اخبار و مقالات سوپر لایف

ساختار کلی جک پارکینگ
بی پروا

ساختار کلی جک پارکینگ

در این مقاله درباره ی ساختار کلی جک پارکینگ بیشتر بخوانید اما قبل از هر چیز بهتر است با جک پارکینگ و کاربرد آن به خوبی آشنا شوید تا بتوانید. اگر برای خرید جک پارکینگ اقدام کنید قطعا با نام های جک برقی ، جک ریلی ، جک بازویی ، جک ریموتی ، درب ریموت کنترل و... برخورد می کنید.

این محصول بیش از 20 سال است که وارد بازار شده است و بهترین جایگزین برای درب های دستی نام گرفته است. جک پارکینگ به شما این امکان را می دهد که درب های پارکینگ دستی خود را به راحتی تبدیل به درب برقی کنید. با وجود جک برقی پارکینگ شما نگرانی برای باز و بسته کردن درب های خود نخواهید داشت چرا که این امر را جک های پارکینگ برای شما انجام خواهند داد.

امروزه با وجود بهترین برند جک پارکینگ یعنی سوپر لایف مشکل کیفیت جک های پارکینگی به راحتی حل شده است و شما می توانید به راحتی تا سال ها بدون مشکلی از جک پارکینگ خود استفاده کنید. برای کار جک برقی پارکینگ کافیست تا ریموت درب برقی را به سمت درب نگهدارید و باز زدن دکمه های ریموت کنترل عمل باز و بسته شدن درب را انجام بدهید.

جک پارکینگ در درب های تک لنگه در یک طرف و در درب های دو لنگه در دو طرف لنگه ها قرار می گیرد. با انتخاب جک پارکینگ می توانید به راحتی نیازهای خود را در این زمینه برطرف کنید و آسایش و آرامش را برای محیط ساختمان فراهم کنید.

 

ساختار کلی جک پارکینگ

 

آشنایی با ساختار کلی جک پارکینگ

به مهمترین بخش این مقاله رسیدیم یعنی آشنایی بیشتر با ساختار کلی جک پارکینگ! قطعات زیادی در کنار هم جمع شده اند تا جک برقی پارکینگ تولید شده است و به دست خریداران رسیده است. در این مقاله سعی می کنیم که چندین قطعه مهم در جک پارکینگ اشاره کنیم تا شما بتوانید به راحتی نیازهای خود را برطرف کنید.

سیم پیچ جک درب پارکینگ

یکی از قطعاتی که برای جک درب برقی پارکینگ مورد استفاده قرار می گیرد استاتور یا سیم پیچ است. این سیم پیچ یک شکل استوانه ای دارد که از لایه های فلز ساخته شده و به هم متصل شده اند. داخل این استوانه شیار مانند است تا سیم یا به عبارت کلی کلاف ها را راحتی بتوانند از خود عبور بدهد. 

این استاتورها از جنس آلومینیوم و آهن می باشند که می توانند نیازهای شما را به راحتی برطرف کنند. درون هم سیم پیچ یک هسته آهنربایی قرار دارد که می تواند استاتور را برای استفاده از منبع AC آماده کند. تعداد قطب هایی که یک موتور AC دارد بستگی به تعداد پیچ هایی که یک استاتور می تواند داشته باشد بستگی دارد.

 

ساختار کلی جک پارکینگ - قیمت جک برقی

 

رتور در جک برقی پارکینگ

رتور جک پارکینگ یکی از بخش های مهم جک برقی پارکینگ به شمار می رود که در بخش متحرک موتور الکتریکی قرار دارد که با نام چرخانه نیز آن را می شناسند. رتور یکی از اجزای تشکیل دهنده رتور استوانه ای می باشد  که وظیفه ی جذب رسانا را برعهده دارد. رتور از جنس آلومینیوم و فلزات زیادی ساخته می شود. نکته ای که باید به آن اشاره کرد این است که رتور باید یک جنس مقاوم تری نسبت به چرخنده برنجی داشته باشد تا در زمان انجام کار آسیب کمتری به رتور وارد شود. 

 

ساختار کلی جک پارکینگ - جک برقی

 

دنده برنجی جک پارکینگ

از قطعات دیگر جک پارکینگ می توان به دنده برنجی اشاره کرد این قطعه نیروی تولید شده بین دو قطعه را به راحتی منتقب می کند. بدنه ی این محصول به صورت دنده دنده ی باشد.

برای سفارش جک پارکینگ کافیست از برند سوپر لایف بهترین جک پارکینگ را خریداری کنید. برای دیدن فروشگاه آنلاین سوپرلایف بر روی لینک کلیک کنید.

Print
977 رتبه بندی این مطلب:
3.3
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

انتخابگر پوسته

تماس با سوپر لایف

استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است. تمامی حقوق برای شرکت متین گذر محفوظ است. ۱۴۰۰ ©Copyright