اخبار و مقالات سوپر لایف

بهترین دربازکن برقی

بهترین دربازکن برقی

امروزه سیستم های دربازکن برقی در جهت رفاه، امنیت و حفاظت ساختمان ها و مکان های مختلف بر روی انواع درب ها نصب شده اند. کار با این نوع درب ها بسیار راحت و آسان است چرا که تنها با فشار دادن یک دکمه ی ریموت، درب را می توان از فاصله ی مناسب، باز و بسته کرد .

اما بهترین دربازکن برقی کدامند؟  برای پاسخ به این سوال در ابتدا  انواع درب هایی که می توان روی آن ها این سیستم را نصب کرد مرور کرده سپس فاکتور های مهم در انتخاب بهترین درب بازکن برقی را برای شما می آوریم.

انواع مختلف درب که روی آن ها سیستم دربازکن برقی اجرا می شود:

درب های ریلی :

درب های ریلی در قسمت پایین درب می لغزد و به سمت چپ و راست حرکت می کند.

قابل ذکر است این نوع درب برقی ها، مکان هایی کاربرد دارد که فضای عرضی مناسب برای باز و بسته شدن درب به صورت کشویی وجود داشته باشد. در استفاده از درب های ریلی محدودیتی برای آن ها وجود ندارد و اغلب برای پارکینگ منازل و کارخانجات و غیره استفاده می شود.

درب های بازویی:

این نوع درب ها خود به دو دسته تقسیم می شود:

درب بازویی تک لنگه که فضای یک سمت درب را اشغال می کند.

درب بازویی دو لنگه که فضای دو طرف درب را اشغال می کند.

این درب ها در جاهای مختلف نصب می شوند ولی در هنگام خرید آن ها باید به نکاتی توجه کرد که در ادامه با هم بررسی می کنیم.

درب های کرکره ای:

این درب ها حول یک محور به سمت بالا جمع می شوند. این نوع درب ها اکثرا برای مغاز ها کاربرد دارد. کاربردهای دیگری نیز مانند درب گاراژ ها،  انبارها و... نیز دارند. درب های کرکره ای بهترین عملکرد را در مقابل باد شدید و بارندگی به دنبال دارند.

 

بهترین درب بازکن برقی

 

بررسی موارد مهم و تاثیر گذار در خرید بهترین درب باز کن برقی:

ابعاد هر لنگه از درب برقی به طور جداگانه:

توجه به ابعاد هر لنگه از بهترین در برقی، یکی از فاکتور های بسیار مهم است، چرا که اگر ابعاد درب بسیار زیاد باشد یعنی طول و عرض زیادی داشته باشد، باید جک برقی با طول شافت بلند تری استفاده نمایید. همچنین اگر درب شما طول و عرض کمی دارد، باید از جک های برقی با طول شفت کوچکتر استفاده کنید. قابل ذکر است، اگر ابعاد درب شما متفاوت است، باید متناسب با لنگه ی درب بزرگتر، طول شفت را انتخاب کنید.

میزان رفت و آمد روزانه و استفاده از درب برقی:

از دیگر عوامل مهم در خرید بهترین دربازکن برقی، میزان رفت و آمد روزانه و عبور از درب برقی ساختمان است. در ساختمان هایی که احتمال تردد بیشتر است، باید در هنگام انتخاب درب برقی، جک هایی را انتخاب کرد که قوی تر و معتبر تر باشند که توان باز و بسته کردن مداوم با امنیت بالا را برای ساکنین ساختمان فراهم آورند.

البته لازم به ذکر است جک برقی هیدرولیک برای ساختمان های پر جمعیت با تردد زیاد مناسب است همچنین برای ساختمان های کم جمعیت با تردد کم جک الکتروماتیک مناسب تر می باشد. درب های ریلی نیز قابلیت تردد متعدد نیز دارند.

