اخبار و مقالات سوپر لایف

چگونگی رفع مشکلات درب اتوماتیک
فرحزادی
/ دسته ها: مقالات

چگونگی رفع مشکلات درب اتوماتیک

مشکلات درب اتوماتیک بعد از مدتی استفاده ممکن است برای بخش های مختلف و قطعات پیش بیاید.

چگونگی رفع مشکلات درب اتوماتیک

برخی مواقع در اثر استفاده از درب اتوماتیک ممکن است بعد از مدتی در قطعات آن ایرادات و مشکلاتی پی بیاید اما با آگاهی نسبت به چگونگی رفع مشکلات درب اتوماتیک شما متوجه می شوید که نیاز به چه نوع خدماتی داشته تا بتوانید با کمک گرفتن از تکنسین ها و متخصصان در این زمینه انتخاب درستی برای رفع مشکلات آن پیدا کنید. 

با استفاده از در اتوماتیک می توانید امنیت و آسایش را برای ساکنین ساختمان فراهم کنید. درست است که کار با این نوع درب برقی راحت تر از درب های دستی است اما بعضی مواقع دچار مشکلاتی می شود که نیاز به تعمیر داشته که قبل از چگونگی رفع مشکل باید علت مشکل را پیدا کرد این امر هم توسط متخصصین صورت خواهد گرفت. 

مشکلات متعدد در اتوماتیک را بشناسید !

با آگاهی نسبت به مشکلات متعدد درب اتوماتیک شما متوجه می شوید که در حین اتفاق این مشکلات چه نوع عکسل العملی نشان دهید تا بتوانید نسبت به رفع آن بهتر عمل کنید البته بهتر است تعمیر درب اتوماتیک را به متخصصیان بسپارید تا مشکلی اساسی برای درب پیش نیاید چراکه آن ها با کمک گرفتن از تجربه ای که دارند به راحتی می تواند مشکل را رفع کرده و عملکرد درب اتوماتیک را به حالت اولیه بازگردانند. با مشاهده ی ادامه ی متن شما آگاهی نسبت به مشکلات متعدد درب اتوماتیک پیدا خواهید کرد. 

چگونگی رفع مشکل درب اتوماتیک در صورت عدم کارکرد ریموت کنترل

گاهی مواقع این مشکل برای همه ی ما پیش می آید که وقتی دکمه ای از روی ریموت را می زنیم عکس العملی را مشاهده نمی کنیم حتی از راه دور و نزدیک هم هیچ عملکردی را نمی توان مشاهده کرد. 

در صورت اتفاق افتادن این مشکل باید چندین مورد را مورد بررسی قرار دهید :

1) باتری ریموت در برقی را حتما چک کنید اگر نیاز به تعویض داشت اینکار را انجام دهید و سپس نسبت به باز و بسته کردن درب اتوماتیک با استفاده از ریموت اقدام کرده اگر عکس العملی مشاهده شد پس مشکل شما حل شده است. 

2)سیستم برقی درب اتوماتیک ممکن است دچار ایراد شده باشد در این امر ممکن است تنظیمات برد در برقی دچار ایراد شده باشد یا سنسور آن به مشکل خورده است. 

3) چشمی درب اتوماتیک دچار مشکل شده در این صورت باید از تعمیرکاران حرفه ای کمک بگیرید تا در این زمینه کمکتان کنند تا مشکل را برر نموده و نسبت به تعمیر و تعویض قطعه ای در صورت نیاز اقدام کنید.

چگونگی رفع مشکلات درب اتوماتیک

عواقب ایجاد مشکل در سیستم برقی در اتوماتیک 

در جهت تعمیر در برقی باید نسبت به چک کردن سیستم برقی آن اقدام کرد چون ممکن است اختلالی در برق رسانی و یا جریان برق ورودی ایرادی پیش آمده باشد و بیشتر قسمت های درب اتوماتیک که با برق کار می کند از کار افتاده باشد. 

قسمت هایی از در اتوماتیک که به واسطه ی برق کار می کنند شامل : جک ، فلاشر ، موتور ، جک بازویی و قسمت های دیگر آن در صورت اشکال در سیم کشی و قطع برق این قسمت ها دیگر کار نمی کند. بنابراین نیاز است تا شخصی که در این زمینه تجربه دارد را نسبت به بررسی این مورد انتخاب کنید تا بتوانید مشکل را شناسایی و برطرف نماید. 

تعمیر درب اتوماتیک در صورت ایجاد ایراد در جک برقی

جک برقی از جمله قطعات اصلی و مهم درب اتوماتیک محسوب می شود که اگر این قسمت دچار اشکال شود به طور کل عملکرد درب برقی مختل می شود. جک برقی از قطعاتی همچون بازو ها ، اهرم ، سنسور ، فلاشر ، برد ، فلاشر تشکیل شده است که همه ی آن ها در باز و بسته شدن درب اتوماتیک نقش مهمی را ایفا می کنند. جهت تعمیر و رفع مشکل ایجاد شده باید نسبت به بررسی تمام قطعه ها توجه کرد. 

ایراداتی که ممکن است در جک پارکینگ ایجاد شود شامل موارد زیر می شود : 

- در بدترین حالت ممکن است جک آسیب ببیند یا بشکند. 

- به علت اصطکاک زیاد ممکن جک به درستی کار نکند در این صورت با انجام یک روغن کاری به راحتی می توانید مشکل را برطرف کنید. 

- اگر جک پارکینگ باز و بسته نشود ما متوجه می شویم که دچار مشکل شده است و نسبت به بررسی و تعمیر آن اقدام می کنیم. 

در نهایت به تعمیر و بررسی جزئیات جک برقی به راحتی می توان نسبت به رفع مشکلات ایجاد شده اقدام کرد و آن را برطرف کرد تا فرآیند و عملکرد باز و بسته شدن درب برقی به درستی انجام شود. 

چگونگی رفع مشکلات درب اتوماتیک

سفارش بهترین درب اتوماتیک از سوپر لایف

با سفارش  درب اتوماتیک سوپر لایف به همراه بهترین جک برقی با کیفیت بالا و رعایت استانداردها می توانید از شرِ مشکلاتی که تا اینجا مطالعه کردید خلاص شوید و سالهای سال بدون ایجاد مشکلی از آن استفاده کنید. 

جهت سفارش جک برقی سوپر لایف کافیست یک سری به قسمت محصولات شرکت ما بزنید تا بتوانید از توضیحات آن مطلع شده و آن را سفارش دهید همچنین تمام محصولات ما گارانتی 24 ماهه دارد در صورت تمام شدن گارانتی هم می توانید نسبت به تمدید دوباره ی آن اقدام کرده و تمام خدمات پس از فروش را که شامل سرویس دوره ای و تعمیر جک برقی و .. می شود را دریافت کنید. سوپرلایف راحتی و آسایش را برای شما فراهم می کند.

Print
648 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

انتخابگر پوسته

تماس با سوپر لایف

استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است. تمامی حقوق برای شرکت متین گذر محفوظ است. ۱۴۰۰ ©Copyright