اخبار و مقالات سوپر لایف

درب اتوماتیک در انواع مختلف
بی پروا

درب اتوماتیک در انواع مختلف

درب اتوماتیک در انواع مختلف را بشناسید!

درب اتوماتیک در انواع مختلف را بشناسید تا بتوانید بهترین درب اتوماتیک را بدون ایجاد هرگونه مشکلی خریداری کنید. در اتوماتیک در انواع درب پارکینگ، درب شیشه ای و... تولید و برای فروش روانه بازار می شود. در این مقاله می توانید با درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی بیشتر آشنا شوید! پس در ادامه مقاله همراه ما باشید.

درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی یکی از مدرن ترین و کاربردی ترین انتخاب ها برای محیط هایی با عرض ورودی زیاد و تردد بالا به شمار می رود که شباهت زیادی با درب های کشویی دارند.

این درب ها حداقل از شش لت تشکیل شده که دو بخش از آنها ثابت و بقیه متحرک بوده و به صورت دو طرفه یا یک طرفه قابل اجرا می باشند. درب های تلسکوپی به دلیل فراهم ساختن فضای بیشتر برای تردد، یکی از گزینه های کاربردی در ساختمان های تجاری، فرودگاه ها و مراکز خرید به شمار می روند.

 

درب اتوماتیک در انواع مختلف

 

انواع درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی

در اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی در دو گروه کلی تقسیم بندی میشوند که عبارتند از:

درب شیشه ای تلسکوپی دو طرفه

این گروه از درب ها دارای دو لت ثابت بوده که در چپ و راست قرار گرفته و حداقل دو لت متحرک در هر طرف قرار میگیرد. به عبارت دیگر، در این درب ها حداقل شش لت یا بخش موجود بوده که دو عدد از آنها ثابت و بقیه متحرک می باشند.

قاب این درب ها به گونه ای ساخته میشود که از چند ریل در سطوح مختلف تشکیل شده و هر لت روی یک ریل با غلتک و هنگرهای مقاوم قرار میگیرند.

باز و بسته شدن درب های اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی به گونه ای پیاده سازی شده است که ابتدا اولین لت متحرک به سمت راست یا چپ (با توجه به جهت نصب لت) حرکت نموده و سپس سایر لت های متحرک به ترتیب حرکت و روی بخش ثابت قرار میگیرند.

درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی یک طرفه

نوع دیگری از درب های تلسکوپی به صورت یک طرفه پیاده سازی و اجرا میشوند. این درب ها دارای یک لت ثابت و حداقل دو بخش متحرک بوده و باز و بسته شدن آنها مشابه با نوع دو طرفه خواهد بود.

این درب ها برای محیط هایی مورد استفاده قرار میگیرند که عرض ورودی آنها کمتر می باشد.

پیشنهاد برای مطالعه:

دلیل باز و بسته نشدن درب اتوماتیک

 

 

اجزای درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی

درب های تلسکوپی در گروه درب برقی ها قرار گرفته و در ساخت و نصب آنها از اجزای مختلفی استفاده میشود که از مهم ترین آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1- موتور و اپراتور: نیروی و انرژی مورد نیاز برای حرکت دادن هر یک از لت ها درون ریل توسط موتور تامین میشود. اپراتور نصب شده در بالای این درب ها فرمان باز و بسته شدن را بر اساس اطلاعاتی که سنسور تشخیص مانع ارسال می کند به موتور ارائه می دهد.

2- غلتک: لت های شیشه ای به کمک غلتک های بسیار مقاوم درون ریل قرار گرفته و جا به جا میشوند.

3- تسمه: تسمه های پلاستیکی با مقاومت بالا به موتور متصل بوده و تسمه کوچک تر به غلتک وصل شده و در نهایت این دو تسمه به هم متصل شده و منجر به حرکت لت ها درون ریل میشوند.

4- بدنه شیشه ای: لت های به کار رفته در این درب ها شیشه ای بوده و برای تامین مقاومت آنها در برابر ضربه و نوسانات دمایی، شیشه های سکوریت 10 یا 20 میلیمتر استفاده میشود. اندازه و ابعاد شیشه های مورد استفاده در این درها بر اساس عرض ورودی ساختمان تعیین میشود.

5- قاب فلزی: چارچوب یا قاب اصلی بهترین درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی از فلزات مقاوم از جمله آلومینیوم می باشد که ضد زنگ بوده و در تماس با مواد خورنده دچار خرابی نمیشوند.

خرید درب اتوماتیک در کیفیت بالا

برای خرید درب اتوماتیک و یا تعمیر درب اتوماتیک می توانید با شرکت متین گذر در ارتباط باشید. شرکت متین گذر محصولات خود را با برند سوپر لایف تولید و روانه بازار می کند. برای خرید درب اتوماتیک در کیفیت بالا کافیست از محصولات ما دیدن کنید.

Print
632 رتبه بندی این مطلب:
5.0
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

انتخابگر پوسته

تماس با سوپر لایف

استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است. تمامی حقوق برای شرکت متین گذر محفوظ است. ۱۴۰۰ ©Copyright