اخبار و مقالات سوپر لایف

چرا جک پارکینگ خود به خود باز یا بسته می شود؟

چرا جک پارکینگ خود به خود باز یا بسته می شود؟

چرا جک پارکینگ خود به خود باز یا بسته می شود؟

درب های اتوماتیک به دلایل کارایی بالا و مزایایی که دارند، چندین سال است که مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته اند.  به همین دلیل ساختمان های زیادی از جمله ساختمان های مسکونی برای درب پارکینگ ها، اداری، تجاری و غیره را می بینیم که از درب های اتوماتیک استفاده کرده اند.

از جمله ی مهم ترین مزایای این درها می توان به امنیت بسیار بالای آن ها ، باز و بسته شدن راحت و آسان برای همه ، کاهش آلودگی های صورتی و غیره اشاره نمود. همین استفاده ی زیاد و الکترونیکی بودن این درب ها ، گاهی مشکلاتی نیز به دنبال دارد.

 یکی از این مشکلات باز و بسته شدن خود به خودی جک پارکینگ می باشد . برای این مشکل به علت تخصصی بودن آن نیاز است برای تعمیر آن به افرادی که در این زمینه تخصص دارند ، مراجعه نمایید .

 ما در این مقاله عواملی که سبب این مشکل می شود را بررسی کنیم  و راه حل برطرف کردن این مشکل نیز به شما ارائه دهیم.

مهم ترین عامل باز و بسته شدن خود به خودی جک پارکینگ:

از مشکلات رایج درب های اتوماتیک پارکینگ ها می توان به باز و بسته شدن خود به خودی درب پارکینگ ها اشاره کرد . که در این قسمت به بعضی از آنها اشاره می کنیم:

تداخل فرستنده و گیرنده ی مرکز فرمان

یکی از علل این مشکل می توان به تداخل فرستنده و گیرنده ی مرکز فرمان اشاره کرد که باعث می شود جک اتوماتیک درب پارکینگ ها خود به خود باز و بسته شوند. این مشکلات می تواند مشکلات دیگری نیز به دنبال داشته باشد.

چرا که باز و بسته شدن خود به خودی درب پارکینگ امنیت جانی و مالی ساکنین ساختمان را به خطر می اندازد. پس بهتر است هر چه سریعتر نسبت به تعمیر جک درب اتوماتیک پارکینگ اقدام لازم را به عمل بیاورید.

 

 

سیستم های مشابه با فرکانس های یکسان

 یکی دیگر از دلایل باز و بسته شدن خود به خودی جک پارکینگ می توان به وجود سیستم های مشابه با فرکانس های یکسان اشاره کرد.  به عنوان مثال همسایه ی شما ریموت جک درب پارکینگ اتوماتیک خود را می فشارد ولی در عین ناباوری درب اتوماتیک پارکینگ شما باز می شود!

چرا که در این زمان سنسورهای سیستم جک درب اتوماتیک پارکینگ نمی تواند تشخیص درستی در گرفتن دستور  بدهد. در نتیجه در عملکرد آن اخلال ایجاد شده و سبب باز و بسته شدن جک درب پارکینگ شما نیز می شود.

به عبارت دیگر علت این امر این است که کد های بر روی گیرنده های ریموت هر دو دستگاه تصادفاً یکسان تعریف شده اند. در نتیجه هر دو درب اتوماتیک با هم شروع به باز یا بسته شدن می کنند.

اتصالی برق کشی جک

همچنین در موارد دیگری نیز ممکن است سیم برق کشی جک برقی درب اتوماتیک ، اتصالی کرده باشد که این مشکل نیز سبب باز وبسته شدن خود به خودی درب پارکینگ می شود .

برای آشنایی با بهترین جک پارکینگ ایرانی مقاله فوق را از دست ندهید.

 

 

حل مشکل باز و بسته شدن خود به خودی جک پارکینگ:

برای عملکرد صحیح این درب های اتوماتیک نیاز است به طور مداوم و سالانه سرویس دهی و خدمات رسانی به آن ها انجام شود. چرا که درب های اتوماتیکی که از این سرویس ها و خدمات بی بهره هستند، به آسانی خرابی یا اصطحلاک را به دنبال خواهند داشت.

