اخبار و مقالات سوپر لایف

انواع جک بازویی را بشناسید!
فرحزادی

انواع جک بازویی را بشناسید!

با شناخت انواع جک بازویی و عملکرد آن شما راحت تر در جهت سفارش آن تصمیم می گیرید. جک بازویی بر روی درب های لولایی دو لنگه، تک لنگه نصب می شود. حرکت و نحوه ی عملکرد جک بازویی اینگونه است که گردش یک میله ای به نام میله ماردن که از طریق موتور به گیربکس وارد می شود می تواند درب را به راحتی باز و بسته نماید. 

همانطور که گفتیم جک بازویی در درب های لولایی نصب می شود و بازوها وظیفه ی باز و بسته کردن درب را برعهده دارند و زمانی که آنها در حالت عادی و باز قرار دارند درب بسته است و جمع شدن آن ها به این معنی است که درب در حال باز شدن می باشد. 

با توجه به این موضوع گردش افقی به عمودی تبدیل می شود و میله ی مادونی را میگرداند تا این میله بتواند شفت های درب پارکینگ را باز و بسته کند. 

 

بنر جک بازویی

 

انواع جک بازویی از لحاظ سیستم عملکرد

با در نظر گرفتن سیستم عملکرد جک برقی در این مدل می توان گفت که از لحاظ کارکرد به سه دسته تقسیم می شود: پنوتامیک، هیدرولیک و الکترومکانیک. 

هرکدام از انواع جک بازویی دارای معایب و مزایایی هستند که در ادامه آنها را بیان می کنیم و به طور مختصر توضیح می دهیم البته اینکه کددام یک برای در پارکینگ شما مناسب است را کارشناسان شرکت مورد نظرتان انتخاب می کند و بعد از تایید شما نصب می کند. 

جک بازویی هیدرولیک

این جک بازویی دارای تشابهی با جک الکترومکانیک دارد و هیچ تفاوتی بیناین دو از نظر مصرف کننده دیده نمی شود اما اگر دقت کنید متوجه می شوید که بازوهای جک هیدرولیک تفاوت زیادی با جک پارکینگ الکترومکانیک دارد. 

به عنوان مثال بر روی بازوهای جک هیدرولیکی پیچی در جهت فشار روغن وجود دارد که از شفت نارکتر تو پر بهره مند می باشند. از نظر سیستم کارکرد به این شکل است که الکتروموتور، با فشار زیاد روغن را وارد سیلندر کرده و با این سیستم به ظاهر ساده شفت ها باز و بسته می شوند. 

به توجه به توضیح بالا متوجه شدید که گیربکس حذف شده و روغن مایعی تراکم ناپذیر جایگزین آن شده است. 

این امر باعث شده تا تولید کنندگان جک پارکینگ هیدرولیکی را با هر توانید عرضه کنند و نصاب می تواند با استفاده از همان پیچ سرعت باز و بسته شدن جک برقی بازویی را تغییر دهد این مورد در سیستم جک بازویی الکترومکانیک به هیچ وجه وجود ندارد. 

مزایا : 

- برای مکان هایی که تردد بسیار بالاست گزینه ی مناسبی است. 

- در وزن های مختلف خیلی کم تا خیلی بالا قابل تولید است.

- استهلاک بسیار پایین به همراه صدای کمی دارد. 

معایب :

- قیمت بالایی نسبت به دیگر انواع جک بازویی پارکینگ دارد. 

- به سرویس دوره ای ماهانه و فصلی احتیاج دارد تا مشکلی برایش پیش نیاید.

- جک هیدرولیکی در داخل تولید نمی شود که این باعث می شود قیمت بالایی داشته باشد. 

انواع جک بازویی

جک بازویی الکترومکانیک

این نوع جک پارکینگ از پر استفاده ترین نوع جک ها محسوب می شود. سیستم عملکرد جک الکترومکانیک اینگونه است که موتور، گیربکس و شفتی که درون بازوهای آن قرار گرفته در برقی را باز و بسته می کند. 

این نوع جک برعکس جک هیدرولیکی هم تولید داخلی و هم تولید خارجی دارد و می توانید آن را با کیفیت ها ، قیمت های متفاوت تهیه و نصب کنید. 

البته این مورد را همین جا باید ذکر کنیم که بهترین برند جک برقی تولید داخلی، سوپرلایف است این شرکت با کیفیت جک های تولید شده ی خارجی یکسان و حتی بهتر است چراکه تغییراتی در جهت تولید آن انجام داده و کیفیت آن را بهتر کرده است. 

تفاوت قیمتی که جک بازویی الکترومکانیکی دیده می شود براساس وزن، برند سازنده، متریال استفاده شده، میران تردد، قدرت بازوها بستگی دارد هرچقدر بهتر باشد قیمت آن هم صد در صد بالاتر می رود. 

مزایا:

- بی دردسر و دارای نقص بسیار کم

- عدم احتیاج به سرویس دوره ای و ماهانه

- قیمت خرید بسیار مناسب در مقایسه با سایر انواع جک بازویی

- دارای تنوع بالای محصول برای هر درب

معایب:

- توان محدود نسبت به سیستم هیدرولیکی

- میزان تردد محدود براساس نوع محصول

در این باره بیشتر بخوانید:

ارزان ترین روش تردد از درب برقی در زمان قطعی برق

مقایسه انواع جک پارکینگ و خرید بهترین آن

انواع جک بازویی - جک پارکینگ

سفارش جک بازویی در کیفیت بالا

با انواع جک بازویی که مدل های بسیار متداولی هستند آشنا شدیم حالا برای سفارش باید شرکت تولید کننده ی معتبری را انتخاب کنید تا بتواند بهترین را خدمت شما عرضه کند. 

شرکت سوپرلایف به عنوان بهترین شرکت تولید کننده می تواند جک بازویی در توان های مختلف تولید و عرضه نماید آن هم در کیفیت هماهنگ با کیفیت محصولات خارجی و رعایت استانداردهای بین المللی که میتواند این ضمانت را به شما بدهد که بهترین جک بازویی را با توان و عمر بالا خواهید داشت. 

برای سفارش جک بازویی سوپرلایف در مدل های متنوع می توانید به بخش فروشگاه آنلاین سوپرلایف مراجعه کنید و نسبت به توضیحات آنها به علاوه ویژگی هایشان مطلع شوید.هدف ما فراهم کردن آرامش و امنیت برای محل زندگی و کار شماست.

Print
2055 رتبه بندی این مطلب:
3.1
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

انتخابگر پوسته

تماس با سوپر لایف

استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است. تمامی حقوق برای شرکت متین گذر محفوظ است. ۱۴۰۰ ©Copyright