توجه به وزن لنگه های درب برقی به صورت جداگانه:

هر چه درب ساختمان شما، سنگین تر باشد، به جک برقی های قوی تری نیاز دارد. در اصل باید قدرت جک برقی را متناسب با وزن هر یک از لنگه ی درب باشد تا بهترین عملکرد با بیشترین بازدهی برای ما به دنبال داشته باشد.

شیوه ی باز شدن درب برقی:

گاهی به علت فضای کم، لازم است که درب برقی به سمت خارج از ساختمان باز و بسته شود. در این صورت بهتر است از جک هایی استفاده کنید که طول شافت بلند تر و قدرت بیشتری داشته باشند. البته قابل ذکر است درب اکثر ساختمان ها به سمت داخل باز و بسته می شود. درب های کرکره ای نیز محدودیتی در این زمینه ندارند.

فضای کافی برای نصب جک :

برای نصب جک پارکینگ و قطعات آن، باید فضای کافی در اطراف درب ورودی وجود داشته باشد. در صورت نبود فضای کافی، لازم است از جک های برقی قوی تر و متناسب با درب خود انتخاب کنید.

بادگیر بودن درب برقی:

بادگیر بودن تاثیر به سزایی در انتخاب درب برقی دارد. چرا که اگر ساختمان در محیطی بادخیز باشد، وزن درب را چندین برابر می کند، لازم است جک برقی قوی تری را برای درب ساختمان خود انتخاب کنید.

قابل ذکر است که در مکان هایی که در معرض باد شدید هستند، به علت این که احتمال خورد شدن درب برقی وجود دارد، بهتر است از نصب آن خودداری نمایید. البته گفتنی است کرکره ها در برابر باد شدید و بارندگی عملکردی مناسب دارند.

پیشنهاد برای مطالعه:

درب بازویی راهکاری خلاقانه!

6 دلیل برای انتخاب درب برقی پارکینگ

 

بهترین درب بازکن برقی

 

خرید بهترین درب باز کن برقی:

هنگام خرید درب باز کن های برقی  باید به نکات زیادی برای بیشترین امنیت و بهترین عملکرد توجه کرد. سوپر لایف محصولات خود را با بهترین و با کیفیت ترین مواد، مطابق با تکنولوژی روز دنیا ساخته و آن را با قیمت مناسب در اختیار شما قرار داده است.

برای اطمینان خاطر شما نیز، تمام محصولات سوپرلایف از خدمات پس از فروش و گارانتی برخوردار می باشند. شما می توانید هر جای ایران که هستید از فروشگاه آنلاین سوپرلایف خرید خود را با اطمینان خاطر انجام دهید.

سخن آخر درباره درب بازکن های برقی:

امروزه درب باز کن های برقی از وسایل ضروری هر ساختمانی به شمار می آید، چرا که امنیت و آسایش به دنبال دارد. با توجه به موارد ذکر شده بهترین دربازکن برقی متعلق به سوپرلایف می باشد، چرا که انواع درب بازکن های برقی با بالاترین کیفیت و عملکرد، متناسب با هر گونه شرایط و مکانی در اختیار شما قرار داده است.

 

امروزه سیستم های دربازکن برقی در جهت رفاه، امنیت و حفاظت ساختمان ها و مکان های مختلف بر روی انواع درب ها نصب شده اند. کار با این نوع درب ها بسیار راحت و آسان است چرا که تنها با فشار دادن یک دکمه ی ریموت، درب را می توان از فاصله ی مناسب، باز و بسته کرد .

اما بهترین دربازکن برقی کدامند؟  برای پاسخ به این سوال در ابتدا  انواع درب هایی که می توان روی آن ها این سیستم را نصب کرد مرور کرده سپس فاکتور های مهم در انتخاب بهترین درب بازکن برقی را برای شما می آوریم.

Print
1127 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

انتخابگر پوسته

تماس با سوپر لایف

استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است. تمامی حقوق برای شرکت متین گذر محفوظ است. ۱۴۰۰ ©Copyright