اخبار و مقالات سوپر لایف

مراحل نصب جک بازویی
بی پروا
/ دسته ها: مقالات

مراحل نصب جک بازویی

مراحل نصب جک بازویی و راهنمایی کامل در این باره را می توانید در این مقاله بخوانید.

مراحل نصب جک بازویی را بدانید!

مراحل نصب جک بازویی را نمی دانید و تا به حال به این فکر نکرده اید که نصب جک بازویی را خودتان انجام بدهید؟ قبل از هر چیز به این نکته اشاره کنیم که نصب جک بازویی حتما با توجه به مواردی که در دفترچه راهنما نوشته شده است باید انجام بشود.

برای نصب جک بازویی باید به موارد زیادی اهمیت بدهید تا بتوانید مطمئن شوید که جکی که نصب کرده اید  به درستی انجام شده است.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید در ادامه مطلب همراه ما باشید تا بتوانید مراحل نصب جک بازویی را بشناسید و با توجه به این مراحل نصب جک خود را انجام بدهید. 

1- بررسی وضعیت درب پارکینگ

قبل از این که به فکر نصب جک برقی باشید باید بدانید که وضعیت درب پارکینگ شما به چه صورت می باشد؟

اول اطمینان کنید که درب شما به محکمی در جای خود قرار گرفته است و برای باز و بسته شدن به هیچ کجا گیر نمی کند. گیر کردن درب در زمان باز و بسته شدن می تواند کار جک برقی را نیز دچار اختلال کند.

بعد از چک کردن این مورد باید به بررسی دیواره های درب بپردازید و پایه ها را به درستی چک کنید. 

 

مراحل نصب جک بازویی

 

2- آماده سازی درب پارکینگ

اگر ساختمانی که می خواهید برای درب پارکینگش از جک بازویی استفاده کنید نوساز نیست و بیس پیلت بر روی دیوار کار نشده باید به فکر راه اندازی پیلت باشید که بتوانید پایه عقبی جک را بر روی دیوار به راحتی نصب کنید. آماده سازی درب جک پارکینگ یکی از موارد مهمی است که باید به آن توجه داشته باشید.

3- نصب تابلو فرمان ، چشمی و فلاشر برای در پارکینگ

سعی کنید مدار کنترل یا همان تابلو فرمان را در نزدیکی برق ورودی نصب کنید تا نیازی به سیم کشی زیادی نداشته باشید این خودش به معنای کاهش هزینه ها به حساب می آید.

این مدار کنترل را بهتر است در فاصله ی 15- تا 6- سانتی متر در زمین نصب شود. مدار کنترل یکی از موارد مهم برای درب به شمار می رود پس باید سعی کنید جای مناسبی را برای آن در نظر بگیرید برای مثال دور از آسیب دیدن و له شدن قرار بگیرد. 

برای نصب فلاشر باید به بیرون درب توجه داشته باشید. عموما فلاشرها در قیمت بیرونی درب و بر روی پیشانی دیوار نصب می شود تا راننده به خوبی متوجه شود درب باز و بسته می شود. چشمی در برقی نیز بیرون درب نصب می شود. این چشمی به فاصله 40 سانتی متری زمین بیرون درب نصب می شود. 

 

 

4- راه اندازی جک درب پارکینگ

بعد از این که مراحل سیم کشی را انجام دادید نوبت به راه اندازی جک برقی پارکینگ می شود. این مرحله دقیقا اخرین مرحله برای نصب جک بازویی به شمار می رود. کابل ها را از یک طرف به بازو ، چشمی و فلاشر نصب کنید و از طرف دیگر باید به سیم های ترمینال نصب کنید.

لنگه درب ها را به حالت نیمه باز قرار داده و درب را از حالت خلاص خارج کنید. برق را وصل کنید و در ادامه برای این که بتوانید مشکل را برطرف کنید باید زمان باز و بسته شدن درب را بر اساس تایم موردنظر خود تنظیم کنید. 

توصیه ای که به آن باید توجه داشته باشید!

توجه داشته باشید با این که مراحل نصب درب بازویی در این مقاله به شما توضیح داده شد اما برای این که بتوانید مطمئن شوید این امر را به درستی انجام داده اید بهتر است از یک نصاب حرفه ای در این زمینه کمک بگیرید.

پیشنهاد ما به شما این است که جک بازویی را از یک شرکت معتبر با برند معتبر خریداری کنید که برای نصب هم بتوانید از همان ها کمک بگیرید. بهتر از برند سوپر لایف می شناسید. برند سوپر لایف در کنار فروش محصولات خود، خدمات پس از فروش مانند 24 ماه گارانتی و نصب را به شما ارائه می دهد.

Print
750 رتبه بندی این مطلب:
3.0
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

انتخابگر پوسته

تماس با سوپر لایف

استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است. تمامی حقوق برای شرکت متین گذر محفوظ است. ۱۴۰۰ ©Copyright