اخبار و مقالات سوپر لایف

قیمت تعمیر جک درب برقی
بی پروا

قیمت تعمیر جک درب برقی

قیمت تعمیر جک درب برقی پارکینگ از جمله مواردی می باشد که در فرآیند تعمیر و عیب یابی باید به آن توجه داشت.

در حالت کلی، در پاسخ به این سوال که برای تعمیر و عیب یابی جک پارکینگی چقدر هزینه باید اختصاص دهیم، پاسخ قطعی و مشخصی نمی توان ارائه داد؛ چون فاکتورهای متعددی در این زمینه نقش دارند.

در این مقاله سعی داریم تا روش هایی را به شما معرفی کنیم که بتوانید قیمت تعمیر جک درب برقی پارکینگ را محاسبه کنید و بهترین قیمت آن را برای خود انتخاب کنید.

جک برقی یا همان جک پارکینگ بهتر است در همان زمان مشاهد خرابی مشکلش به سرعت برطرف شود.

قیمت تعمیر جک درب برقی پارکینگ لولایی و کشویی

تنوع در جک های مورد استفاده برای درب اتوماتیک پارکینگ بسیار زیاد می باشد و این تفاوت ها ریشه در نوع درب و وزن آنها و همچنین میزان تردد و غیره دارد. به عبارت دیگر، هزینه تعمیرات جک های درب پارکینگ تا حد زیادی به نوع جک بستگی دارد. با توجه به تفاوت هایی که در نوع طراحی داخلی جک های بازویی و کشویی در نظر گرفته میشود، قطعات مورد استفاده در آنها و سایر فاکتورهای آنها با هم متفاوت بوده و بر همین اساس قیمت تعمیر تفاوت خواهد داشت.

برای خرید بهترین جک درب برقی پارکینگ از محصول جک پارکینگ بازویی ماکسیم 300 دیدن کنید.

 

 

قیمت سرویس یا تعمیر جک درب برقی پارکینگ؟

از دیگر مواردی که باعث تفاوت در نرخ های ارائه شده برای جک های درب برقی پارکینگی ارائه میشود، نوع تعمیر می باشد. به عنوان مثال، یکی از اقدامات مهمی که به منظور پیشگیری از خرابی جک های پارکینگی لازم است صورت گیرد، سرویس دوره ای آنها می باشد. سرویس کردن جک های برقی با تعمیر آن تفاوت دارد و به همین دلیل قیمت های ارائه شده با آنها نیز کاملا متفاوت خواهد بود.

با توجه به اینکه در سرویس کردن جک درب حیاط نیاز به تعویض قطعات اصلی و تعمیرات اساسی نمی باشد، به همین خاطر قیمت آنها کم تر و ارزان تر از تعمیر آنها خواهد بود.

قیمت تعمیر جک در برقی پارکینگ توسط نمایندگی

یکی از موارد بسیار مهمی که در خرید جک در برقی پارکینگی به آن تاکید زیادی میشود، خرید از مراکز معتبر و نمایندگی های مجاز می باشد. مراکز معتبر و شناخته شده برای محصولات خود گارانتی و خدمات پس از فروش ارائه می دهند. به همین دلیل تا حد بسیار زیادی می توان از هزینه های تعمیر قطعات مختلف جک درب را کاهش داد. این تعمیرات در بازه زمانی مشخص شده بر روی کارت گارانتی رایگان می باشد، این در حالیست که مراکز معتبر چنین امکانی را ارائه نمی دهند.

از دیگر موارد بسیار مهمی که باعث تفاوت در هزینه تعمیر جک درب برقی پارکینگ میشود، خدمات پس از فروش و استفاده از قطعات اورجینال توسط نمایندگی ها می باشد. توجه داشته باشید که اغلب جک های پارکینگی موجود در بازار ایران وارداتی می باشند و به همین دلیل دست یافتن به قطعات اصل و اورجینال آنها سخت و چالش برانگیز خواهد بود اما شرکت متین گذر با تکیه بر دانش خود تولید جک های درب برقی پارکینگ را در کیفیت با برند سوپر لایف انجام می دهد. 

در صورتیکه جک پارکینگ را از مراکز نامعتبر خریداری کرده باشید، برای تعمیر و تعویض قطعات آنها نیاز به پرداخت هزینه بیشتر و در نهایت عدم استفاده از قطعات اصل می باشد که چیزی جز خرابی های زودهنگام بعدی را به همراه نخواهد داشت.

