اخبار و مقالات سوپر لایف

تفاوت انواع موتور کرکره برقی ساید
فرحزادی

تفاوت انواع موتور کرکره برقی ساید

تفاوت انواع موتور کرکره برقی ساید براساس شرایط مختلف مشخص می شود و برای درب پارکینگ شما مورد استفاده می شود. معمولاً در ساختمان هایی که روزانه تردد زیادی صورت می گیرد باید موتور کرکره برقی ساید از قدرت بالایی برخوردار باشد تا بتواند در باز و بسته شدن در تعداد بالا ایرادی در آن پیش نیاید. 

همچنین می دانید که موتور ساید از موتور کرکره برقی توبولار و سانترال بزرگ تر است و به همراه زنجیر و شفت قارد به باز و بسته کردن کرکره است. اما یکسری موارد هست که موتور کرکره برقی ساید دارای نوع های مختلف است و در ادامه انواع آن را بررسی کرده و آن ها را با شرایط مختلف میسنجیم.

اولین تفاوت در موتور کرکره برقی میزان توان آنهاست!

از اولین تفاوت میان انواع موتور کرکره برقی قدرت آنهاست. از انواع میزان توان موتور ساید می توان به 300 ، 500 ، 600 ، 800 و 1000 کیلوگرم اشاره کرد که در بیشتر موارد حداکثر قدرت 600 کیلوگرم استفاده می شود. 

امروزه هم موتورهای سبک تری براساس مترمربع با بازار عرضه شده تا افراد بتوانند با هزینه ی کمتری برای خرید موتور ساید اقدام کنند چراکه در مقاله ی بررسی انواع موتور کرکره سوپرلایف اشاره کردیم که هزینه ی بالاتری نسبت به مدل های دیگر موتور کرکره دارد و شما باید با توجه به شرایط ساختمان اگر سازگار بود نسبت به خرید آن اقدام کنید اما امروزه دیگر مشکل شما حل شده است بازهم بستگی به شرایط و میزان تردد روزانه دارد. 

همچنین ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که چه نوع موتوری برای هر اندازه دهنه کرکره مناسب است؟ جهت محاسبه در این مورد باید وزن تیغه ها را مورد بررسی قرار دهید. 

به فرض مثال اگر تیغه های آلومینیومی دارای 6 کیلوگرم وزن باشد و دهنه کار 4 در 4 باشد نحوه ی محاسبه ی آن اینگونه است که شما باید اندازه تیغه های که معادل 16 متر مربع است را ضربدر وزن تیغه بکنید نتیجه 96 کیلوگرم خواهد شد و اگر وزن شفت را که حدود 20 کیلوگرم هست را به علاوه 96 بکنید در مجموع 116 کیلوگرم می شود. 

بنابراین باید موتور کرکره برقی با وزن دو برابر انتخاب کنید تا قدرت این را داشته باشد کرکره برقی با وزن 116 کیلوگرم را باز و بسته کند. 

تفاوت انواع موتور کرکره برقی ساید

فرق بین سیم پیچ موتور کرکره 

 در زمان های قدیم بیشتر موتورهای کرکره دارای سیم پیچی مسی بودند که با کارکرد طولانی مدت در طی یک روز داغ می شدند و باید چند دقیقه به آن استراحت دهید تا موتور خنک شود.  اما در سالهای اخیر به علت اینکه موتور کرکره ساید برای درب های کوچکتر استفاده می شود با توجه به اینکه قیمت پایین تری داشته باشد سیم کشی آلومینومی استفاده می شود و برای ابعادی تا 20 متر مربع مورد استفاده قرار می گیرد.

تفاوت در داشتن برق اضطراری موتور کرکره برقی

بیشتر موتورکرکره اتوماتیک  ساید در دو مدل داشتن یو پی اس و نداشتن آن را می توانید تهیه کنید که داشتن یو پی اس می تواند در زمانی که برق نبود کرکره بازهم قابلیت باز و بسته شدن را داشته باشد بنابراین هیچوقت مصرف کننده به علت قطع برق مشکلی در کارکرد کرکره نخواهد داشت. 

اما بیشتر موتور های کرکره با یو پی اس مشکلاتی دارند که به شما میگوییم تا بتوانید تصمیم گیری درستی انجام دهید. مشکل این موتورهای کرکره این است که این موتورها وقتی باتری درون دستگاه به درستی کار نکند و به دلیل متغیر بودن آمپر باتری سیستم دائم هنگ می کند و عملکرد درستی نمی تواند داشته باشد به همین منظور باید باتری جدیدی را تهیه و جایگزین کنید. 

 

هزینه ی خرید باتری جددی هم کم نیست باید دو عدد باتری را خریداری کنید که هزینه ی بالایی دارد این هم مشکلی است که باید از آن مطلع باشید. 

تفاوت انواع موتور کرکره برقی ساید

خرید بهترین موتور کرکره

جهت خرید بهترین موتور کرکره با کیفیت بالا کافیست با ما سوپرلایف در ارتباط باشید. سوپرلایف به منظور اینکه بهترین ها را به خدمت شما عزیزان ارائه می کند تا آرامش و امنیت را داشته باشید صد در صد می توانید بهترین را از همه نظر یعنی کارایی ، طول عمر و از همه مهم تر هزینه داشته باشید. 

شرکت سوپرلایف در جهت تولید انواع جک پارکینگ ، در برقی ، درب پارکینگ و .. فعالیت می کند که شما با خرید یک جک پارکینگ می توانید ضمانت به همراه گارانتی 24 ماهه که قابلیت تمدید هم دارد را دریافت کنید و خدمت پس از فروش را به صورت کاملاً تخصصی از ما دریافت کنید. جهت مشاهده ی تنوع مدل های متنوع جک پارکینگ سوپرلایف کافیست به صفحه ی محصولات ما مراجعه کنید. هدف ما ایجاد آسایش و امنیت برای شما عزیزان است.

Print
1139 رتبه بندی این مطلب:
1.9
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

انتخابگر پوسته

تماس با سوپر لایف

استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است. تمامی حقوق برای شرکت متین گذر محفوظ است. ۱۴۰۰ ©Copyright