اخبار و مقالات سوپر لایف

راهنمایی خرید درب اتوماتیک پارکینگ
بی پروا
/ دسته ها: مقالات

راهنمایی خرید درب اتوماتیک پارکینگ

راهنمایی خرید درب اتوماتیک پارکینگ به شما کمک می کند تا بتوانید بهترین درب را برای خود خریداری کنید.

دلایل خرید درب اتوماتیک را بدانید!

راهنمای خرید درب اتوماتیک پارکینگ را بخوانید تا بتوانید بدون مشکلی این امر را انجام بدهید. اما قبل از هر چیز بهتر است با دلایل خرید درب اتوماتیک آشنا شوید تا بتوانید بدون مشکلی در این زمینه موفق عمل کنید. درب اتوماتیک از مواردی است که می تواند امنیت را برای محیط شما ایجاد کند البته اگر در خرید این محصول جذاب و متفاوت موارد زیادی را رعایت کنید.

همانطور که می دانید باز و بسته کردن درب های دستی پارکینگ کار مشکلی به حساب می آید چرا که این درب ها سنگین هستند و باز و بسته کردن آن ها کار مشکلی به حساب می آید. برای این که بتوانید در این زمینه به مشکلی برنخورید بهتر است یک درب اتوماتیک باکیفیت برای خود خریداری کنید!

درب های اتوماتیک به جای که این که با نیرو دست باز و بسته شوند با ریموت در برقی باز و بسته می شود. ریموت کنترل در اتوماتیک با ارسال یک فرکانس به چشمی در برقی عمل باز و بسته کردن درب را انجام می دهد.

البته به این نکته توجه داشته باشید که شما باید دستور این عملیات را از طریق ریموت کنترل به چشمی بدهید. با انجام این موارد شما می توانید به راحتی عمل باز و بسته کردن درب را به راحتی انجام بدهید بدون آن که دچار مشکل شوید.

 

راهنمایی خرید درب اتوماتیک پارکینگ

 

انواع مختلف درب اتوماتیک و انتخاب آن ها

در زمان خرید درب اتوماتیک باید به انواع مختلف آن توجه داشته باشید. در اتوماتیک در انواع درب شیشه ای، درب پارکینگ و... تولید و روانه بازار می شود.

اگر شما برای درب پارکینگ خود می تواهید در اتوماتیک را خریداری کنید باید بگوییم که بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید. درب های اتوماتیک از نطر ابعاد ، شکل ظاهری دارای  تفاوت های مختلفی هستند که شما می توانید در زمان خرید با آن آشنا شوید و مشکل را به راحتی برطرف کنید.

از ویژگی هایی که درب اتوماتیک دارد این است که شما می توانید به راحتی از تمام فضاهای موجود استفاده ی لازم را ببرید. انتخاب درب برقی پارکینگ به موارد  زیادی مربوط می شود که در ادامه ی مقاله می توانید با آن آشنا شوید.

اندازه ورودی مناسب درب اتوماتیک

قبل از خرید در برقی مناسب باید به فضای موردنظر خود دقت زیادی داشته باشید تا بتوانید این امر را به درستی انجام بدهید! درب های پارکینگ هر دو لنگه ی آن متحرک هستند و می توانید با استفاده از ریموت کنترل هر دو لنگه را باز و بسته کنید!

به همین علت همانطور که در بالا اشاره شد درب اتوماتیک می تواند به راحتی تمام فضا را اشغال کند و شکل ظاهری ساختمان را به هم نزند. درب اتوماتیک پارکینگ را می توانید هم به صورت تک لنگه و هم به صورت دو لنگه تهیه کنید در این مورد باید به فضای موردنظر خود توجه داشته باشید!

 

راهنمایی خرید درب اتوماتیک پارکینگ

 

موتور درب اتوماتیک

از موارد مهم دیگری که باید به آن توجه داشته باشید موتور درب اتوماتیک است. موتورهای درب اتوماتیک در انواع مختلفی تولید می شود که شامل موتور توبلار، موتور ساید و... می شود، انتخاب موتور کاملا به کارکرد درب پارکینگ شما مربوط می شود.

اگر رفت و آمد از درب شما زیاد است پیشنهاد ما به شما انتخاب موتور توبلار برای درب اتوماتیک است اما اگر رفت و آمد از درب کم است به شما پیشنهاد می کنیم از موتور ساید برای درب خود استفاده کنید.

برای سفارش درب اتوماتیک می توانید از بهترین برند در برقی که برند سوپر لایف می باشد. خرید کنید. از محصولات ما که در سایت موجود می باشد دیدن کنید تا بتوانید به راحتی خرید خود را انجام بدهید.

Print
692 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

انتخابگر پوسته

تماس با سوپر لایف

استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است. تمامی حقوق برای شرکت متین گذر محفوظ است. ۱۴۰۰ ©Copyright