اخبار و مقالات سوپر لایف

بهترین جک پارکینگ
بی پروا

بهترین جک پارکینگ

انتخاب بهترین جک پارکینگ ایرانی از دغدغه های خریدارانی است که در فکر خرید این جک ها می باشند و می خواهند نمونه های ایرانی آن را بخرند.

این روز ها استفاده از جک های پارکینگی برای باز و بسته شدن اتوماتیک درب ورودی و خروجی منازل و دیگر مکان ها بسیار رواج یافته است.

استفاده از آن ها برای زمانی که نمی خواهید جهت یک باز و بسته کردن درب چند دقیقه معطل شوید و یا در سرما و گرمای هوا از ماشین خود پیاده شوید بسیار مناسب می باشد.

این جک ها در انواع مختلف با توجه به فاکتور های گوناگون ساخته می شوند. در این مقاله قصد داریم شما را با همه ی مسائل در خصوص بهترین جک پارکینگ آشنا سازیم.

جک درب ورودی پارکینگ چیست ؟

تا به حال توجه کرده اید که بسیاری از درب های ورودی پارکینگ ها در مجتمع ها و مکان های اداری به وسیله ی ریموت ها و کنترل ها و از راه دور باز و بسته می شوند . کار بسته و باز کردن این درب ها توسط جک درب پارکینگ انجام می پذیرد. امروزه بسیاری از این جک ها را در داخل ایران تولید می کنند که می توان گفت از بهترین جک پارکینگ و نمونه های داخلی آن می باشد. این جک ها را با نام های دیگری هم چون جک اتوماتیک، جک برقی درب و ... هم می شناسند.

اجزای تشکیل دهنده ی جک های درب ورودی پارکینگ:

بهترین جک پارکینگی  بایستی از چند اجزای مختلف تشکیل شده باشد که در زیر به توضیح آن ها می پردازیم:

1- جک بازویی: وظیفه ی جک بازویی تبدیل نیروی الکتریکی به هیدرولیکی و مکانیکی می باشد که نتیجه ی آن عمل باز و بسته شدن درب پارکینگ است.

2- ریموت کنترل: کار هدایت و انتقال دستورات وارد شده را به سیستم های جک انجام می دهد. هدایت این ریموت ها از فاصله ی چند متری هم امکان پذیر است و از سنسور های بسیار حساس تشکیل شده اند که کار با آن ها را بسیار راحت کرده است. در پکیج های مربوط به بهترین جک پارکینگ بایستی دو ریموت وجود داشته باشد.

3- چشمی: چشمی در برقی سنسور هایی بسیار حساس و از مادون قرمز هستند که کنار درب ها نصب می شوند تا در زمان عبور اتوموبیل شما و یا افراد، از بسته شدن درب جلوگیری شود. با این کار خسارات احتمالی برخورد درب به خودروی شما کاهش می یابد.

4- مرکز فرمان: رابط بین ریموت ها و جک پارکینگ است که وظیفه ی آن فرمان دادن از طریق ریموت به جک ها می باشد.

فلاشر ها: عمل چشمک زدن را در هنگام باز و بسته و شدن و انجام دستور وارد شده از مرکز فرمان انجام می دهد.

پیشنهاد برای مطالعه:

بهترین برند جک پاریکینگ کدام است؟

 

 

نکات نگهداری از جک های پارکینگ ایرانی:

بهترین جک پارکینگی ایرانی هم برای افزایش دوام و طول عمر، نیاز به نگهداری دارد. در زیر نکاتی جهت حفاظت از این جک ها را به شما آموزش می دهیم:

برخورد نور مستقیم آفتاب به چشمی ها ممکن است آن ها را پس از مدت کوتاهی خراب کند، به همین دلیل بهتر است برای آن ها و به خصوص در فصل تابستان سایبانی قرار داده شود.

چشمی های درب را هر از مدتی تمیز کنید. این چشمی ها مجهز به سنسور های بسیار حساس می باشند که ممکن است قرار گرفتن آلودگی بر سطح آن دچار ضعیف شدن عملکرد آن ها شود.

در فصل های سرما بهتر است موتور های جک را با موادی هم چون پشم شیشه بپوشانید تا از یخ زدگی آن جلوگیری شود.

هر از مدتی ریل ها، جک و فنر ها را روغن کاری کنید.

به صدای باز و بسته شدن درب ورودی و نحوه ی این باز و بسته شدن توجه کنید زیرا ممکن است درب ها تراز نباشند و عمل باز و بسته شدن با مشکل مواجه شود.

مطالعه بیشتر:

ساختار کلی جک پارکینگ

 

 

خرید بهترین جک پارکینگ ایرانی:

امروزه شرکت ها و کارخانه های متعددی در داخل کشور وجود دارند که به تولید این جک ها می پردازند و می توان آن ها را جزء جک پارکینگ برشمرد. قیمت جک های ایرانی نسبت به نمونه های وارداتی بسیار مناسب تر می باشد و از لحاظ کیفیتی کاملا برابر می باشند، به همین دلیل خرید بهترین جک پارکینگ ایرانی هزینه ی کم تری را برای شما خواهد داشت.

خرید این جک ها از طریق نمایندگی های فروش آن به صورت حضوری و یا از طریق سایت های اینترنتی فروش آن امکان پذیر می باشد پس از محصولات ما دیدن کنید. بسیاری از فروشگاه های اینترنتی امکان برقراری ارتباط شما با مشاوران خود را فراهم نموده اند تا بتوانید قبل از خرید درباره ی قیمت و انتخاب جک پارکینگی مورد نیاز خود با آن ها گفتگو کنید.

Print
569 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

انتخابگر پوسته

تماس با سوپر لایف

استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است. تمامی حقوق برای شرکت متین گذر محفوظ است. ۱۴۰۰ ©Copyright