اخبار و مقالات سوپر لایف

چشمی در برقی و رفع مشکلات آن
بی پروا
/ دسته ها: مقالات

چشمی در برقی و رفع مشکلات آن

چشمی در برقی و رفع مشکلات آن از موارد مهمی است که باید به آن توجه داشته باشید!

چشمی در برقی و رفع مشکلات آن

در این مقاله می توانید با چشمی در برقی و رفع مشکلات آن بیشتر آشنا شوید و سعی کنید که به کمک اطلاعاتی که در این مقاله به شما ارائه می دهیم چشمی در برقی خود را تعمیر کنید.

البته نکته ی مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که اگر در این زمینه تا به حال هیچ فعالیتی انجام نداده اید یا درباره ی تعمیر چشمی درب برقی اطلاعات کافی را ندارید این کار را انجام ندهید. بهتر است تعمیر چشمی در برقی و رفع مشکلات آن را به یک تعمیرکار تخصصی این کار بسپارید تا مطمئن شوید در این امر بهترین موارد را در پیش گرفته اید.

درب چشمی که به آن فتوسل هم گفته می شود در قسمت بیرونی درب در ارتفاع بین 15 تا 30 سانتی متری از سطح زمین نصب می شود. شما برای این که بتوانید از کاربردهای چشمی درب استفاده کنید باید از ریموت در برقی کمک بگیرید.

با زدن یک دکمه از روی ریموت یک خط نامرئی میان چشمی درب و ریموت ایجاد می شود که این خط دستور لازم را به چشمی برای باز و بسته کردن درب را می دهد. زمانی که وسیله ای باعث قطع شدن این خط ارتباطی بین ریموت و چشمی بشود درب هیچ عملی را انجام نمی دهد تا زمانی که دوباره این خط ارتباطی شکل بگیرد.

 

چشمی در برقی و رفع مشکلات آن

 

مشکلات چشمی در برقی را چگونه متوجه بشویم؟

برای همه ی افرادی که از درب اتوماتیک پارکینگ برای ساختمان خود استفاده می کنند پیش آمده است که درب باز یا بسته نشود. در این صورت اولین کاری که انجام می دهند چک کردن قطع یا وصل بودن جریان برق است. زمانی که مطمئن شدند جریان برق وصل است و مشکلی وجود ندارد برای حل  مشکل به سراغ ریموت کنترل می روند. با فشردن دکمه ها سعی می کنند درب را باز و بسته کنند اما باز هم این کار انجام نمی شود.

افراد در این مواقع تصور می کنند مشکل از ریموت کنترل است اما باید بگوییم گاهی شما برای حل مشکل باید بتوانید به فکر چشمی در برقی است. چشمی عموما چون بالای درب نصب می شود و افراد به آن دسترسی ندارند آن را فراموش می کنند اما باید بگوییم یکی از مواردی که باید به آن باید توجه داشته باشید چک کردن چشمی در برقی باشید.

این قطعه را نیز چک کنید و اطمینان حاصل کنید که مشکل از چشمی نیست. برای این که اول مطمئن شوید که ریموت کنترل مشکلی ندارد!

 

 

عوامل موثر در خرابی چشمی در برقی

عوامل زیادی بر روی خرابی چشمی درب برقی تاثیرگذار است. برای این که بتوانید این مشکل را به راحتی برطرف کنید اول باید این عوامل را بهتر بشناسید! برای حل این مشکل به مواردی که در زیر گفته می شود توجه داشته باشید:

کثیف شدن چشمی: امکان دارد قابی که برد چشمی در برقی را پوشانده است کثیف شده باشد. با کثیف شدن قاب امکان ارتباط برقرار کردن ریموت و چشمی کم می شود. پس از تمیز بودن قاب چشمی اطمینان حاصل کنید.

قطع شدن سیم: اگر چند سالی می شود که درب برقی خود را خریداری کرده اید باید از سیم کشی درب مطمئن شوید. گاهی دلیل کار نکردن چشمی درب قطع شدن سیم آن می باشد!

نفوذ آب: بیشترین عاملی که در خرابی چشمی درب برقی تاثیرگذار است نفوذ آب به داخل آن است. اگر مطمئن شدید که مشکل چشمی درب نفوذ آب به درون آن است باید توجه داشته باشید که به چشمی آسیب جدی وارد شده است و شما باید بتوانید مشکل را برطرف کنید.

شکستن چشمی در برقی: یکی از عوامل دیگر در این زمینه شکستن چشمی در برقی است. این مورد خیلی شایع نیست اما می توان آن را از عوامل خرابی چشمی درب شما دانست.

 

 

تعمیر چشمی در برقی را چگونه انجام بدهیم؟

برای تعمیر چشمی در برقی بهتر است خودتان اقدام به این کار نکنید! شرکت متین گذر با ارائه گارانتی به شما می کند که در صورت خرابی چشمی با ما تماس بگیرید. برند سوپر لایف محصولات متنوعی را تولید می کند که برای دریافت اطلاعات بیشتر کافیست با ما در ارتباط باشید.

Print
965 رتبه بندی این مطلب:
.7
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

انتخابگر پوسته

تماس با سوپر لایف

استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است. تمامی حقوق برای شرکت متین گذر محفوظ است. ۱۴۰۰ ©Copyright