 از دلایلی که گفتیم سبب می شود که جک های درب اتوماتیک پارکینگ خود به خود باز و بسته شوند ، وجود داشتن سیستم های شبیه به هم ، با فرکانس های مشابه در آن مکان می باشد . بهتر است از کسی که می خواهد درب اتوماتیک را برای شما نصب و راه اندازی کند، درخواست کنید تا تغییراتی که لازم را در مرکز فرمان اعمال کند.

در بعضی موارد این تغییرات بدین صورت می باشد که ریموت مورد استفاده ی درب اتوماتیک شما دارای کد یکسان نباشد. ریموت دارای کد ، بدین صورت می باشد که پس از هر بار استفاده از ریموت درب اتوماتیک پارکینگ، کد موجود در ریموت تغییر کند و یک کد جدید انتخاب شود که فقط گیرنده ی سیستم درب اتوماتیک پارکینگ شما قادر به شناسایی این کد می باشد.

در نتیجه باعث باز و بسته شدن خود به خودی جک پارکینگ برای همسایه یا دیگران نمی شود . البته لازم به ذکر است این تکنولوژی قیمت و بهای بیشتری دارد ولی به دلیل اینکه امنیت بالایی ایجاد می کند، اغلب مردم ترجیح می دهند از این سیستم استفاده کنند.

در این مورد بهتر است قبل از هر چیز با جک پارکینگ و ساختار آن آشنا شوید. برای دریافت اطلاعات بیشتر ساختار جک پارکینگ را بشناسید.

خرید از سوپرلایف و حل مشکل باز و بسته شدن خود به خودی جک پارکینگ

بهترین راه حل برای پیشگیری از مشکل باز و بسته شدن خود به خودی جک درب پارکینگ ، استفاده ار بهترین برند ها و خرید از معتبر ترین فروشگاه ها می باشد . یکی از معتبرترین و معروف ترین فروشگاه ها، فروشگاه اینترنتی سوپرلایف می باشد که برای شما این امکان را فراهم می آورد که بهترین برند ها و درب ها را خریداری نمایید.

بدون شک سوپر لایف بهترین بسته بندی را در جک های پارکینگی دارد . به این صورت که تمام لوازم درون جعبه ، هر یک درون جعبه ی خودش قرار گرفته است . این باعث می شود جک درب اتوماتیک پارکینگ و لوازم جانبی آن در حمل و نقل و رسیدن به مقصد، دچار آسیب نشود و صحیح و سالم به دست مصرف کننده برسد.

مهم ترین نکته ی قابل ذکر در زمینه خرید جک های پارکینگی در کنار کیفیت و قیمت آن ، می توان به خدمات پس از فروش و گارانتی اشاره نمود . در واقع محصولات این فروشگاه تماماً دارای گارانتی می باشد  که این موضوع آسودگی خاطر خریدار را فراهم می کند.

 

 

 نتیجه گیری:

در این مقاله ما به ویژگی های درب اتوماتیک پارکینگ پرداختیم و بیان کردیم که ایمن ترین و پر استفاده ترین درب ها برای پارکینگ ساختمان ها و مراکز تجاری و اداری می باشد. مشکل باز و بسته شدن خود به خودی جک پارکینگ یکی از مشکلات رایج این درب هاست که حل این مشکل کاری کاملا تخصصی می باشد.

بنابراین بهترین راه حل مراجعه کردن به یک تعمیرکار یا تکنسین متخصص و مجرب در زمینه ی سیستم های اتوماتیک درب های پارکینگ می باشد. البته به یقین می توان گفت که با خرید جک درب اتوماتیک پارگینک سوپرلایف می توان تا حد بسیار زیادی از رو به رویی با این مشکلات جلوگیری کرد.

Print
3937 رتبه بندی این مطلب:
2.7
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

انتخابگر پوسته

تماس با سوپر لایف

استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است. تمامی حقوق برای شرکت متین گذر محفوظ است. ۱۴۰۰ ©Copyright