکت و تولید کننده معتبر هیچ هزینه ای بابت تعمیر و تعویض پرداخت نخواهید کرد. 

سوپر لایف به عنوان بهترین برند جک برقی ایرانی با کیفیت اروپایی و رعایت استانداردها فعالیت دارد که می تواند یک جک پارکینگ را با کیفیت فوق العاده ای به شما ارائه دهد همچنین در حین خرید جک برقی شما گارانتی 24 ماهه دریافت می کنید که بعد از اتمام گارانتی می توانید آن را تمدید و خدمات پس از فروش را دریافت کنید. جهت مشاهده ی انواع کیت های جک پارکینگ سوپرلایف به صفحه ی محصولات مراجعه کنید. هدف ما ایجاد آرامش و امنیت برای شما عزیزان است. 

Print
1212 رتبه بندی این مطلب:
3.1
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

انتخابگر پوسته

تماس با سوپر لایف

استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است. تمامی حقوق برای شرکت متین گذر محفوظ است. ۱۴۰۰ ©Copyright