اخبار و مقالات سوپر لایف

بهترین روش باز کردن درب پارکینگ در زمان نبود برق
فرحزادی
/ دسته ها: مقالات

بهترین روش باز کردن درب پارکینگ در زمان نبود برق

بهترین روش باز کردن درب پارکینگ در زمان نبود برق را بدانید تا در هر حالتی بتوانید درب را باز و بسته نمایید.

بهترین روش باز کردن درب پارکینگ در زمان نبود برق

در فصل تابستان به دلیل اینکه میزان مصرف برق افزایش پیدا می کند هر لحظه ممکن است قطع برق اتفاق بیفتد اگر در زمان تردد از درب پارکینگ یا باز کردن آن این اتفاق بیفتد تنها کار این است که بهترین روش باز کردن درب پارکینگ در زمان نبود برق را بدانید تا بتوانید به راحتی تردد را انجام دهید. 

ما در این مقاله راهکار هایی می دهیم که میتوانید با انجام آنها درب برقی باز و بسته کنید و تردد را انجام دهید پس ادامه مطلب را از دست ندهید و همراه ما باشید. 

روش ارزان جهت باز و بسته کردن درب پارکینگ در زمان نبود برق

اکثر سیستم های اتوماتیک روش اضطراری را در زمانی که قطع برق یا مشکلی پیش بیاید طراحی نموده اند که جک برقی از این مورد مستثنی نیست. بیشتر شرکت های تولید کننده جک بازویی جایگاهی برای خلاص کن دستی قرار داده اند تا در مواقع ضروری بتوانید از آن استفاده نمایید. 

خلاص کن درب برقی به وسیله ی سوئیچ یا همان آلن انجام می گیرد که خلاص کن دستی در زمانی که نصب به طور کامل انجام می شود در زمان تحویل جک برقی به صاحب خانه ارائه می شود. اگر هم نیاز دارید تا تعداد زیادی به نسبت واحد های ساختمان سوئیچ یا همان آلن را داشته باشید می توانید با مراجعه به محصولات قطعات و لوازم جانبی سوپرلایف آن را مشاهده و به هر تعدادی نیاز داشتید سفارش دهید. 

چگونه از خلاص کن دستی جک پارکینگ استفاده کنیم؟

نحوه استفاده از خلاص کن دستی جک برقی اینگونه است که شما کلید یا همان سوئیچ را روی جکی که لنگه ی دوم درب را بسته است قرار دهید بعد از آن در جهت مخالف بچرخانید و کمی فشار دهید خلاص کن دستی جک برقی باید در حالت 90 درجه در جهت باز شدن درب بچرخانید و در برقی به آرامی باز می شود البته برای باز کردن لنگه ی دیگر درب هم باید همین کار را انجام دهید در این صورت هر دو لنگه درب باز خواهد شد. 

بعد از این که درب را باز کردید و تردد صورت گرفت درب را به صورت دستی ببندید و با استفاده از کلید خلاص کن جک برقی را در حالت اتوماتیک قرار داده ممکن است در حین بستن یک چند سانتیمتری درب باز بماند که طبیعی است در زمانی که برق دوباره وصل شود جک پارکینگ به صورت خودکار به طور کامل بسته می شود واین مشکل برطرف می گردد. 

باز کردن درب پارکینگ در زمان قطع برق با خلاص کن دستی

استفاده از دستگاه یو پی اس برای باز و بسته کردن جک برقی در زمان قطع برق

اگر ولتاژ دریافتی جک پارکینگ شما 220 ولت است بهتر است از یو پی اس استفاده کنید. نوع یو پی اسی هم که استفاده می کنید باید یو پی اس سینوسی باشد تا در زمان قطع برق با توجه به توان موتور ، میزان تردد ، حداکثر زمان کار در مواقع نبود برق به راحتی بتواند درب پارکینگ را باز و بسته نماید بدون اینکه اتلاف وقت انجام گیرد یا شما نیاز باشد از خودرو پیاده شده و در این هوای گرم با خلاص کن دستی جک برقی ، در پارکینگ را باز و بسته کنید. 

دستگاه های یو پی اس به دلیل اینکه هم کارایی بهتری دارند هم اینکه قیمت گرانتری دارد و برای سیستم های 24 ولت استفاده می شود. باز هم باید با توجه به میزان ولتاژ کارکرد درب برقی توان برق اضطراری را در نظر بگیرید. 

یک سوالی که برای اکثر شما مشتریان عزیز پیش می آید این است که : جک برقی که خریداری کرده ایم بدون یو پی اس است آیا احتیاج است که موتور را عوض کرده یا یک دستگاه یو پی اس جداگانه تهیه کنیم؟

در جواب این سوال باید بگوییم نظر ما این است شما یک یو پی اس جداگانه تهیه کنید تا دیگر نیازی نباشد دوباره هزینه ای برای خرید موتور کرکره برقی پرداخت کنید و به جز اینکه برای درب برقی استفاده کنید می توانید استفاده های دیگر هم از آن داشته باشید. البته در هنگام خرید یو پی اس دقت کنید که از برند معتبر و کیفیت بالا برخوردار باشد. 

باز کردن درب پارکینگ در زمان قطع برق

خرید جک پارکینگ با بهترین کیفیت از سوپرلایف

برای اینکه از بهترین برند جک پارکینگ را تهیه کنید به شما پیشنهاد میکنیم که سوپرلایف را انتخاب کنید. شرکت سوپرلایف با در نظر گرفتن بهترین متریال و مواد اولیه توانسته کیفیت جک برقی را با جک های اروپایی حتی بالاتر تولید و ارائه نماید. 

با خرید جک پارکینگ با بهترین کیفیت خیالتان راحت است که در آرامش و امنیت کامل هستید و می توانید تا سالیان سال بدون اینکه نیاز به تعمیر داشته باشید استفاده نمایید. 

جهت مشاهده ی کیت های جک پارکینگ در مدل های متنوع و سایر موارد کافیست به قسمت محصولات سایت سوپرلایف مراجعه کنید هر کدام را خواستید با دریافت مشاوره ی تخصصی خریدتان را انجام دهید. 

Print
646 رتبه بندی این مطلب:
.3
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

انتخابگر پوسته

تماس با سوپر لایف

استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است. تمامی حقوق برای شرکت متین گذر محفوظ است. ۱۴۰۰ ©Copyright