اخبار و مقالات سوپر لایف

بررسی مشکلات رایج جک پارکینگ
فرحزادی

بررسی مشکلات رایج جک پارکینگ

بررسی مشکلات رایج جک پارکینگ به شما کمک خواهد کرد تا در نگهداری و مراقبت از این محصول به خوبی عمل کنید. جک برقی جزئی از وسایل محسوب می شود که درب ساده به درب اتوماتیک تبدیل می کند و با استفاده ریموت می توانید آن را باز و بسته نمایید. با وجود جک پارکینگ دیگر هیچ نوع دربی ساده نخواهد ماند و بدون هیچ دردسری می توان از درب استفاده نمود. 

جک پارکینگ هم مثل سایر لوازم آسیب پذیر است و ممکن است در طی استفاده مشکلات و خرابی داشته باشد پس این قطعه هم مثل سایر قطعات آسیب پذیر بوده پس در این مقاله می خواهیم تا راه حل مراقبت و نگهداری از این محصول را ذکر کنیم تا بدانید چگونه از بروز یکسری مشکلات برای این قطعه جلوگیری نمایید. 

مشکلات متداول جک پارکینگ براساس نوع آن فرق دارد!

جک برقی اصولا به عنوان اتوماتیک کردن درب پارکینگ و انواع درب استفاده می شود که شما به راحتی بتوانید با کمک ریموت آن را باز و بسته کنید و همچنین انواع مختلفی دارد که بستگی به شرایط درب دارد. 

این سری مشکلات متداول جک برقی این است که شرکتی که انتخاب میکنید توانایی انتخاب درست جک را ندارد و نمی تواند به طرز صحیحی نوع جک را انتخاب کند. از سری متداول جک های برقی می توان به جک ریلی ، جک بازویی ، جک هیدرولیکی ، جک الکترومکانیک می باشند که هر کدام عملکرد و مشخصات متفاوتی دارند که می تواند گفت بر این اساس یکی از مشکلات متداول جک پارکینگ انتخاب یکی از این نوع جک هاست. 

از متداول ترین نوع جک پارکینگ می توان به جک بازویی ، جک ریلی اشاره کرد که در اکثر پارکینگ ساختمان های مسکونی و اداری آن را مشاهده می کنید اما انتخاب نوع آن بستگی به دانش متخصصی که انتخاب کرده اید دارد و از سری تفاوت های دیگر جک برقی می توان به روش های متفاوت تعمیر و رفع مشکلات آن اشاره کرد. 

مشکلات رایج جک پارکینگ - جک برقی

مشکلات کلی جک برقی را بدانید!

اگر بخواهیم از مشکلات کلی جک برقی بگوییم ابتدا باید این مساله را در نظر بگیرید که قسمت های متفاوتی دارد و هرکدام مشکلات رایج مخصوص به خودشان  را در اثر استفاده طولانی مدت دارند و بروز می دهند. قطعات جک برقی شامل ریموت ، فلاشر ، برد در برقی ، سیم کشی ها هر کدام از قطعات جک پارکینگ به حساب می آیند و می توان گفت که به صورت کلی مشکلات آن شامل موارد زیر می شود البته قبل از این که به سراغ مشکلات آن برویم این نکته را هم باید در نظر داشته باشید این مشکلات در محصولات بسیار با کیفیت و معتبر کمتر پیش می آید پس در انتخاب خود نهایت دقت را بکنید : 

- درب با فشردن دکمه ای روی ریموت باز و بسته نمی شود. 

- جک پارکینگ به شکل ناگهانی باز و بسته می گردد. 

- بازوهای جک برقی دچار شکستگی شدند. 

- تنظیمات زمان باز و بسته شدن درب اتوماتیک دچار ایراد شده و درب به شکل اتوماتیک بسته نمی شود. 

- سنسور ایمنی درب پارکینگ دچار مشکل شده. 

- بازوهای درب برقی نصفه باز می شود. 

- برق ورودی جک پارکینگ به شکل یک دفعه ای قطع می شود. 

- خلاص کن جک برقی در زمان قطع برق کار نمی کند. 

تمام موارد بالا از جمله مشکلات کلی جک پارکینگ است که هر کدام به دلیلی ایجاد شده اند که نمی توان گفت تمام این مشکلات مرتبط با کیفیت پایین جک برقی است. 

چطوری مانع  بروز مشکلات رایج جک پارکینگ شویم؟

برخی از مشکلات رایج جک پارکینگ حتمی است یعنی نمی توان گفت ممکن است هیچوقت اتفاق نیفتد اما راهکاری هست که بتوان از اتفاق افتادن آن جلوگیری کرد و تعداد دفعات پیش آمدن آن را کمتر کرد و زمان ایجاد مشکل را عقب انداخت و در نهایت طول عمر مفید جک برقی را افزایش داد. 

با انجام سرویس دوره ای می توان گفت که از اتفاق افتادن برخی از مشکلات رایج جک برقی جلوگیری می کنید و می توانید عملکرد آن را به خوبی حفظ کنید تا به شکل صحیحی کار کند. 

همچنین تنظیم بالانس بودن درب اتوماتیک باعث می شود تا جک بازویی یا جک ریلی به خوبی عمل کند و مشکلاتی در این زمینه رخ ندهد. با استفاده از سنسور ها و سیستم های امنیتی هم که از برخورد درب با اشیاء یا خودرو جلوگیری می کنند هم می تواند در بروز مشکلات رایج جک برقی تاثیرگذار باشد. 

در نتیجه با انجام سرویس دوره ای توسط متخصص به راحتی می توانید از اتفاق افتادن مشکلات رایج جک برقی جلوگیری کنید  بهتر است از افراد حرفه ای کمک بگیرید تا به خوبی سرویس دوره ای را انجام دهد. 

مشکلات رایج جک پارکینگ

خرید جک پارکینگ با کیفیت از سوپر لایف

با خرید جک پارکینگ با کیفیت از سوپر لایف می توان گفت که شما تا سالیان سال با هیچ مشکلی روبرو نخواهید شد و می توانید بدون پرداخت هزینه ی تعمیر و تعویض از درب اتوماتیک استفاده کنید. 

جک پارکینگ سوپر لایف در نوع های مختلف با توجه به شرایط درب شما مورد استفاده قرار می گیرد و تکنسین های حرفه ای ما با استفاده از تجربه ای که دارند نصب جک را برای شما انجام می دهند کافیست با مراجعه به صفحه ی محصولات انواع کیت های جک پارکینگ را با ویژگی های منحصربفردشان مشاهده کنید و از ما سفارش دهید. 

Print
720 رتبه بندی این مطلب:
3.0
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

انتخابگر پوسته

تماس با سوپر لایف

استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است. تمامی حقوق برای شرکت متین گذر محفوظ است. ۱۴۰۰ ©Copyright