اخبار و مقالات سوپر لایف

دلیل نیاز به ریست کردن درب برقی چیست؟
فرحزادی

دلیل نیاز به ریست کردن درب برقی چیست؟

درب برقی دارای سیستم کنترل از راه دور است و به راحتی می توان با کمک ریموت درب برقی را کنترل نمود. هر نوع سیستمی که از قبل برنامه ریزی شده باشد و بتوان آن را به هر شکلی که دلبخواهتان هست تنظیم و مدیریت کنید بعد از یک مدت استفاده دچار مشکل می شود. برای اینکه دوباره به حالت قبل برگردد و عملکردی درست داشته باشد به قول خودمانی باید سیستم تنظیمات کارخانه آن را بازگرداند برای اینکار هم نیاز به ریست کردن درب برقی دارید. 

در فرآیند تعمیر و عیب یابی درب برقی ، ریست کردن از جمله مراحل اصلی محسوب می شود چراکه این کار باعث می شود تمام تنظیمات به حالت اولیه برگردد و مشکل حل شود البته اگر با ریست کردن هم درست نشود نیاز است تا متخصص نسبت به حل آن مشکل درب و تمام سیستمش را مورد بررسی قرار دهد. 

در چه مواردی نیاز به ریست کردن درب برقی داریم؟

موارد متعددی وجود دارد که باعث می شود تا نیاز به ریست کردن درب برقی داشته باشید که قبل از اینکه مواردش را بررسی کنیم این نکته را در ذهنتان داشته باشید که ریست کردن جهت برطرف کردن اختلالات و مشکلی که  در عملکرد در برقی وجود دارد انجام می شود. 

اگر مشکلی موجب اختلال در عملکرد عادی در برقی  شود معمولا سرویس کاران بعد از عیب یابی و تعمیر ریست کردن را در دستور کار قرار می دهند. البته خودتان نباید به هیچوجه درب برقی را ریست کنید باید آن را به شخصی که در این زمینه مهارت دارد بسپارید. حالا در ادامه مواردی که نیاز به ریست کردن درب برقی دارید را ذکر می کنیم : 

دلیل نیاز به ریست کردن درب برقی

1) در صورت گم شدن ریموت در برقی احتیاج به ریست کردن دارید

اگر ریموت در برقی گم شود نمی توان در برقی را باز و بسته کرد در این صورت باید سریعاً اقدام به ریست کردن درب برقی نمایید با این کار تنظیمات درب و ریموت به حالت اولیه باز می گردد.

هدف ما از انجام این کار این است که ریموت وقتی گم شده باشد دیگر قابل استفاده نیست و امنیت ساختمان دیگر به خطر نمی افتد. دلیل دوم هم این است که وقتی ریموت تازه تهیه می کنید باید تنظیمات را از ابتدا انجام دهید و جایگزین تنظیمات قبلی گردد در این صورت به راحتی می توانید درب برقی را باز و بسته نمایید. 

2) برای برنامه ریزی دوباره در برقی ریست انجام دهید

از دیگر موارد ریست کردن در برقی این است که نیاز دارید دوباره تنظیمات انجام شود و برنامه ریزی مجدد صورت  گیرد در این صورت احتیاج به ریست کردن درب اتوماتیک دارید. برخی از مواقع هم به دلیل اینکه تمام برنامه ریزی های انجام شده پاک شده باشد و نیاز به برنامه ریزی مجدد داشته باشید اول از همه باید عمل ریست کردن صورت گیرد. 

دلیل اهمیت برنامه ریزی دوباره درب برقی این است که جهت حفظ امنیت باید تعمیر و عیب یابی به واسطه ی ریست کردن صورت گیرد. مخصوصا زمانی که درب اتوماتیک عملکردش دچار اختلال شده باشد نیاز است تا ریست را حتما تعمیرکار متخصص انجام دهد. 

به عنوان مثال : زمان باز و بسته کردن در برقی دچار مشکل شده ، باز و بسته شدن درب برقی دچار مشکل شده از کارهایی که در اولویت تعمیرکاران قرار داده می شود تنظیم مجدد و ریست کردن در برقی است. 

ریست کردن درب برقی

چگونه ریست درب برقی انجام می شود؟

همانطور که قبل تر این مسئله را توضیح دادیم متوجه شدید که ریست کردن درب برقی به منظور پاک کردن اطلاعات قبلی و اعمال تنظیمات مجدد است تا عملکرد در برقی به خوبی انجام گیرد بدون اینکه اختلالی پیش بیاید. این کار باید متناسب با نوع درب انجام شود. به عنوان مثال اگر درب برقی از صفحه ی نمایشگر جهت انجام تنظیمات برخوردار باشد به راحتی می تواند ریست کردن را انجام داد. 

ریست کردن در برقی با انجام قطع کردن و پاک کردن برنامه ها انجام می شود و برای اینکه ریموت در برقی را هم دوباره برنامه ریزی کنید نیاز است تا دکمه ی open و close را به طور همزمان فشار دهید به این شکل ریموت هم ریست می شود. اگر مشکلی در عملکرد ریموت در برقی ، برد در برقی پیش آمد حتما با متخصصین و تعمیرکاران حرفه ای در این زمینه کمک بگیرید. 

سفارش بهترین برند در برقی 

اگر میخواهید بهترین برند در برقی را با قیمت مناسب و کیفیت بالا داشته باشید سوپر لایف بهترین انتخاب برای شماست. سوپر لایف با در نظر گرفتن استاندارد ها و ارائه در برقی با کیفیت اروپایی تضمین می کند تا در طول استفاده مشکل تعمیر و تعویض برای شما پیش نیاید. البته در برقی که ما به شما ارائه میدهیم از گارانتی 24 ماهه برخوردار است و در صورت اتمام گارانتی هم می توانید آن را تمدید کنید تا از خدمات پس از فروش ما بهره مند شوید. ما بهترین ها را به شما با کیفیت بالا و بهترین قیمت ارائه می دهید. برای مشاهده ی انواع کیت های جک برقی به صفحه ی فروشگاه آنلاین سوپرلایف مراجعه کنید.

Print
2737 رتبه بندی این مطلب:
2.7
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

انتخابگر پوسته

تماس با سوپر لایف

استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است. تمامی حقوق برای شرکت متین گذر محفوظ است. ۱۴۰۰ ©Copyright