اخبار و مقالات سوپر لایف

نحوه تعویض موتور کرکره
فرحزادی

نحوه تعویض موتور کرکره

نحوه تعویض موتور کرکره بستگی به نوع موتور آن دارد که متخصصان در این زمینه با در نظر گرفتن این موضوع مراحل تعویض را انجام می دهند پیشنهاد ما به شما این است خودتان برای تعویض موتور دست به کار نشوید چراکه این کار تخصصی است. 

حالا چرا نیاز به تعویض موتور کرکره پیدا میکنیم؟

کرکره برقی هم مثل دیگر دستگاه های الکترونیکی ممکن است موتور آن دچار اشکال شود و براثر نوسان برق و دیگر عوامل آسیب ببیند یا بسوزد. البته منظور ما از سوختن موتور کرکره این است که مدار کنترل آن به طور کل از کار افتاده و همین موضوع موجب از کار افتادن موتور خواهد بود پس باید نسبت به تعویض موتور کرکره اقدام کنید تا بتوانید از آن استفاده نمایید. البته شرایط تعویض موتور بسیار مختلف است که در ادامه آن را ذکر میکنیم. 

هزینه تعویض موتور کرکره چقدر است؟

هزینه تعمیر و تعویض موتور کرکره نسبت به نوع و میزان خرابی توسط تکنسینش تعیین می شود و اینکه باید خودتان را برای پرداخت هزینه های بالا آماده کنید چراکه هرچقدر میزان خرابی بیشتر باشد باید هزینه ی بیشتری را مسلماً پرداخت کنید. بنابراین نسبت به تعمیر و تعویض موتور کرکره حتما از تکنسین هایی در این زمینه کمک بگیرید و هزینه های لازمه را پرداخت کنید اگر پشت گوش بیندازید  و تعمیر را انجام ندهید صد در صد هزینه ی بسیار بالاتری را باید بپردازید. 

با این حال تعویض موتور کرکره به عوامل مختلفی بستگی داشته به عنوان مثال : اگر فقط مدار کنترل از کار افتاده باشد باید تکنسین این آگاهی را پیدا کند که مدار از نوع باتری است یا نه. چراکه این موضوع اهمیت زیادی دارد اگر از نوع باتری باشد هزینه ی تعمیر و تعویض بالایی نسبت به دیگر مدار های معمولی دارند. اما اگر موتور کامل از کار افتاده باشد هزینه ی تعویض و تعمیر این قطعه هزینه بالاتری نسبت به موضوع قبلی دارد. 

آیا تعویض و تعمیر موتور کرکره امکان پذیر است؟

البته این موضوع را هم نمی توان گفت که هر مشکلی برای موتور کرکره پیش می آید باید نسبت به تعویض آن اقدام کرد چراکه ممکن است با تعویض یا تعمیر یک قطعه از موتور به راحتی مشکل حل شود و نیازی نباشد هزینه ی بالایی جهت تعویض کلی آن پرداخت کنید. مثلا بعضی اوقات موتور از کار نیفتاده ، قطعاتش هم نسوخته فقط سیم پیچی داخلی ایراد پیدا کرده که در این صورت نسبت به تعمیر و تعمیر سیم پیچی می توان موتور کرکره را دوباره راه اندازی کرد. 

اما این موضوع را هم باید بدانید که تعمیر موتور کرکره زیاد توصیه نمی شود این امر یک نوع ریسک بزرگ است و ممکن است در آینده خرابی بیشتری را به بار بیاورد و شما مجبور به پرداخت هزیه های بالایی شود همچنین نسبت به تعمیر و تعویض سیم پیچی موتور باید از شخصی که مهارت بالایی دارد کمک بگیرید اگر این کار درست انجام نشود طول عمر کرکره برقی و قطعات آن کاهش پیدا می کند. 

نحوه تعمیر انواع موتور کرکره چگونه انجام می شود ؟

موتور کرکره مدل های متنوعی دارد که براساس شرایط انتخاب شده و در ادامه ما نحوه تعمیر و تعویض آن را مورد بررسی قرار می دهیم تا روند کار این مورد را در هر موتور به خوبی بدانید تا آگاهی کاملی نسبت به کار متخصص مورد نظرتان داشته باشید : 

موتور کرکره ساید

این نوع موتور با سرعت بالایی تعویض می شود و علتش هم این است که ساختار این موتور بسیار ساده است البته اگر تیغه ها و صفحه های کناری کرکره برقی با سیستم جدید پیاده سازی شده سازگاری نداشته باشد باید هزینه ی بالاتری را نسبت به تعویض آن پرداخت کنید. 

موتور کرکره توبولار

موتور توبولار به دلیل پیشرفته بودنش باید هزینه ی بالاتری نسبت به تعویض آن پرداخت شود. روند کار تعویض موتور توبولار این گونه است موتوری که در داخل لوله ی بالای کرکره قرار دارد در شرایطی که تیغه های کرکره روی آن قرار داشته باز خواهد شود و بعد از آن موتور کرکره جدید جایگزین می شود. 

موتور کرکره سانترال

موتور کرکره سانترال به دلیل اینکه منسوخ شده و دیگر شرکت های تولید کننده از این نوع موتور استفاده نمی کنند بهترین کار این است که موتور ساید را جایگزین این مدل موتور کرد. 

تعویض موتور کرکره تخصصی با سوپر لایف 

سوپر لایف با داشتن تکنسین و نیروهای متخصص در این زمینه بهترین روش تعویض را در نظر گرفته تا شما هزینه کمی نسبت به این موضوع پرداخت کنید. اگر در نظر دارید هزینه ی تعویض و تعمیر موتور کرکره کمتر شود و به صورت تخصصی یکبار برای همیشه صورت گیرد لازمه اش این است که از سوپر لایف کمک بگیرید. 

همچنین شرکت سوپر لایف به عنوان بهترین برند در برقی شناخته شده است و انواع جک پارکینگ در مدل های متنوع تولید می کند برای مشاهده ی انواع جک برقی کافیست به صفحه ی فروشگاه آنلاین سوپرلایف ما مراجعه کنید. 

Print
748 رتبه بندی این مطلب:
3.0
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

انتخابگر پوسته

تماس با سوپر لایف

استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است. تمامی حقوق برای شرکت متین گذر محفوظ است. ۱۴۰۰ ©Copyright