اخبار و مقالات سوپر لایف

نحوه تعیین قیمت کرکره برقی
فرحزادی
/ دسته ها: مقالات

نحوه تعیین قیمت کرکره برقی

نحوه تعیین قیمت کرکره برقی براساس شرایط مختلف است.

نحوه تعیین قیمت کرکره برقی

نحوه تعیین قیمت کرکره برقی دارای یکسری معیار ها و شرایطی است که فروشنده تمام آن ها را در نظر گرفته قیمت نهایی را خدمت مشتری اعلام می کند. در ادامه می خواهیم این معیار ها را بررسی کنید تا متوجه شوید که بعضی مواقع که قیمت های گفته شده متفاوت می شوند چه دلیلی دارد؟ 

البته کرکره برقی یکی از پر مصرف ترین تجهیزات ساختمانی است که در اثر پارکینگ ها ، فروشگاه ها و .. مورد استفاده قرار می گیرد و به گونه ای طراحی شده که جای کرکره های سنتی را گرفته است بیشتر مراکز خرید هم جهت راحتی و آسایش افراد از کرکره برقی استفاده می کنند. 

موارد موثر در قیمت کرکره برقی

عواملی که در قیمت کرکره برقی موثراند به طور خلاصه شامل موارد زیر می شود در ادامه حتما توضیح کوتاهی از آنها را مطالعه کنید تا اطلاعات بیشتری بدست آورید : 

- ابعاد و نوع تیغه ها

- موتور کرکره برقی

- آپشن و تنظیمات اضافه

موتور کرکره برقی

اولین مورد که تاثیر مستقیمی در قیمتش دارد ، موتور کرکره برقی است. همانطور که می دانید موتور کرکره برقی در نوع های مختلفی تولید می شود انتخاب آنها هم براساس شرایط محل نصب در نظر گرفته می شود. 

موتور کرکره برقی بخش اصلی محسوب می شود چراکه باید کرکره را با سرعت مناسب و بدون هیچ سر و صدایی باز و بسته کند. انواع مختلف موتور برای کرکره برقی شامل : موتور ساید ، موتور سانترال و موتور توبولار می شود همانطور که قبل تر گفتیم براساس شرایط یکی از آنها در نظر گرفته و نصب می شود. 

در محلی که کرکره برقی نصب شده باشد و جای کمی باشد باید از موتور توبولار استفاده کرد چراکه هم جای کمتری می گیرد هم اینکه نمای کرکره را بد نمی کند چونکه داخل یک محفظه ای قرار می گیرد در اثر بارش باران ، تابش آفتاب و سایر موارد هیچ صدمه ای نمی بیند. 

اما موتور ساید برای کرکره های بزرگ مناسب است و دارای قدرت های متنوع 300 تا 1500 کیلوگرم می باشد و از قدرت بالایی برخوردار است اگر تردد زیاد هم باشد هیچ اشکالی برای موتور پیش نمی آید. 

در نهایت اختلاف قیمت این دو نوع موتور کرکره برقی چگونه است؟ کدام یک مناسب تر است؟

موتور ساید و موتور توبولار هر کدام ویژگی ها و نقاط ضعف ، قدرت منحصربفرد خودشان را دارند در جهت انتخاب هم بستگی به محل نصب و اندازه ی کرکره دارد.اما مدل موتور کرکره ساید از موتورها پر قدرت محسوب می شود که می توان از آن برای کرکره هایی از دهانه ی متوسط گرفته تا خیلی بزرگ استفاده نمود البته قیمت بالاتری هم نسبت به دیگر موتورهای کرکره دارد. 

اما بازهم تاکید میکنیم که بستگی به ابعاد و محل نصب کرکره دارد. 

نحوه محاسبه قیمت کرکره برقی

ابعاد و نوع تیغه های کرکره برقی

از دیگر موارد موثر ابعاد و نوع تیغه هایی است که برای کرکره برقی در نظر گرفته شده است. به این منظور که هرچقدر ابعاد کرکره بزرگتر باشد نیاز به تیغه های محکم تر ، تیغه های بزرگتر به همین ترتیب قیمت نهایی هم بالاتر می رود اما اگر این مورد برعکس باشد یعنی اندازه کرکره کمتر باشد صد در صد هزینه ی بالایی نخواهد شد. 

آپشن های اضافه ی مورد نیاز کرکره برقی

یکسری آپشن مورد نیاز برای کرکره برقی وجود دارد که در قیمت آن بسیار موثر است. اکثر افراد از کرکره برای درب پارکینگ استفاده می کند اما جهت امنیت افراد در هنگام خروج و داخل شدن از پارکینگ چشمی یا فتوسل نصب می کنند تا از برخورد کرکره با خودرو و افراد جلوگیری کنند وقتی چشمی نصب شود در هنگام باز و بسته شدن کرکره شیعی در مسیر چشمی قرار گیرد کرکره از کار باز می ایستد. 

برق اضطراری یا همان یو پی اس که در اکثر موتور کرکره برقی ساید وجود دارد از دیگر آپشن های ضروری محسوب می شود که تاثیر زیادی بر هزینه ی کرکره برقی هم دارد و شما می توانید شاهد این باشید که وقتی برق قطع می شود شما می توانید به راحتی از درب پارکینگ خارج شوید چراکه باز و بسته کردن کرکره برقی با دست خیلی زمان بر و کار سختی است. 

نحوه محاسبه قیمت کرکره برقی

موتور کرکره برقی را از کجا سفارش دهیم؟

با توجه به موارد بالا و مواردی که در قیمت کرکره برقی موثراند باید این را هم بدانید که در جهت سفارش موتور کرکره برقی باید از چه شرکتی اقدام کنید چراکه این قطعه اصلی است و باعث می شود شما با فشردن یک کلید روی ریموت کرکره را باز و بسته نمایید. 

بنابراین جهت خرید موتور کرکره برقی باید دقت کنید تا بتوانید از آن برای درب پارکینگ ساختمان اداری ، مسکونی و .. به راحتی استفاده نمایید بدون اینکه مشکلی وجود داشته باشید. 

شرکت سوپرلایف به عنوان بهترین تولید کننده در جهت عرضه ی انواع موتور کرکره برقی است که می تواند هر موتوری که برای کرکره ی شما مناسب باشد را خدمت شما با قیمت مناسب عرضه کند. 

برای سفارش موتور کرکره برقی در مدل های متنوع کافیست با ما در ارتباط باشید. اگر هم احتیاج به جک پارکینگ داریم در تخصص ماست و می توانید جهت مشاهده ی تنوع کیت های جک پارکینگی به قسمت محصولات ما مراجعه کنید.  هدف ما ایجاد آسایش و آرامش برای شما عزیزان است. 

Print
647 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

انتخابگر پوسته

تماس با سوپر لایف

استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است. تمامی حقوق برای شرکت متین گذر محفوظ است. ۱۴۰۰ ©Copyright