اخبار و مقالات سوپر لایف

بهترین برند جک ریلی پارکینگ کدام است؟

بهترین برند جک ریلی پارکینگ کدام است؟

جک ریلی مناسب استفاده در درب پارکینگ ریلی یا کشویی است. در واقع برای درب های کشویی باید از این مدل جک استفاده نمود تا امکان حرکت لنگه های درب به صورت عرضی فراهم گردد. در این مطلب هدف ما بررسی جک ریلی و شناخت مزایا و ویژگی های آن می باشد. در ادامه یکی از بهترین برند های این مدل جک را معرفی خواهیم نمود.

جک ریلی پارکینگ چیست؟

برخی پارکینگ ها فضای کافی جهت حرکت لنگه های درب حول محور لولا را ندارند. در چنین مواقعی از درب های ریلی استفاده می شود. جک به کار رفته در این مدل درب ها نیز به جک ریلی معروف است. به کمک این جک ها می توان درب را در راستای عرض به صورت کشویی به حرکت درآورد. این نحوه حرکتی نیاز به فضای زیاد نداشته و مناسب پارکینگ هایی با ورودی کوچک می باشد.

 دیگر کاربرد جک ریلی برای درب های پارکینگ سنگین وزن است. وزن زیاد درب مانعی جهت حرکت آن بر روی لولا می باشد. به همین دلیل توصیه می‌شود آن ها را به صورت ریلی نصب کنند. ضمن این که از این جک ها می توان برای اتوماتیک نمودن درب پارکینگ استفاده نمود. درب کشویی بر روی قرقره های به خصوصی نصب می شود که به کمک جک ریلی پارکینگ بتوان آن را به حرکت درآورد.

افزایش تقاضا برای خرید این مدل درب ها سبب شده شرکت های متعددی در سراسر جهان اقدام به طراحی و تولید آن نمایند. به طوری که امروزه علاوه بر جک ریلی وارداتی ، مدل های ایرانی متنوعی نیز در بازار عرضه می‌شود که می تواند پاسخگوی نیاز مشتریان باشد.

 جک ریلی اولین بار توسط کشورهای آلمان و ایتالیا ساخته و پرداخته شد. پس از آن فناوری تولید این مدل جک ها به دیگر کشورهای جهان راه یافت.

 جک های ریلی را در زمان نصب درب می‌توان در سمت راست و یا چپ درب قرار داد و محدودیتی در این زمینه وجود ندارد. تنها عامل تعیین کننده فضای پارکینگ و شرایط ورودی آن است. در واقع ابتدا باید نحوه حرکت لنگه های درب را در جهت مناسب و با توجه به فضای پارکینگ مشخص نمود. سپس زمان نصب جک کشویی به روی درب فرا می رسد.

توجه داشته باشید جهت به حرکت در آوردن جک ریلی باید از قدرت برق زیاد استفاده کرد. از این رو لازم است از یک محافظ برق بسیار قدرتمند در کنار مولد برق کمک گرفت. همان طور که می دانید درب های پارکینگی وزن بالا و ابعاد بزرگی دارند. به همین جهت نیاز است از نیروی زیادی جهت به حرکت در آوردن لنگه های درب کمک بگیرید. البته نکته ای که برای ایجاد حرکتی راحت و روان در درب های کشویی مهم است، تقارن و هماهنگی کافی میان جک ریلی پارکینگ و موتور الکتریکی می باشد. هر چه این دو جزء با هم هماهنگ‌تر باشند، درب با راحتی بیشتری جابجا می شود. در واقع می‌توان گفت موتور و جک، نوعی بازتاب عمل و عکس‌العمل هستند که توسط مدارهای دیجیتالی با یکدیگر ارتباط برقرار می‌کنند.

بهترین برند جک ریلی پارکینگ

تفاوت جک ریلی با جک بازویی در چیست؟

 جک بازویی قادر است درب را در راستای محور لولا به حرکت درآورد. این مدل مناسب استفاده برای درب های پارکینگ تک لنگه یا دو لنگه است. بهترین کاربرد جک های بازویی برای در هایی با وزن نسبتا سبک تا نیمه سنگین می باشد. اما جک ریلی مناسب استفاده در ساختمان هایی با فضای ورودی کوچک است. این جک می تواند درب را در راستای عرض و به صورت کشویی به حرکت درآورد.