 

 

هزینه تعمیر یا تعویض قطعات جک درب برقی پارکینگی

با توجه به نوع خرابی قطعات داخلی جک درب اتوماتیک و امکان یا عدم امکان تعمیر آنها هزینه های مختلفی را باید در نظر بگیرید. توجه داشته باشید که برخی از خرابی های قطعات با تخصص و تجربه تعمیرکار قابل رفع می باشد و این در حالیست که افراد تازه وارد در این زمینه نمی توانند درست عمل کنند. به همین دلیل در محاسبه تعمیر قطعات مختلف جک های درب پارکینگی لازم است به این مساله توجه کنید که آیا تعمیرکار قطعه قبل را تعمیر می کند یا تعویض را در نظر دارد؟

در صورت تعویض قطعه مورد نظر تا حد زیادی هزینه دست مزد کاهش پیدا می کند، این در حالیست که هزینه دست مزد برای تعمیر بیشتر خواهد بود. به عبارت دیگر، با پرداخت هزینه کمی بیشتر به عنوان دستمزد می توان از هزینه های بالای تعویض و خرید مجدد قطعه یا جک جلوگیری کرد.

پیشنهاد برای مطالعه:

انتخاب جک پارکینگ به چه مواردی بستگی دارد؟

تشخیص جگ پارکینگ تقلبی از اصل

هزینه تعمیر جک درب برقی پارکینگی FACC یا BETA؟

مساله بسیار مهم دیگری که می تواند بر هزینه های تعمیر جک های در برقی پارکینگی تاثیر داشته باشد، برند تولید کننده این قطعات می باشد. توجه داشته باشید که هر یک از برندها طراحی های متفاوتی را برای محصولات خود در نظر گرفته و بر همین اساس نیز قابلیت های منحصر به فردی را ارائه می دهند. به همین دلیل است که قیمت و هزینه ای که برای دستمزد تعمیر یا تعویض قطعات جک پارکینگی FACC توسط تعمیرکار درخواست میشود، ممکن است با سایر برندها از قبیل بتا و V2 و غیره تفاوت داشته باشد.

 

 

هزینه تعمیر برد فرمان جک پارکینگی

از دیگر مواردی که می توانند بر افزایش یا کاهش قیمت و هزینه های تعمیر جک درب برقی پارکینگی نقش داشته باشند، نوع خرابی دستگاه می باشد. با توجه به اینکه قطعات داخلی مورد استفاده در جک ها بسیار زیاد بوده و هر یک ساختارهای منحصر به فردی دارند، لذا تعمیر آنها نیز با هم فرق دارد.

به عنوان مثال، اگر برد فرمان جک که از اهمیت و حساسیت بالایی برخوردار است دچار خرابی باشد، بدون شک هزینه بیشتری نسبت به تعمیر یا تعویض ریموت کنترل دارد. لذا می توان گفت، برای محاسبه قیمت تعمیر و سرویس جک درب پارکینگی ابتدا باید تواجه کنید که دقیقا مشکل و خرابی در کدام قطعه می باشد و از بین بردن خطا و مشکل تا چه اندازه نیاز به مهارت و تخصص دارد.

علاوه بر موارد فوق، فاکتورهای دیگری از قبیل تغییر در سیستم سیم کشی درب و همچنین تعویض یراق آلات و موارد مشابه در این زمینه می توانند نقش مهمی داشته باشند. به عبارت دیگر، ممکن است مشکل درب تنها به جک پارکینگی ارتباط نداشته باشد و نیاز باشد تا سیم کشی نیز تغییر پیدا کند که در نهایت نه تنها بر هزینه دستمزد ، بلکه خرید سیم و کابل و قطعات جانبی تاثیرگذار خواهد بود.

خرید جک درب برقی پارکینگ در کیفیت بالا

برای خرید جک درب برقی پارکینگ در کیفیت بالا می توانید از محصولات متین گذر تهیه کنید که با نام برند سوپر لایف معروف هستند. شرکت ما در کنار فروش جک های درب برقی  گارانتی نیز به شما ارائه می دهد و سعی می کند تا در مدت زمان گارانتی تعمیر جک های درب پارکینگ را در کیفیت مطلوب انجام بدهد. برای دیدن محصولات بیشتر از فروشگاه ما دیدن کنید.

Print
1659 رتبه بندی این مطلب:
3.0
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

انتخابگر پوسته

تماس با سوپر لایف

استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است. تمامی حقوق برای شرکت متین گذر محفوظ است. ۱۴۰۰ ©Copyright