اخبار و مقالات سوپر لایف

آشنایی با جک بازویی پارکینگ
فرحزادی
/ دسته ها: مقالات

آشنایی با جک بازویی پارکینگ

آشنایی با جک بازویی پارکینگ به شما کمک زیادی در انتخاب نوع جک پارکینگ می کند.

آشنایی با جک بازویی پارکینگ

آشنایی با جک بازویی باعث می شود تا شما هم انتخاب راحت تری داشته باشید هم اینکه رفت و آمد را برای خود و دیگران راحت تر کنید همچنین در مصرف انرژی و سهولت در انجام کار هم قدمی بردارید. امروزه جک بازویی پارکینگ نقش مهمی در باز و بسته شدن اتوماتیک درب پارکینگ ساختمان ها دارد. 

جک بازویی پارکینگ بر روی درب های لولایی و دو طرفه یا یک طرفه نصب می شود و در هنگام فشردن ریموت از راه دور به واسطه ی مکانیزم جک نصب شده درب به راحتی باز و بسته می شود و این امر می تواند راحتی را برای زندگی شما به ارمغان آورد. در ادامه توضیحاتی در این زمینه برای شما آماده کردیم که پیشنهاد میکنیم آن ها را مطالعه کنید و نتیجه گیری و خرید آن از شرکت سوپرلایف را به عهده ی خودتان می گذاریم تا بتوانید راحتی و آسایش را برای زندگیتان فراهم نمایید. 

کاربرد مهم جک بازویی چیست؟

جک بازویی با طراحی و مکانیزمی که در عملکرد آن در بالا اشاره کردیم مهم ترین کاربردش در درب پارکینگ ساختمان ها و حتی پارکینگ های عمومی می باشد. اما بعضی از ساختمان ها هستند که سخت در نگه داشتن درب های قدیمی خود پابرجا هستند و می خواهند آن را تا ابد نگه دارند. 

اما شما بعد از مدتی از آن خسته می شوید و می خواهید تعویض صورت گیرد ، قدمی به صورت مدرن شدن بردارید اما نمی دانید چگونه؟ بسیار راحت است با نصب جک برقی می توانید آن را حالت اتوماتیک کنید و با کمک ریموت آن را باز و بسته نمایید کار را هم برای خودتان و هم دیگران راحت کنید. 

بعضی از شما مشتریان عزیز هستید که می خواهید درب قدیمیتان را نگهدارید و فقط حالت اتوماتیک را برای آن فراهم کنید. مطمئن باشید با نصب جک بازویی دیگر نیازی نیست درب های قدیمی را تعویض کنید همانطور که هست نیروهای متخصص ما جک ها را نصب می کنند و حالت اتوماتیک را برای درب پارکینگ ساختمان شما فراهم می کنند.

اهمیت وجود جک بازویی پارکینگ زمانی احساس می شود که باران یا برف شدید در حال بارش است و شما بدون اینکه از خودروی خود پیاده شوید با فشردن دکمه ی روی ریموت در برقی به راحتی درب را باز و بسته می کنید. 

آشنایی با جک بازویی پارکینگ

قیمت جک بازویی پارکینگ چگونه تعیین می شود؟

جک بازویی از لحاظ ساختاری متفاوت است یعنی اینکه بستگی به شرایط استفاده و محیط دارد که چه نوع جک پارکینگی برای شما مناسب است. مثلا بعضی از درب های پارکینگ هستند به علت اینکه طول زیاد و عرض کمی که دارند نمی توان از جک بازویی استفاده کرد پس باید از جک ریلی پارکینگ استفاده کنیم. 

در مواقعی هم که قضیه برعکس است باید از جک بازویی پارکینگ استفاده نماییم با توجه به این موضوع در قیمت هم تاثیر مستقیمی دارد پس باید متخصصین شرکت مورد نظرتان نسبت به بررسی شرایط در محیط حضور پیدا کنند تا بتوانند قیمت نهایی را خدمتتان عرض کنند. 

البته موارد دیگری هم هستند که در قیمت جک بازویی تاثیرگذارند مثل میزان تردد روزانه در ساختمان ، درب از نوع تک لنگه است یا دو لنگه ، موتور جک برقی و .. است. اما بازهم شرکت مورد نظرتان این موارد را در نظر گرفته و قیمت جک پارکینگ را به شما اعلام می کند. 

از اینکه در مقالات مختلف مطمئناً مطالعه کردید که میزان تردد نقش مهمی در قیمت جک بازویی پارکینگ دارد آیا می دانید دلیلش چیست؟ 

پاسخ کوتاه این سوال این است که وقتی میزان تردد کم باشد صد در صد میزان قدرت موتور که برای جک پارکینگ در نظر گرفته می شود در حد نرمال خواهد بود و در نهایت هزینه ی مقرون به صرفه ای برای شما در نظر گرفته می شود ، اما اگر میزان تردد بالا باشد باید قدرت موتور را بالاتر در نظر گرفته شود تا قدرت بالایی در باز و بسته کردن درب به در تعداد بالا داشته باشد. 

جک پارکینگ سوپرلایف با میزان تردد بالا ساخته شده اند پس لازم نیست در این زمینه نگرانی داشته باشید. 

آشنایی با جک بازویی پارکینگ

خرید بهترین برند جک بازویی پارکینگ

اگر به دنبال بهترین برند جک پارکینگ هستید باید به شما بگوییم که به شرکت معتبر و مناسبی مراجعه کردید چراکه محصولات ما با توجه به شرایط سخت طراحی و ساخته شده اند و می توانند در هر وضعیتی که باشد مقاومت بالا و باز شدن درب پارکینگ را به صورت اتوماتیک برای شما انجام دهند. 

به عنوان مثال کیت جک پارکینگ سوپرلایف 300 را اگر توضیحاتش را مطالعه کنید متوجه این موضوع می شوید همچنین قیمتی که ما به شما اعلام می کنید بسیار مقرون به صرفه است و خدمات پس از فروش و ضمانت کیفیت محصولات ما 24 ماهه است در صورتی هم که گارانتی به اتمام رسید قابلیت این که آن را تمدید کنید را دارد. 

در جهت سفارش و مشاهده ی کیت های جک بازویی پارکینگ سوپرلایف کافیست به صفحه ی محصولات ما مراجعه کنید. 

Print
735 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

انتخابگر پوسته

تماس با سوپر لایف

استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است. تمامی حقوق برای شرکت متین گذر محفوظ است. ۱۴۰۰ ©Copyright