 در حقیقت کاربرد جک بازویی و ریلی با یکدیگر تفاوت دارد و نمی توان هیچ یک را نسبت به دیگری ارجح دانست. با این حال این جک ها دارای اشتراکاتی در بحث لوازم جانبی هستند که از جمله آن ها می‌توان به فلاشرها، کلید خلاص کن، حسگر چشمی فتوسل، برد دیجیتال، تابلو فرمان، آنتن و ریموت کنترل اشاره نمود.

پیشنهاد برای مطالعه:

مقایسه انواع جک پارکینگ و خرید بهترین آن
6 نکته قبل از خرید جک برقی

مزایای جک ریلی درب پارکینگ چیست؟

مهمترین مزیت هایی که می‌توان در رابطه با جک ریلی پارکینگ به آن اشاره نمود، به صورت زیر است:

- اشغال فضای کم جهت حرکت لنگه های درب نسبت به جک بازویی

- مجهز به حسگر های هوشمند که در زمان برخورد با مانع آلارم می دهند.

- عدم محدودیت در تعداد تردد به صورت شبانه روزی

- مجهز به سیستم خلاص کن دستی که از آن می توان برای باز و بسته کردن درب در زمان قطع شدن برق استفاده نمود.

- دارای استحکاک کم نسبت به دیگر جک های موجود در بازار 

- وجود فلاشر در دو طرف قاب ورودی جهت پیشگیری از برخورد خودرو با درب پارکینگ

 ویژگی های جک ریلی درب پارکینگ چیست؟

در کنار مزایای متعدد جک ریلی پارکینگ ، برخی قابلیت ها و ویژگی ها نیز سبب افزایش محبوبیت این مدل نسبت به دیگر رقبا در بازار شده است. به طوری که حجم عمده ای از فروش جک در جهان در گروه جک های کشویی است. این ویژگی ها عبارتند از:

- قابلیت استفاده برای درب هایی با ابعاد بالا همچون درب پارکینگ به عرض ۷ متر

- کاربرد عالی در به حرکت درآوردن  درب های سنگین وزن تا حدود ۱۵۰۰ تا ۱۶۰۰ کیلوگرم. از این نظر جک ریلی مشهور به جک سنگین و نیمه سنگین نیز می باشد.

- امکان استفاده از تکنولوژی هوشمند سیستم بلو باس یا دو سیم در ساخت این مدل جک ها

- قابلیت استفاده از سیستم های دو موتوره برای درب های کشویی دوبل که از سنسورهای حرارتی کمک می گیرند.

- مناسب استفاده در فضاهای کوچک به جهت حرکت درب در کمترین فضای ممکن

- قابلیت تنظیم شتاب اولیه و سرعت حرکت درب در زمان باز یا بسته شدن بنا بر سلیقه مشتری

- وجود سیستم خلاص کن اضطراری برای استفاده در مواقع ضروری همچون قطع برق

- کارکرد آسان و راحت در زمان ست کردن ریموت کنترل با برد فرمان جک

بهترین برند جک پارکینگ ریلی - سوپر لایف

بهترین برند جک ریلی پارکینگ کدام است؟

 همان طور که پیش تر گفتیم اولین کشور های سازنده جک ریلی آلمان و ایتالیا بوده اند. اما در طی سال‌های گذشته این فناوری توسط متخصصان و کارشناسان دیگر کشور های جهان توسعه داده شده است. امروزه شرکت های معتبر جهانی همچون وی تو، فک و ... در زمینه ساخت جک های کشویی فعالیت می کنند.

 تولید کنندگان ایرانی نیز با بهره‌گیری از جدیدترین متدها و فناوری های جهان اقدام به طراحی و ساخت جک ریلی نموده اند. برند سوپر لایف (Super Life) یکی از معتبر ترین سازندگان جک ریلی پارکینگ است که فعالیت خود را از سال ۹۸ و با شروع تحریم‌های بازار جهانی آغاز نموده است. این شرکت تاکنون موفق به طراحی و عرضه مدل های مختلف جک کشویی گردیده و به عنوان بهترین برند جک پارکینگ شناخته شده و در این راستا تلاش می‌کند تا ایرادات و مشکلات جک های ساخت کشورهای اروپایی را نیز مرتفع سازد. جهت مشاهده کیت های جک پارکینگ سوپر لایف کافیست به صفحه ی فروشگاه آنلاین سوپرلایف مراجعه کنید و آن ها را مشاهده نمایید.

Print
1707 رتبه بندی این مطلب:
3.4
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

انتخابگر پوسته

تماس با سوپر لایف

استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است. تمامی حقوق برای شرکت متین گذر محفوظ است. ۱۴۰۰ ©Copyright