اخبار و مقالات سوپر لایف

انتخاب بهترین مدل درب پارکینگ بازویی

انتخاب بهترین مدل درب پارکینگ بازویی

برای انتخاب بهترین مدل درب پارکینگ برای منزل مسکونی باید یک سری راهکار ها را بدانید تا بتوانید امنیت و آسایش را برای ساکنین ساختمان فراهم کنید. از همان ابتدا که شروع به ساخت ساختمان می کنید باید به فکر یک درب پارکینگ مناسب باشید تا بتوانید تصمیم بهترین بگیرید. 

البته باید در نظر داشته باشید که بهترین مدل در پارکینگ علاوه بر اینکه باید زیبایی داشته باشد از کیفیت بالایی برخوردار باشد تا بتواند نیاز شما را برطرف سازد. چراکه هر کدام از این خصوصیات به طور جداگانه می تواند به نفع ساکنین و ساختمان باشد. 

به همین منظور بهتر است تا در انتخاب جک پارکینگ دقت بالایی داشته باشید تا بتوانید از وجود آن بهره مند شده بدون اینکه نیاز به تعمیر یا تعویض داشته باشد. با ما همراه باشید تا شما را دراین زمینه راهنمایی کنیم. 

 

بنر در برقی

 

انتخاب جک بازویی برای درب پارکینگ دو لنگه 

از متداول ترین نوع درب پارکینگ برای منازل مسکونی که هم زیبایی منحصربفردی دارد هم اینکه عملکرد مناسبی دارد درب پارکینگ دو لنگه است که برای باز و بسته کردن آن از جک بازویی استفاده می کند. 

داخل کیت های این نوع جک پارکینگ دو عدد جک به همراه متعلقات قرار گرفته است که نصاب با نصب آن ها بر روی درب پارکینگ ، شما به راحتی می توانید آن را به کمک ریموت باز و بسته نمایید. طرز باز شدن این نوع درب بسیار حالت کلاسیک و جذابی دارد که بیشتر ساختمان ها از این نوع درب استفاده می کنند. 

این نوع درب پارکینگ برای خانه های ویلایی ، ساختمان هایی که فضای کافی برای باز و بسته شدن درب دارند می تواند بسیار مناسب است. اما در حین انتخاب جک بازویی باید دقت بالایی داشته باشید تا بتوانید از نظر کیفیت و عملکرد در طول استفاده خرید تضمینی داشته باشید که نیاز به تعمیر یا تعویض و هزینه ی چند برابر نداشته باشید.

بهترین مدل درب پارکینگ با جک بازویی به برند آن بستگی دارد.  سوپرلایف با استفاده از بهترین مواد اولیه  جک بازویی را تولید و عرضه می کند همچنین دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هوشمند میباشد.جهت مشاوره پیش از خرید با کارشناسان ما تماس بگیرید. 

انتخاب بهترین مدل درب پارکینگ برای منازل

جک ریلی برای درب پارکینگ کشویی

درب پارکینگ از جمله مدل های بسیار پرطرفدار دیگر محسوب می شود. درب به صورت کشویی یا حالت ریلی باز و بسته می شود که هم زیبایی خاصی دارد و هم نحوه ی باز و بسته شدنشان بسیار جذاب است.

بهترین جک پارکینگ برای اینگونه درب پارکینگ نصب می شود و درب را به راحتی باز و بسته می کند. البته باید نوع جک ریلی را به درستی انتخاب نمود تا توان باز و بسته کردن درب ریلی را داشته باشد اگر این موضوع را در نظر نگیرید باعث می شود تا طول عمر کمتری داشته باشند و در برابر میزان وزن درب جهت باز و بسته کردن فشار بسیار زیادی به موتور وارد شود و از جهت دیگر خرابی ها و هزینه های اضافه ی متعددی پیش می آید. 

این مدل درب ها برای ساختمان هایی که دارای فضای زیاد برای درب های دو لنگه ندارند می تواند مناسب باشد. اکثر پارکینگ های عمومی ، پارکینگ مراکز تجاری از این گونه درب ریلی استفاده می کنند. در نهایت باید نسبت به انتخاب جک ریلی دقت بالایی داشته باشید تا هزینه ی تعمیر و تعویض برایتان نداشته باشد. 

پیشنهاد برای مطالعه بیشتر:

برای درب کرکره برقی بخریم یا جک پارکینگ؟

مقایسه انواع جک پارکینگ و خرید بهترین آن

جک ریلی برای درب پارکینگ کشویی

درب برقی پارکینگ کرکره ای 

درب پارکینگ کرکره ای همانطور که از اسمش پیداست مانند کرکره در داخل یک رول باز و بسته می شود و حالت رول آپ دارد. البته باید در حین انتخاب موتور کرکره دقت کنید چراکه باید توان بالایی داشته باشد تا بتواند در مدت زمان کم درب را باز و بسته کند. 

این مدل درب پارکینگ برای ساختمان های مسکونی استفاده می شود و ساختمان های تجاری هم از اینگونه درب برقی استفاده می کنند. از اینکه می گوییم به نوع موتو کرکره دقت کنید و مطمئن شوید که از کیفیت بالایی برخوردار باشد این است که در حین باز و بسته شدن هیچگونه سر و صدایی تولید نکند چراکه باعث آزار و اذیت همسایگان خواهد شد. 

موتور کرکره در باز و بسته شدن درب پارکینگ اهمیت زیادی دارد و باید درست انتخاب شود. به شما پیشنهاد میکنیم در خرید موتور کرکره سوپر لایف را انتخاب کنید چراکه شرکت ما با توجه به موارد مختلف و استفاده از متریال مناسب موتور کرکره را تولید می کند. 

سفاررش بهترین و با کیفیت ترین درب پارکینگ از سوپرلایف

در جهت سفارش بهترین درب پارکینگ مجهز به جک برقی در مدل ها و کیفیت فوق العاده بالا کافیست با سوپر لایف در ارتباط باشید. شرکت سوپر لایف به عنوان بهترین شرکت ایرانی در جهت تولید انواع جک برقی شناخته شده که باعث شده تا مشتریان بیشتری مشتاق به خرید از ما شوند. 

کیفیت و کمیت را یکجا از ما دریافت کنید هر نوع جک پارکینگ که خواستید ما به شما ارائه خواهیم داد جهت سفارش بهترین برند جک برقی کافیست به صفحه ی فروشگاه آنلاین سوپرلایف مراجعه کنید و هر کدام را نیاز داشتید سفارش دهید. 

Print
1616 رتبه بندی این مطلب:
.7
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

انتخابگر پوسته

تماس با سوپر لایف

استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است. تمامی حقوق برای شرکت متین گذر محفوظ است. ۱۴۰۰ ©Copyright